Partyflock

Forumonderwerp · 822281
105 volgers · 2084163x bekeken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ressurection op zondag 20 juli 2014 om 13:27:
ik heb geen pit gezien behalve bij the punisher? :O

Die set heb ik ook nog meegekregen ja, ik had me zusje nog erin kunnen sleuren :lol:
Maar er stond nog een leuk meisje naast me waar ik toch nodig even een praatje mee moest maken O:) En die uit Frankrijk bleek te komen :'(
Maar heb het altijd al apart gevonden dat pits zo'n taboe zijn in de hardcore :P Metal heeft pits, ik heb walls of death gezien op house, pits op hiphop en dan is het bij de hardste van de hardste muziekstijl compleet taboe... :P The punisher had er dan ook best wel wat moeite mee om de mensen uiteindelijk zo ver te krijgen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 juli 2014 om 14:09:
The punisher had er dan ook best wel wat moeite mee om de mensen uiteindelijk zo ver te krijgen

soms wel grappig als het netjes word aangekondigt ofzo idd. overigens had the punisher voor de vetste set van heel de dag:yes:
Waarschuw beheerder
Die ramde echt hard ja. Was positief verrast door die gozer. Nooit gehoord, helaas maar een half uurtje meegekregen omdat Drokz begon, en die kon ik niet missen uiteraard.

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 juli 2014 om 11:21:
het album oa collabs met Miss K8

Collab met zichzelf dus.

Hoop op een groot aantal solo tracks. Toch de vetste uit het verleden van Angerfist in mijn ogen. Samenwerking met Partyraiser? Eerst maar eens afwachten maar verwacht er weinig van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 juli 2014 om 18:00:
Samenwerking met Partyraiser?

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 juli 2014 om 18:00:
Collab met zichzelf dus.

Artiest M40
Waarschuw beheerder
+1
donateur
jullie hebben echt werkelijk geen idee hoe belangrijk koffie zetten is hè? :lol:
Waarschuw beheerder
Verder heeft Angerfist vaak hele goede producties dus ben benieuwd, party sjeezer bakt er nog niet veel van
Waarschuw beheerder
niet iedereen zit op perfect zuivere tracks te wachten. partyraiser is gewoon rammelen en voor veel mensen is dat precies wat ze willen horen.
Artiest Maynor
Waarschuw beheerder
+2
Maynor @ Gabber.FM - Back To The Oldskool Hardcore #97 - The Years 2002-2006 20-07-14

1. The DJ Producer - Doomsday Mechaniks
2. Nosferatu & Endymion - Stay Focussed!
3. Drokz & Tafkat - Time 2 Unite
4. Promo - Represent By Example
5. Wedock - Ruffneck (Sound Of The Drum And Bass) (Nosferatu Remix)
6. Promo - Toch Welleuk
7. Neophyte - Bottoms Up
8. Paul Elstak & Firestone Feat. MC Ruffian - Ready For Judgement Day
9. Drokz & Tafkat - My Inner Crisis
10. Ophidian - Butterfly (VIP Edit)
11. Paul Elstak - Rage (DJ J.D.A. Remix)
12. MC Rage - You Bring Out The Hate In Me (DJ Bike Remix)
13. Dr. Z-Vago - Lesson One
14. Dione - Pain Till I Die
15. Base Alert - Zoo
16. Korsakoff - My Empty Bottle
17. Noize Suppressor - Bone Crusher
18. Enzyme X - Kapotnaaien (Fotzelegger Mix)
19. Project Omeaga - Prednison Attack
20. The Stunned Guys - Bim Bum Bam (2002 Remix)
21. Buzz Fuzz - Kickz Of Steel (An Ode 2 Da Kickz)

http://lsdb.nl/set/156265/maynor-gabberfm-back-to-the-oldskool-hardcore-97-the-years-2002-2006-20-07-14.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ressurection op zondag 20 juli 2014 om 20:35:
partyraiser is gewoon rammelen en voor veel mensen is dat precies wat ze willen horen.

Als Dj is er ook niet veel mis mee op soms wat overdreven opgepitchte tracks na.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ressurection op zondag 20 juli 2014 om 15:43:
overigens had the punisher voor de vetste set van heel de dag:yes:

Wat draaide hij zoal? Kan me namelijk niet voorstellen dat ik het écht vet zou vinden. Voor mij was Limewax echt één van de helden van de dag. Waardige vervanger van de Producer. Detest was ook beuken, evenals TOA, al vielen die me toch íets tegen...
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwe Sei2ure is uit!

http://prspctrecordings.bandcamp.com/album/prspct-xtrm-012-sei2ure

[img width=350 height=350 cacheid=0016127c00322ce478787d091a02e31242]http://f1.bcbits.com/img/a3101564431_2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op maandag 21 juli 2014 om 22:04:
Nieuwe Sei2ure is uit!

Klinkt goed hoor, maar ik begin een beetje mijn interesse in Sei2ure te verliezen. Hij is in mijn ogen niet meer zo onderscheidend zoals hij voorheen was.
Waarschuw beheerder

Sei2ure release is leuk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van addiQted op maandag 21 juli 2014 om 22:00:
Wat draaide hij zoal?

veel materiaal van zijn nieuwe album die hierboven al ergens vermeld staat. weinig breaks..weinig snares..veel harde kicks :yes:
Waarschuw beheerder
Vorige week trouwens nog eens naar een feestje geweest(Last World) met bijhorende TIH stage.
Was een jaar geleden dat ik nog op een feest ben geweest, en dan wordt het duidelijk hoe saai dat hele TIH(of hardcore opzich) tegenwoordig wel is, Anime, Furyan, The Viper, Kasparov, ze draaien wel eens een leuk plaatje tussendoor, maar na een uur of 2 wordt dat gewoon doodsaai.. Ben toch blij dat ik niet moet opgroeien met dit soort hardcore, uitgekauwde kicks, verboden een melodie te gebruiken m.u.v. remixen...
Al moet ik toegeven dat het ook aan de line-up lag, zet daar een Playah, Meccano Twins, Tommyknocker, en evt een paar van die nieuwe gasten en het zou het voor mij al wat leuker maken. Ook staat zo'n TIH stage garant om 12u dezelfde stijl in je strot te rammen uiteraard.

Punt wat ik een beetje wou maken is dat ik hardcore nog altijd leuk vind, maar als je eens een half uurtje nieuwe tracks luistert mag je blij zijn als je nog wakker bent. Toch als je naar het gros van de mainstream producers kijkt dan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reptoid op dinsdag 22 juli 2014 om 12:19:
Vorige week trouwens nog eens naar een feestje geweest(Last World) met bijhorende TIH stage.
Was een jaar geleden dat ik nog op een feest ben geweest, en dan wordt het duidelijk hoe saai dat hele TIH(of hardcore opzich) tegenwoordig wel is, Anime, Furyan, The Viper, Kasparov, ze draaien wel eens een leuk plaatje tussendoor, maar na een uur of 2 wordt dat gewoon doodsaai.. Ben toch blij dat ik niet moet opgroeien met dit soort hardcore, uitgekauwde kicks, verboden een melodie te gebruiken m.u.v. remixen...
Al moet ik toegeven dat het ook aan de line-up lag, zet daar een Playah, Meccano Twins, Tommyknocker, en evt een paar van die nieuwe gasten en het zou het voor mij al wat leuker maken. Ook staat zo'n TIH stage garant om 12u dezelfde stijl in je strot te rammen uiteraard.

Ik was er ook en ben het helemaal met je eens! Word helemaal simpel van die anti-climaxen en ''langzame tracks omdat het moet''. Het tempo vind ik niet belangrijk, maar het was soms net hardstyle. Tieum was wel leuk en Unexist ook, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Dat verklaard misschien ook waarom ik de hele dag in die achterlijke zeecontainer heb gestaan :p

Dat TIH mag van mij nu wel ophouden.

Waarschuw beheerder
+1-1
Punt wat ik een beetje wou maken is dat ik hardcore nog altijd leuk vind, maar als je eens een half uurtje nieuwe tracks luistert mag je blij zijn als je nog wakker bent. Toch als je naar het gros van de mainstream producers kijkt dan.

Denk er precies zo over, op Defqon bij de Black stage was ik op iemand aan het wachten en dacht: wat doe ik hier? Prima als mensen het leuk vinden, ik bedoel het was bomvol. Maar ik merk toch dat mijn interesse naar de hardcore (niet industrial) steeds meer tot een dieptepunt dreigt te komen.
Waarschuw beheerder
+1

ik vind heel dat this is hardcore sowieso een beetje geforceerd. als q-dance er niet ongelofelijk veel tijd en geld aan had besteed dan was het naar alle waarschijnlijkheid hard geflopt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 22 juli 2014 om 20:37:
Denk er precies zo over, op Defqon bij de Black stage was ik op iemand aan het wachten en dacht: wat doe ik hier? Prima als mensen het leuk vinden, ik bedoel het was bomvol. Maar ik merk toch dat mijn interesse naar de hardcore (niet industrial) steeds meer tot een dieptepunt dreigt te komen.

Join the club bro.

Industrial staat ook op een wat laag pitje merk ik bij mezelf. Veel traag spul vind ik maar matig in elkaar zitten, en het snelle spul houdt bij een paar namen ook wel op.
Waarschuw beheerder
donateur
Er is nog genoeg moois gelukkig! Tainted Audio, Enzyme Records, TTM, Prospect, Genosha, Industrial Strength, Negative Audio etc. Ook sommige Traxtorms vind ik goed; die laatste Tommyknocker is gewoon klasse mainstream met een tikkie duister/niet-mainstream.

Ik kom nog steeds tijd tekort en ik luister al vele uren per dag. Af en toe zelfs Neophyte Records en MOH, maar dan zoek ik ze wel uit; kaf van de koren zeg maar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallMart op dinsdag 22 juli 2014 om 21:59:
ik vind heel dat this is hardcore sowieso een beetje geforceerd. als q-dance er niet ongelofelijk veel tijd en geld aan had besteed dan was het naar alle waarschijnlijkheid hard geflopt.

Dit. Futloze eenheidsworst die er door geduwd word. This is hardcore staat voor alles behalve Hardcore.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op dinsdag 22 juli 2014 om 22:33:
Er is nog genoeg moois gelukkig!

Dat zeker, daarom als ze zo'n mainstream tent met wat gevarieerde namen neerzetten zal ik me nog wel kunnen vermaken(Ophidian, Promo, D-Passion, Wishmaster, Tommyknocker, Negative A, Hellsystem,... komen dan direct in me op)

Uitspraak van WallMart op dinsdag 22 juli 2014 om 21:59:

Idd, begrijp nog steeds die aanzet achter dat hele project niet eigenlijk, die labels waren uiteindelijk toch al bekend genoeg..
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Toch zaten er best wat leuke tracks bij die compilatie. Fracture, Type Zero, Before You Go, The Craft, Disconnected en die van Tieum en nog zo'n next cyclone track zo even uit m'n hoofd. Die zet ik regelmatig op.
Waarschuw beheerder
+1
Vind er ook genoeg leuke tracks bijzitten eigenlijk, en daarbij een hoop van die nieuwe namen.
Maar op een feest (op Last World toch) krijg je die nieuwe namen niet te zien, maar enkel de gevestigde garde die er weer eens op automatische piloot setjes liggen uit te poepen.. Als je dan meer als een jaar niet op een feest bent geweest, en na 2 uurtjes ben je uitgekeken, is er toch gewoon iets mis, of ik ben te oud aan het worden :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dark Byte op woensdag 23 juli 2014 om 01:50:
Moet ie eerst weer eens wat (fatsoenlijks) uit gaan brengen.

Begint inderdaad echt zo allemaal op elkaar te lijken.. En Nitrogenetics...Die hebben hun glorie dagen ook wel gehad imo. :)

Dit is voor mij als producer wel weer een wijze les om vooral te blijven innoveren tbh.. Zoals De Laar wel eens aangeeft als kritiek puntje.
Dan maar wat langer bezig zijn met een productie.

Wel jammer.. Hardcore Blasters was tot een jaar of 2 geleden echt wel één van mijn favoriete labels. Maar daar is maar weinig van over.. Miosa daar buiten gelaten dan, die verrassen me nog wel qua producties.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op woensdag 23 juli 2014 om 07:41:
Nitrogenetics

Inderdaad de tijd niet meer van Suicide en Suppressed Anger. Knalplaten waren dat toen zeg... Draai ze nog steeds regelmatig.

Hate Incorporate, ook zo 1 toen der tijd. Vind van de nieuwere tracks Determined Coincidence dik, maar ook alweer zo'n 3 jaar uit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dark Byte op woensdag 23 juli 2014 om 01:50:
Moet ie eerst weer eens wat (fatsoenlijks) uit gaan brengen.

Blijkbaar een nieuwe release onderweg van hem, maar wel eens dat het een stuk minder is dan vroeger bij hem en HB. Al vind ik Hellsystem toch nog wel het leukste bij HB.

Weggaan van DJ D heeft dat label helemaal verneukt, elke release is juist hetzelfde met hun anti-climaxen, getuigende die verneuking aka "DJ D remix project"
Waarschuw beheerder

Traxtorm gaat hard, Keep on Rocking is leuk, en die met Alien T klinkt ook wel tof op het eerste gehoor.
Waarschuw beheerder
Er komt een collab aan met Dither & TOA.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ressurection op dinsdag 22 juli 2014 om 12:18:
veel materiaal van zijn nieuwe album die hierboven al ergens vermeld staat. weinig breaks..weinig snares..veel harde kicks :yes:

Dan heb ik niet veel gemist :-) Heb weinig met die stijl.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van addiQted op woensdag 23 juli 2014 om 13:07:
Dan heb ik niet veel gemist :-) Heb weinig met die stijl.

ieder zijn smaak toch? bovendien was het al aardig druk en benauwt in die tent. had eigenlijk niet verwacht dat the punisher al zo bekent was.

Waarschuw beheerder
Aantal leuke tracks op dat Meander album. Visions Of Demons, Black Smoke Remix, Stranger, Another Monster, Iconoclast en Lambaste. :)

Zet gelijk ook weer even Mourning Waltz op. Beste Meander ooit voor mij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 juli 2014 om 13:50:
Zet gelijk ook weer even Mourning Waltz op. Beste Meander ooit voor mij.

Of deze (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PhydomiR #Dennis# op woensdag 23 juli 2014 om 19:22:
Mee eens. Lekkere (late) opvolger van Tendrils Of Agony.

Al denk ik zelf wel dat hier duidelijk een groot deel AoF is. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op woensdag 23 juli 2014 om 19:31:
Goodbye en My drug zijn best prima producties :)

Goodbye vind ik maar gepitchde herrie.

En My Drug heeft in mijn ogen weer zo'n Hardstyle achtige kick.

Zal wel kwestie van smaak zijn denk ik.

Art of Fighters kunnen zoveel beter imo.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vind het ook maar tegen vallen zo op het eerste gehoor, twee best wel Hardstyle tracks en een 200 bpm Hardstyle track... Die kick in goodbye kon zo veel harder...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 juli 2014 om 19:48:
Vind het ook maar tegen vallen zo op het eerste gehoor, twee best wel Hardstyle tracks en een 200 bpm Hardstyle track...

Heb ik toch geen verneukte oren haha.
Begon al aan mezelf te twijfelen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 juli 2014 om 19:48:
Die kick in goodbye kon zo veel harder...

Heel vlak inderdaad (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PhydomiR #Dennis# op woensdag 23 juli 2014 om 19:22:
Mee eens. Lekkere (late) opvolger van Tendrils Of Agony.

Met als enige verschil dat Tendrils Of Agony 100% vetter is qua sounds en qua sfeer.

Hele release doet me vrij weinig. Had meer verwacht van die collab met Alien T.

Oh ja, preview van de nieuwe hellsystem is hier te vinden: https://www.facebook.com/photo.php?v=10152615683993117

Ik word er niet vrolijk van, helaas :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dark Byte op woensdag 23 juli 2014 om 23:36:
Met als enige verschil dat Tendrils Of Agony 100% vetter is qua sounds en qua sfeer.

Hardcore heden ten dage komt nog niet eens in de buurt qua sfeer in vergelijking met de Hardcore uit die tijd.

Eenheidsworst noem ik het tegenwoordig maar.