Partyflock

Forumonderwerp · 822281
103 volgers · 2067315x bekeken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder

Artiest Metz
Waarschuw beheerder
Zullen we die AHT meeting om 12.00 doen?
Waarschuw beheerder
+1
setje van Promo @ Decibel vorig jaar staat online op Lsdb.nl(Y)

01. Dr Macabre - Poltergeist
02. Promo - Counter Attack
03. Korsakoff - My Empty Bottle
04. Promo vs. X-Ess - Vicious Circle
05. Promo - King of Pain
06. Promo - The Bad Guy
07. Promo - Up Yours
08. Promo - I Come Correct
09. The Masochist - Killing Scum (Promo Meets Shaolin Remix)
10. Promo - Escape From The Hostile
11. Promo - Life From The Other Side
12. Promo - Brother of Conflict
13. Promo ft. Digital Boy - Serious Damage
14. G-Shock - Demons (Promo Remix)
15. Promo - Running Against The Rules
16. Promo - Hurricane Brain
17. Promo - Phreak Ya Speaka
19. Promo & Catscan - Toch Wel Leuk
20. Promo - Not Down With the Standard ( Remix )
21. Dj Promo - Beat Ya Brain Again
22. Dj Promo ft. Brian Acardy - Cold As Stone

vet setje was dat of niet Tio?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 mei 2010 om 16:38:

Als iedereen nog nuchter uit de oogjes kijkt;)? Weet niet of iedereen dan trouwens al binnen is? Heb zelf net busje geboekt via eventtravel dus ik ben er dan wel maar mensen die met eigen vervoer/trein gaan zijn er dan nog niet miss?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Wendel op zondag 30 mei 2010 om 16:56:
maar mensen die met eigen vervoer/trein gaan zijn er dan nog niet miss?

Dan moeten we er gewoon zorgen dat we er rond die tijd wél zijn :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Wendel op zondag 30 mei 2010 om 16:56:
Als iedereen nog nuchter uit de oogjes kijkt? Weet niet of iedereen dan trouwens al binnen is? Heb zelf net busje geboekt via eventtravel dus ik ben er dan wel maar mensen die met eigen vervoer/trein gaan zijn er dan nog niet miss?

Wij hebben een eigen bus, maar die zal er wss pas om 1300-1400 zijn denk ik
Waarschuw beheerder
Afgelopen vrijdag the Sickest Squad eindelijk live zien draaien,, de tering wat een geweldige set was dat :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op zondag 30 mei 2010 om 17:42:
Ah joh Doe het voor je toppa bro's.

Als barrunner moet je natuurlijk het goede voorbeeld geven. Maar een kleine tip: haal bier voor de hele groep, dan kan ik die dag maar tot 5 tellen O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Roy - op zondag 30 mei 2010 om 18:23:
Als barrunner moet je natuurlijk het goede voorbeeld geven. Maar een kleine tip: haal bier voor de hele groep, dan kan ik die dag maar tot 5 tellen

Zelf niet meegemaakt maar er was schijnbaar op Harmony of Hardcore een barman bij de VIP die op het laatst helemaal van het padje was, iedereen toen gratis drinken gegeven voor de laatste 1 a 2 uur...:P
Waarschuw beheerder
Maar een kleine tip: haal bier voor de hele groep, dan kan ik die dag maar tot 5 tellen O:)

Uitspraak van .Wendel op zondag 30 mei 2010 om 18:26:
Zelf niet meegemaakt maar er was schijnbaar op Harmony of Hardcore een barman bij de VIP die op het laatst helemaal van het padje was, iedereen toen gratis drinken gegeven voor de laatste 1 a 2 uur...:P

Roy, verklaar je nader :P .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar een kleine tip: haal bier voor de hele groep, dan kan ik die dag maar tot 5 tellen

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op zondag 30 mei 2010 om 17:53:
Afgelopen vrijdag the Sickest Squad eindelijk live zien draaien,, de tering wat een geweldige set was dat

hier lees/hoor ik ook steeds meer over, best benieuwd geworden ondertussen :jaja:

Waarschuw beheerder
Ben er nog niet helemaal kapot van, prima productie, maar de melodie pakt me (nog) niet echt
Waarschuw beheerder
ik vind 'm wel vet klinken opzich, zo'n gevalletje "effe aan wennen" :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 mei 2010 om 19:07:
prima productie, maar de melodie pakt me (nog) niet echt

Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 mei 2010 om 19:07:
prima productie

Ik vind hem super klinken!
Waarschuw beheerder
Ik erger me echt aan die vocals...
Also:
Very soon we will release the official video clip for A new today on our YouTube channel.

*zucht*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op zondag 30 mei 2010 om 19:19:
effe aan wennen

Dat.

Wel eindelijk weer een verandering in de vorm van het artwork geloof ik? Tenminste als de artwork zo wordt als in het nummer te zien is.
Artiest {SHOWLIST artist 53634, 56258, 23772}
Waarschuw beheerder
donateur
Goede party track weer (y) Gaat het op de vloer goed doen denk ik zo.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals op zondag 30 mei 2010 om 20:25:
http://www.youtube.com/watch?v=0umhm4dMHoE

dit soort tracks walg ik dus van klefheid druipt er van af

van die brave commerciele tracks waarin alles precies goed is zoals hardcore moet zijn op feestjes zoals masters of hardcore ofso :rot:
commercieler kan het iig niet

doet me trouwens denken aan hardstyle met een softe kick beetje teletubbie invloeden hier en daar
melodie slappe niet pakkende lieve meuk * hap* serieus kan het echt niet beter dan dit :lol:

zet er es wat meer distortion over oid octaven en geluidsvormen aanpassing / de zooi detunen en nog een zooi aanpassingen

neemt niet weg dat meerderheid dit soort tracks alsnog waarderen.. tja echte liefhebbers weten wel beter of niet dang (h)
maare als dit hardcore is dan stap ik over op trance of hardpop
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 mei 2010 om 16:38:

ik ga pas om 12uur treinen waren de plannen, maar wil liever eerder, want Mez & Torsion wil ik wel ff zien :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reptoid op zondag 30 mei 2010 om 19:01:
http://www.youtube.com/watch?v=0umhm4dMHoE

vind er totaal niks aan.
Die vocals verpesten het gewoon, en de melo pakt me ook niet.
Waarschuw beheerder
Die A New Today is geweldig! _O_
Waarschuw beheerder
Vind er ook niet erg veel aan, vocals slaan nergens op, break van 2 minuten weer, hopen op een vettere b-kant..

Voor mij mag Enzyme ook weer eens komen met wat ruigere releases op het mainlabel, hopen op Ophidian dan maar :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reptoid op zondag 30 mei 2010 om 20:56:
Voor mij mag Enzyme ook weer eens komen met wat ruigere releases op het mainlabel

de oudere releases knalden zeker maar nu is het me te "braaf"

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nog ff en timbaland gaat samenwerken met dezeng producas
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op zondag 30 mei 2010 om 16:42:
setje van Promo @ Decibel vorig jaar staat online op Lsdb.nl

Ohw echt, ga het nog 1x zeggen. Deze set rond 7u zonnetje ging onder 27 graden in die open air early stage.. En dan deze tracks, echt krijg gewoon weer kippevel als ik eraan terug denk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 mei 2010 om 20:37:
ofso

hehe 8)

tja echte liefhebbers weten wel beter of niet dang

die zijn zo zeldzaam alleen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 mei 2010 om 21:14:
Deze set rond 7u zonnetje ging onder 27 graden in die open air early stage.. En dan deze tracks, echt krijg gewoon weer kippevel als ik eraan terug denk!

jij was er ook gewoon bij hè? aardig leip, dacht dat ik daar alleen met Tio stond :vaag:

Waarschuw beheerder
dit soort tracks walg ik dus van klefheid druipt er van af

van die brave commerciele tracks waarin alles precies goed is zoals hardcore moet zijn op feestjes zoals masters of hardcore ofso :rot:
commercieler kan het iig niet

doet me trouwens denken aan hardstyle met een softe kick beetje teletubbie invloeden hier en daar
melodie slappe niet pakkende lieve meuk * hap* serieus kan het echt niet beter dan dit :lol:

zet er es wat meer distortion over oid octaven en geluidsvormen aanpassing / de zooi detunen en nog een zooi aanpassingen

neemt niet weg dat meerderheid dit soort tracks alsnog waarderen.. tja echte liefhebbers weten wel beter of niet dang (h)
maare als dit hardcore is dan stap ik over op trance of hardpop

Sluit ik mij geheel bij aan.
Waarschuw beheerder
tja echte liefhebbers weten wel beter of niet dang

Precies. B) Ga jij maar ergens anders huilen :cry:
Artiest Agoris
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baas Boven Baas (H) op zondag 30 mei 2010 om 21:02:
de oudere releases knalden zeker maar nu is het me te "braaf"

idd mee eens..
vind dat de hele stijl van het label wat aan het veranderen is..
natuurlijk moet je meegaan met de tijd en de stroming van het moment..maar desalniettemin word het wel wat minder "ruig"
Waarschuw beheerder
Helaas :( ...

EDIT: Wat is die A New Today ruk zeg :S ! Gare vocals, veel te simpele mainstream track, ze hebben voor het gemak ook maar even de kickedits eruit gelaten. Gewoon 4 kwartsmaat doorbeuken met af en toe eent of twee kickjes erbij, het publiek vindt het toch wel geweldig :S ... Ze hebben niet eens geprobeerd er iets origineels/bijzonders/spectaculairs van te maken/in te stoppen... Erg jammer hoor! Wordt Hardcore de volgende Hardstyle?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daar hebben ze sub-labels voor he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Kreten als "toonaangevend" of "vooruitstrevend" zijn inderdaad niet meer van toepassing nee. Ach, vroeg of laat zal het allemaal weer goedkomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dark Byte op zondag 30 mei 2010 om 22:36:
Wat is die A New Today ruk zeg

zou zo in een hardstyle set passen en idd commercieel gericht vind ik vind endymion achteruit gaan laatste tijd

Wordt Hardcore de volgende Hardstyle?

gaat er idd steeds meer op lijken was mij ook al opgevallen dat de verschillen niet meer zo ver van elkaar afzitten in sommige tracks
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Rippah op zondag 30 mei 2010 om 22:40:
Daar hebben ze sub-labels voor he

Idd A New Today zou zo op een Sys-X release kunnen staan, en terug echte hardcore op het mainlabel (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op zondag 30 mei 2010 om 21:36:
jij was er ook gewoon bij hè? aardig leip, dacht dat ik daar alleen met Tio stond

Ik ook vooraan bij het hek. superdikke set!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Waarschuw beheerder
Wordt Hardcore de volgende Hardstyle?

Gewoon weer terug naar de basis: Afgelopen weekend een illegale rave georganiseerd ergens in een bos in Zuid-Limburg voor nog geen 100 man, iedereen legde een tientje bij, wij zorgden voor goed geluid, dj's en drank, en iedereen is van 23.00 - 06.00 helemaal uit zijn/haar plaat gegaan, terwijl we begonnen met oldschool, en er ook early rave, klappers van rond 2000, industrial, mainstream en op het eind nog wat french/uk voorbijkwam, waarbij ook gezegd moet dat de dj's hun best deden niet de hitjes aan elkaar te plakken.

Dat is zoals het moet zijn, het publiek wist van tevoren niet wie er kwam draaien of welke substijlen er geprogrammeerd zouden worden, het was gewoon in de stromende regen keihard losgaan rondom een partytent van 6 bij 3 meter, waar alle apparatuur liep op enkele aggregaten.

Wel een geluk dat er geen politie kwam, een editie vorig jaar werd om 02.00 al beëindigd door onze vrienden in het blauw (L)
Waarschuw beheerder
:respect:

Ben ik helemaal met je eens :D !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
A new today... Nee, helemaal niet mijn ding:( Wat slapjes