Partyflock
 
Forumonderwerp · 822208
Bandito:
7th Heaven party, be there and party on!!

Voor een eerste try-out party was het zeker niet slecht. Sterker nog, het was zelfs zeer geslaagd. Maar 7th Heaven can do much better!! Onze eerste editie hadden we een geweldige opkomst met veel echte party- people en met variërende sounds van nieuwe en opkomende talenten en onder de ons zeer bekende dj’s.

We gaan voor deze 2e editie van 7th Heaven wederom ons uiterste best doen om er een gezellig en sfeervol feest van te maken, waarbij onze gastvrijheid voorop zal staan. Laat je dus maar verrassen door de diverse traktaties van allerlei lekkernijen en door de verfrissende en zwoele sound van dj Lawrence. Deze nog voor velen onbekende dj zal met zijn up-lifting en happy sound zorgen voor vibrerend gevoel van top tot teen, ofwel …..you shake that ass and can’t stop moving till the music stops.

Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren, want hierop volgend zal dj Marc “O” ongetwijfeld weer een heerlijke set neerzetten en zal de sfeer verder worden opgevoerd naar een nog hoger niveau. Deze nieuwe opkomende talenten zullen samen met dj Spider en dj MAB die ondanks hun verschillende draaistijlen voor een speciaal hemels gevoel zorgen, waardoor je een gevoel zal beleven van ontspanning, tevredenheid, enthousiasme en erotiek, die je dan mee zal gaan voeren naar de zevende hemel.

De dress code, Dress To Impress daagt je dan ook weer uit om je gewaagde outfit uit de kast te pakken. Als jij ons verrast dan zullen wij van 7th Heaven ons uiterste best doen jou ook te verrassen!!

We kunnen je alvast een tipje van de sluier oplichten, en dat is dat niet alleen de
opzwepende muziek er voor zal zorgdragen dat je het wat warm zal krijgen, maar
ook onze talentvolle paaldanseres zal hier zeker een bijdrage toe leveren.

De 2e editie van 7th Heaven zal plaats vinden op zondag 23 november 2005. Het treinstation is op 5 minuten loopafstand van Dance Club Triple X en voor de deur zijn er volop gratis parkeerplaatsen te vinden.

Om 15.00 uur stijgen we op en de landing wordt verwacht om 23.00 uur.

7th Heaven feesten zullen garant staan voor een ongedwongen sfeer met de lekkerste dance-muziek en altijd een goede prijs/kwaliteit verhouding. We zullen alles op alles zetten om het party people naar de zin te maken.
De beste dj’s, vers fruit, ijsjes, welkoms drankje, verkoelende airco en gratis parkeerplaatsen voor de deur zorgen ervoor dat het jou die zondag aan niets ontbreekt!

De kaartverkoop voor 7th HEAVEN zal aan de deur plaats vinden. De kosten van de kaarten zijn € 7,50.


We hebben zin in deze party en kunnen deze 2e editie ook zeker bij je aanbevelen. :)
laatste aanpassing


Ook de derde editie van 7th Heaven beloofd weer super vet feest te worden...check tis out..:)!!

:bounce::bounce::bounce::bounce:
ik heb er ook zin in ik ben benieuwd.

:cheer:
Wordt gezellig meis...beloofd..:)!!

Ik zie dat je ook naar UW-XP gaat..kunnen we daar al vast warm draaien....hihi..:bounce::bounce:

Bijna weekend (y), ik heb er ook helemaal zin in met zulke feesten in m'n agenda..:)

See ya..:cheer:
Uitspraak van Swirl op woensdag 16 november 2005 om 20:42:
Ik zie dat je ook naar UW-XP gaat..kunnen we daar al vast warm draaien....hihi..

:cheer: :bounce: :P Daar gaan we wel ons best voor doen ;)
 
Wordt drukjes
 
2 ellen: Ik vind het super dat je je toch hebt bedacht, wordt gezellig.

(K)
Uitspraak van actief op donderdag 17 november 2005 om 11:46:
Wordt drukjes

Er staan een leuk aantal partypeeps gekoppeld in de PF agenda... :)
Waarvan er voor mij ook een leuk aantal vriendinnen en vrienden bij staan... ;)

Tot zaterdag / zondag... :)
Nou... ik ben ook weer van de party!
Helaas niet zelf feestend maar zeker weten zin om jullie allemaal te bedienen aan de bar ;) beter dan bij de entree!

Tot een zondag allemaal!
xxx Cindy
 
hoop dat er net zo lekker gedraaid wordt als vorige keer :)

:bounce:
Uitspraak van DJ Cin-D op vrijdag 18 november 2005 om 13:20:
Helaas niet zelf feestend maar zeker weten zin om jullie allemaal te bedienen aan de bar beter dan bij de entree!

Dan maak je meer van het feest mee... ;)
Het is weekend en heb er al helemaal zin in... :)
Ladies free entrance till 16.00 hour..:)
 
Ben benieuwd wat er deze keer op de grond ligt :)
Werkzaam bij Wicked-Productions
Artiest {SHOWLIST artist 46556, 2166}
Zijn net thuis... Lekker ff paar uurtjes slapen en om 14:00 uur weer richting Woerden ....tot ZO !!! :bounce:
laatste aanpassing
Uitspraak van Miss Indigo op zondag 20 november 2005 om 07:04:
Zijn net thuis... Lekker ff paar uurtjes slapen en om 14:00 uur weer richting Woerden ....tot ZO

Ben al een paar uurtjes in mijn hotel..., om 12.00 uur inchecken bij het volgende hotel..., een kort tukkie en ik ben er weer klaar voor... ;)
 
gooi de deuren maar open
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 16:26:
Deal Padje.....mag jij kijken of je mij kan herkennen achter de bril....

Heb je niet kunnen herkennen deze keer...
 
Toch was ik er...zie foto's, 1e pagina...foto 19!

Heb ik jou wel gezien dan?

Het feest was weer lekker. Was bijna niet gegaan door omstandigheden, maar ben blij dat ik alsnog ben gegaan. Lekkere sfeer en steengoede muziek

Tot de volgende keer als het allemaal meezit..
Mijn foto's staan online... :) :P (y)






laatste aanpassing
 
Was echt een mooi feestje, nog bedankt voor de opheldering.(Y)
Wou eigenlijk even een verslagje schrijven alleen ontbreken de titels op dit moment in m'n hoofd dus dan maar ff zo...

Sfeer: dikke 9
Muziek: 8
Geluid: 7 ½
Beste dj: Marc "O" (Y)

Dj-meubel (red-bull stage) was deze keer in het midden geplaatst, wat ik zelf er veel beter uit vond zien. Zag je de dj beter en de dj had meer contact met het publiek!
Hopelijk de volgende keer wel schuim op de biertjes, maar dat zal vast goedkomen, ook maar ff vrijvragen voor die dag erna meteen. Zal een stuk schelen. :X Tot over een maandje!

Was gezellig :)
laatste aanpassing
Het was SUPER (y)
Volgende keer op 18 dec zijn we er weer bij :yes:
2 Fam D& HARDCOROY: Okay dan..THANKS....:)

Foto's zijn trouwens te zien op: www.partyfotografie.nl, www.dancegids.nl, www.partyflock.nl en op www.party-picture.com.

2 Claudia, Pieter, Gary en Bernard....thanxxx voor de leuke, spontane pica's... :D , jullie hebben de sfeer perfect vast weten te leggen...(y)

Liza de Diva heeft ook foto's gemaakt, maar die heb ik nog niet kunnen vinden...??? Maar toch alvast bedankt...ze zullen ook vast leuk zijn geworden.

Tot zondag 18 december, het was gezellie met jullie!!


:D