Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
@ bullendaantje.... ik afgunst op zo'n combinatie??? hahahahaahaahaa kindje toch ,het is zeer duidelijk dat jij mij totaal niet ken en dus absoluut niet weet waar ik voor sta...dus in plaats van dat ik mijn lego ga pakken misschien moet jij die van jou er ook maar eens bij gaan pakken en aan jou mama vragen voor je bulletje te zorgen want blijkbaar is jou nivo daar niet toereikend genoeg voor ....want jij heb echt werkelijk geen idee waar je over praat...en dier hebben is meer dan wat te vreten geven en af en toe uit laten...en fokken is meer dan 2 geile dieren op mekaar gooien...
Moeilijk he om origineel te blijven.....en nederlands schrijven is ook niet je sterktste kant zie ik......dus ik onthoud mij verder van elk commentaar......misschien vind je iemand die kinderlijk met je kan zwetsen.......not me...!
Wow jij bent slim(ga buitenspelen ofzo)
Laat maar zitten Bisbee.....ik dacht dat je met jou een normaal gesprek kon voeren.....
Wow jij bent slim(ga buitenspelen ofzo)
Ach van honden fokken en houden zal ik idd wat meer verstand en verantwoordelijkheid hebben dan jij..!!
Nee een bamie speciaal
Waarom kunnen we niet gewoon elkaars mening respecteren?
Ipv alleen maar elkaar proberen te overtuigen,dat haar/zijn mening goed is en de andere niet?
En al om met opmerkingen te gooien als, je bent geen dierenvriend als je een kruising neemt (waar het op neer komt) vind ik wel ver gaan.
Hier is gewoon een meningsverschil waar je toch niet uitkomt.
Kap er gewoon mee want je krijgt je gelijk toch niet,of respecteer elkaars mening
het komt er niet op neer dat je geen dierenvriend bent als je een mix neemt, maar wel wanneer je een mix maakt. simpel zat.
het komt er niet op neer dat je geen dierenvriend bent als je een mix neemt, maar wel wanneer je een mix maakt. simpel zat.
en dan zit er nog verschil in de manier waarop.
als beide honden rondom gerontgent zijn en op alle erfelijke dingen gecheckt zijn die bij de ouders voorkomen, dan is het al een ander verhaal.
maar 9 van de 10x zijn het mensen die om een domme reden 2 honden op elkaar knallen.
zoals die ego die t topic opende.
Ach, ik trek mij er allemaal niks van aan wat die mensen over en tegen mij zeggen.
Ik weet wel beter, en daar sta ik boven!
Ik laat mij niet kleineren door een paar van die imbecielen die niet eens weten hoe de situatie ligt.
En zomaar conclussie's trekken terwijl ze er helemaal niks over weten.
Ik heb gewoon een hekel aan mensen met voor oordelen, en die lach ik simpel zat gewoon uit laatste aanpassing 7 november 2005 15:03
Laat je je eigen perceptie altijd voor je spreken?
Have a nice live.laatste aanpassing 7 november 2005 17:35
Uitspraak van Mautjeop maandag 7 november 2005 om 17:33:
Laat je je eigen perceptie altijd voor je spreken?
Have a nice live.laatste aanpassing 7 november 2005 17:35
jochie, ga jij je nou maar es verdiepen in het wezen hond en ras. dan praten we weer verder.
tot die tijd blijf jij fijn onder je steen zitten.
als je nou nog niet snapt dat het om de gezondheid van jou pups gaat ben je nog dommer dan ik dacht
en ja jij valt onder de categorie broodfokker. en ja dat is MIJN mening.
want iemand die van dieren houd, pleurt niet zomaar honden op elkaar omdat het karakter zo hemels is.
dus nee, ben niet kortzichtig, ik ga af op de info die ik krijg. dat jij nou zo dom ben om die info zo te geven, is jou probleem. dus niet mauwen als je commentaar krijgt.
simpel zat
en ja jij valt onder de categorie broodfokker. en ja dat is MIJN mening.
Ik vind jou er uit zien als een pot, dan trek ik toch ook niet direct de conclusie dat jij een pot bent??