Wie zegt dat Mike dat niet doet? Je doet aanname na aanname. Nu bij mij ook. Daarnaast is het "massaal". Internetheld? Mwah. Ik heet Tristan, woon in Rotterdam en sla je best op je bek als je dat wilt.
Stakker

Nu ben je echt stoer!! Jezus man pauper, opgefokte kneus. Als je al zo reageert bij het eerste beste wat er tegen je gezegt wordt, ben je wel diep gezonken..
Maar goed:
Toevallig download ik niets illegaals nee, geen films geen software en geen muziek. En ja ik download soms radioshows om later terug te luisteren, omdat ik het niet live KAN luisteren. Dit is heel wat anders als albums downloaden. En overigens nog een legale download ook. En het is ook vrij weinig dat dit gebeurd, aangezien er meestal toch niets bijzonders is. En om te zeggen dat je op de gok gaat kopen, dit is ook niet helemaal waar. Tegenwoordig kun je overal online previews checken.

Ieder zn ding, maar vind het gewoon supertriest als mensen hier gaan aanmoedingen om een nieuw album te downloaden ipv te kopen, denk erover wat je wilt. En nog triester dat er direct 10 man in de aanval gaat om het downloaden goed te praten.