Partyflock

Forumonderwerp · 822281
105 volgers · 2084760x bekeken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest Phaeton
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 oktober 2014 om 19:09:
Die was ook echt vet ja

Is nog steeds heel vet, ja!

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JVDL op maandag 13 oktober 2014 om 19:59:
Is nog steeds heel vet, ja!

Correctie: Is ;P

Waarschuw beheerder
-1
Heb met maar heel weinig tracks dat ik ze vet vond en nu niet meer vind.

Waarschuw beheerder
Wel vaker met tracks dat ik er geen zin meer in heb als ze langskomen op me mp3... Maar dan is het de tijd om ze van me mp3 af te gooien en alleen nog zo nu en dan eens het album op te zetten, dan blijf je er van genieten :P
Waarschuw beheerder
vanaf vandaag uit: Een nieuwe Catscan en een nieuwe
Placid K

Catscan : Liberate E.P

01. Liberate (Feat. Predator)
02. WASP (Feat. Armageddon Project)
03. 50 Seconds of Fame (Placid K Remix)

Placid K : Trippin

01. Trippin
02. The Chosen One
03. Bring The Beat Back

Eindelijk is Wasp uit :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeft ook ruim een jaar geduurd, maar was het wachten wel waard, dikke track!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nordien Maduro op woensdag 15 oktober 2014 om 19:43:
01. Trippin

Beste van de 3. Tenminste nog wat uit terug te horen van de oude Placid K stijl.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 oktober 2014 om 00:32:
Beste van de 3

Vind ik juist tegenvaller, The Chosen One springt er voor mij echt uit.:D
Waarschuw beheerder
Waar te luisteren?
Waarschuw beheerder
+1
Forward Observers Podcast 06 - Mixed by Syk2ne:

01. Syk2ne - Starvation
02. End.user - Fear (Syk2ne remix)
03. Syk2ne - Marasmus
04. Syk2ne - Premortal Expectation
05. Syk2ne - The New Disease
06. Syk2ne - Obesity
07. Syk2ne - Kwashiorkor
08. Syk2ne - Capacity 2 Kill
09. Simeon Dotkov - Horizon 7 (Syk2ne remix)
10. Syk2ne - Natural Serial Killer
11. Syk2ne - No Cure
12. Syk2ne - Death Is All Over (A034 remix)
13. Syk2ne - Death Rate
14. Jesus Dracula - Truly Madly Deeply (Syk2ne remix)
15. Syk2ne - Suicide
16. Syk2ne - Sick Man
17. Animassacre - Ritual (Syk2ne remix)

https://soundcloud.com/forwardobservers/forward-observers-podcast-06-mixed-by-syk2ne

www.facebook.com/forwardobservers.official
http://www.facebook.com/syk2ne
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2
Cool, morgen es checken :honger:
Waarschuw beheerder
+4
Nog eens iets online gezet:

01.Meccano Twins - Domin Hated
02.Promo - My Future Destiny
03.Hamunaptra - Limytz
04.DJ D - Going
05.D-Passion - Fuck The Free World
06.Meccano Twins - Tendrils Of Agony
07.Masters of Ceremony - Adapt or Die
08.Promo - As The Beat Goes On
09.Weapon X - Take That Shit Back
10.Art Of Fighters - Redemption
11.Amnesys - Worldwide Crisis
12.Waldhaus - A Journey Through Time
13.Nosferatu - Bustin The Crowd
14.Noize Suppressor - Bone crusher
15.Nitrogenetics & DJ D feat. Hellsystem - Party Down
16.Meccano Twins - Pain & Fear
17.DJ Neophyte vs. Tha Playah - Still Nr.1
18.Promo - Rising Out Of The Dark
19.Endymion & Ophidian - Petrification
20.Art Of Fighters & DJ Mad Dog - Party Starter
21.Men Of Steel - The future is ours (Dj panic & tha playah remix)
22.Ophidian and Ruffneck - So Many Sacrifices
23.Promo - The Tablet
24.D-Passion & Alex B - Plat & Voorspelbaar
25.Endymion & Evil Activities - Vengeance
26.Tiem & Tommyknocker - Post Traumatik Stress
27.Dr. Z-Vago - Hate me
28.D-passion & Unexist - What The Hell (D-Passion mix)
29.Unexist & Tommyknocker - Step into our world
30.D-Passion & Promo - Last Track Of The Night
31.Unexist - Attack
32.Unexist - Line Got Crossed
33.Unexist - Sick Rhymes
34.Promo & Unexist - Stab Your Brain (Unexist mix)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reptoid op zondag 19 oktober 2014 om 14:35:
Hamunaptra - Limytz

!
Waarschuw beheerder
Puike lijst (y), die gaat de auto in.
Waarschuw beheerder
Radical Redemption - Ultimate Diss (N-Vitral Snarecore VIP Edit).

Ik weet niet of ik hier wel zo blij mee moet zijn

Waarschuw beheerder
-3
N-Vitral is echt zielig bezig vind ik.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2014 om 21:40:
N-Vitral is echt zielig bezig vind ik.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens.

Waarschuw beheerder
+2
Ik zal me nader verklaren: ik vind zijn muziek gewoon niet mooi meer. Het klinkt te toegankelijk voor mij. Ik vraag me dan af hoe je zo van stijl kunt veranderen van het ene uiterste in het andere uiterste. Eerst maakte hij toch vrij stevige industrial techno, maar nu is het popcore met tracks als Jump The Fuck Up (ja dat beschouw ik als popmuziek omdat ik zoveel jongeren in auto's met die muziek hoor rondrijden).

Waarschuw beheerder
+2
N-Vitral is eindbaas. Beetje lopen huilen omdat hij een hardstyle trackje in zn set draait dat is pas zielig.

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2014 om 23:38:
Het klinkt te toegankelijk voor mij. Ik vraag me dan af hoe je zo van stijl kunt veranderen van het ene uiterste in het andere uiterste.

Als je een beetje geinformeerd was, was het juist DJ Promo die hem aanspoorde om meer de mainstream kant op te gaan zoeken. Dit omdat de industrial hardcore kant zich meer af ging zetten van de mainstream, terwijl het allemaal hardcore is.. one big wappie family

www.youtube.com/watch?v=wvtp9cZ40hU#t=6m35s
zie 7:00 minuut dat is specifiek over N-Vitral, en de uitleg begint vanaf 6:35
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2014 om 23:39:
Als je een beetje geinformeerd was, was het juist DJ Promo die hem aanspoorde om meer de mainstream kant op te gaan zoeken.

Meende ik me ook al te herinneren ja, maar wist zo de bron niet meer :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2014 om 23:39:
Als je een beetje geinformeerd was, was het juist DJ Promo die hem aanspoorde om meer de mainstream kant op te gaan zoeken. Dit omdat de industrial hardcore kant zich meer af ging zetten van de mainstream, terwijl het allemaal hardcore is.. one big wappie family

Ja maar dan nog blijft het de keuze van N-Vitral om het te doen. Als het niet je eigen smaak is om deze toegankelijke, softe stijl te maken dan vind ik het vreemd dat je je laat overhalen door een ander als je er zelf niet achter staat. Verder spreekt dhr. Promo zich zelf enorm tegen want hij zegt letterlijk: "die ben ik al tien jaar aan het pushen van jongen gat iets meer naar de hardcore kant op. Iets meer straight, hard en niet meer zo vaag". Dat "iets meer straight, hard" slaat natuurlijk nergens op want wat N-Vitral maakte was hard en straight en wat hij nu maakt niet meer naar mijn mening. Denk dat dit aardig hard en straight is: https://www.youtube.com/watch?v=gwvQBVnrOSI.

Waarschuw beheerder
Toch heeft Promo gelijk want de popcore sound is ook naar mijn mening slecht voor het hardcore genre als pure party muziek zijnde. En de vage industrial sounds zijn maar enkele liefhebbers van. Als je het midden opzoekt bereik je een breder publiek en dat is juist goed voor de hardcore scene over het algemeen gesproken. Natuurlijk kan je sommige trouwe fans ermee teleurstellen, maar iedereen heeft baat bij een gezonde hardcore scene met kwalitatief goede muziek. Wat dat betreft is de 50/50 balans wel nodig ja.

Waarschuw beheerder
Meh, ik vind dat je iedere artiest moet laten doen wat ie zelf wil en niet in allerlei richtingen moet aansturen, dan komt er ook muziek uit wat het dichtst bij hun hart ligt. Expres bepaalde muziek maken met zo'n soort ideologieën is naar mijn mening hetzelfde als muziek maken die minder naar je hart ligt omdat je er meer geld mee kan verdienen. Denk dat Promo meer een mainstream kant op wil met TTM, Void Settler heeft ook Wander buiten TTM gereleased, misschien dat ie bij hem ook wel getracht heeft een meer mainstream kant op te gaan. Vind ik persoonlijk wel jammer, TTM was eerst me favoriete label, juist vanwege de goede Industrial, maar die positie lijkt Noisj/Dark.Descent nu veel meer over te nemen. Die laten hun artiesten wel gewoon lekker hun eigen ding doen, met alle resultaten van dien.

Al is mijn mening wat dat betreft natuurlijk ook niet geheel onpartijdig :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2014 om 23:38:
Het klinkt te toegankelijk voor mij

Dit is zo nonsense argument he. Als iets ineens niet meer "cool" is omdat te veel mensen het vet gaan vinden, wie zit er dan opgesloten in zijn hokjes.

Ophidian - Complex
https://www.youtube.com/watch?v=cat1w-F37hM
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van PhydomiR #Dennis# op dinsdag 21 oktober 2014 om 07:59:
Dit is zo nonsense argument he. Als iets ineens niet meer "cool" is omdat te veel mensen het vet gaan vinden, wie zit er dan opgesloten in zijn hokjes.

Ophidian - Complex
https://www.youtube.com/watch?v=cat1w-F37hM

Het gaat mij meer om de stijl die ik vet vind dan wat anderen ervan vinden. Ik houd meestal niet van toegankelijke muziek omdat er concessies gedaan zijn wat betreft de impact van de kickdrum. Dat is bij N-Vitral het geval. Een andere reden is dat de sfeer in toegankelijke muziek mij niet aanstaat omdat het te blij of te leeg aanvoelt. Ik heb gewoon niet de smaak van de meeste mensen maar dat kan toch gewoon?
Waarschuw beheerder
Het grootste verschil bij N-Vitral is toch wel de tempo van zijn tracks. Ik moet zeggen dat ik zijn oude tracks vaker opzet dan de meest recente tracks van hem.
Waarschuw beheerder
Het zou leuk zijn als hij zijn live act op zou splitsen; een oldskool act voor de underground, en wat hij nou doet voor de mainstream. desnoods onder een nieuw alias om verwarring te voorkomen. Dat zou toch best haalbaar moeten zijn? :D
Waarschuw beheerder
@ Pupi : Dat had mijn stukje tekst wel kunnen zijn. Ben niet zo goed met citeren op mijn mobiel. Dus vandaar op deze manier
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 49573, 2299, 172187}
Waarschuw beheerder
+7-1
Sorry jongens, maar de kans dat ik ooit nog mijn oude tracks live ga draaien is vrijwel nihil. Verder ieder zijn ding. Houd je van mijn oude dingen, dan luister je toch gewoon mijn oude tracks? Alles tot en met 'I Audioassault U' is dan waarschijnlijk je ding! Houd je van mijn nieuwe dingen, dan staat je nog heel veel moois te wachten <3

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00161dff00323a1008254d871a02e471f4]https://partyflock.nl/images/user/406338_large_3024114.jpg[/img]

Je had alleen deze foto moeten posten, verder niks.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zulkedikkelippah : O! <3
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kortom, N-Vitral nieuwe weg ingeslagen.

Net als Rude Awakening.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2014 om 18:19:
Net als Rude Awakening.

Vind die 'The Ritual' maar echt matig eigenlijk. Die industriele techno/hardcore crossover sound vind ik veel toffer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van E op dinsdag 21 oktober 2014 om 19:38:
Vind die 'The Ritual' maar echt matig eigenlijk. Die industriele techno/hardcore crossover sound vind ik veel toffer.

It's F_cked vind ik toch wel heerlijk hoor. The Ritual wat minder. Maargoed, qua Rude Awakening ben ik natuurlijk ook opgegroeid met Revolting Against en Wake You From Your Boredom en al dat andere moois op die eerste vier platen. Die zet ik nog graag op :-) Maar dat lijkt niet op wat hij op z'n laatste album deed. Wat overigens wel weer zijn beste album was in mijn ogen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nvtral op dinsdag 21 oktober 2014 om 14:03:
maar de kans dat ik ooit nog mijn oude tracks live ga draaien is vrijwel nihil

Nooit meer bliepjes en poefjes :(
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van actief op woensdag 22 oktober 2014 om 12:47:
Nooit meer bliepjes en poefjes

Dat heb ik niet gezegd. Gewoon niet meer mijn oude bliepjes en poefjes :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van nvtral op woensdag 22 oktober 2014 om 12:56:
Dat heb ik niet gezegd. Gewoon niet meer mijn oude bliepjes en poefjes :)

Ook nooit meer als oude B-kant plaatje zoals vroeger gedaan werd? Eén track wat toegankelijker en de ander meer experimenteel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op dinsdag 21 oktober 2014 om 21:47:
It's F_cked vind ik toch wel heerlijk hoor. The Ritual wat minder. Maargoed, qua Rude Awakening ben ik natuurlijk ook opgegroeid met Revolting Against en Wake You From Your Boredom en al dat andere moois op die eerste vier platen. Die zet ik nog graag op :-) Maar dat lijkt niet op wat hij op z'n laatste album deed. Wat overigens wel weer zijn beste album was in mijn ogen.

Ik bedoel die hele EP eigenlijk, inclusief It's F_cked. Ik ben niet echt opgegroeid met dat spul, en begon dat ook pas een jaartje of 4~5 terug te luisteren. Maar dingen als Revolting Against, Sprinkling Gunpowder, Awkward enzo vind ik echt heerlijk. Dat nieuwe spul mist in mijn ogen gewoon ritme en dynamiek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nvtral op woensdag 22 oktober 2014 om 12:56:
Gewoon niet meer mijn oude bliepjes en poefjes :)

Spijtig. Ben te laat geboren :nocheer:

:lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd :-D