Vorige week trouwens nog eens naar een feestje geweest(Last World) met bijhorende TIH stage.
Was een jaar geleden dat ik nog op een feest ben geweest, en dan wordt het duidelijk hoe saai dat hele TIH(of hardcore opzich) tegenwoordig wel is, Anime, Furyan, The Viper, Kasparov, ze draaien wel eens een leuk plaatje tussendoor, maar na een uur of 2 wordt dat gewoon doodsaai.. Ben toch blij dat ik niet moet opgroeien met dit soort hardcore, uitgekauwde kicks, verboden een melodie te gebruiken m.u.v. remixen...
Al moet ik toegeven dat het ook aan de line-up lag, zet daar een Playah, Meccano Twins, Tommyknocker, en evt een paar van die nieuwe gasten en het zou het voor mij al wat leuker maken. Ook staat zo'n TIH stage garant om 12u dezelfde stijl in je strot te rammen uiteraard.
Punt wat ik een beetje wou maken is dat ik hardcore nog altijd leuk vind, maar als je eens een half uurtje nieuwe tracks luistert mag je blij zijn als je nog wakker bent. Toch als je naar het gros van de mainstream producers kijkt dan.