Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Jij bent ECHT dom!!!
Het is onze teef toch niet!!!
Jezus, mankeerd er iets aan je ogen?!
Onze hond, heeft hun Rottweiler gedekt!
Snap je het nu?????laatste aanpassing 27 oktober 2005 19:09
Maar ik heb dit topic niet geopend voor dit soort gezeur.
Als je er toch zo mee zit, open een topic ofzo, ga iig niet hier lopen zeuren.
Bisbee.....ik had dat ook niet van je verwacht.Iedereen heeft zijn eigen manieren.....er zullen ook mensen zijn die tegen het fokken van rotties zijn.......probeer nu te accepteren dat er ook mensen zijn die een kruising willen of nemen.....alsjeblieft...
denk dat het toch echt ook te maken heeft met de manier waarop je je hond opvoed...
jahoor...daar hebben we er weer 1 die zomaar de ene hond op de andere gooit zonder over de risico's na te denken ....
nee waarom zou je puppy's zijn zo leuk.....
een wet als de RAD bestaat er niet voor niks....de wet bestaat er ook voor de Rottweiler.. door mensen zoals jullie ondergaat de Rottweiler straks hetzelfde lot als de stafford en dat is dat kruissingen worden afgemaakt...
op mensen als jullie kots ik gewoon alleen maar aan eigen belang denken want het is zo leuk om puppy's in huis te hebben...en maar vol houden dat ze zoveel van hun dier houden...... bah bah......
alles best... daarom zei ik ook waarom willens en wetens een rottweiler ervoor gebruikt te hebben, of laten gebruiken! en niet een ander hamstertype..
een rottweiler is ook 1 van de radrassen en hebben het al moeilijk genoeg.. ipv dat de veiligheid gewaarborgt word.. kruist een ieder er maar op los!
daar ben ik op tegen.. puur het roekeloos omgaan met rassen die al op het oranje licht staan.
bovenstaande noemt dit al een rottweiler.. wel is waar geen echte maar toch ROTTWEILER!!
straks gaat het mis.. dan word er ook niet gezegt van een bastaardje... neen!!
een ROTTWEILER!
en wie gaat daarvoor opdraaien??
-----------------------------------------------------------
ik wens bovenstaande heel veel plezier met haar pup.. en hoop dat zij er echt wat goeds van weet te maken!
maar door dit soort stommiteiten gebeuren er te veel ongelukken, waarvoor de wel echte raszuiveren x op x moeten opdraaien.
en ik als wel rasfokker of liefhebber moet me daar de ogen voor dichtknijpen wil je zeggen!!laatste aanpassing 29 oktober 2005 19:08
Ik ben een enorme dierenvriend(in)......ik haat het als er op deze manier gepraat word.....het klinkt meer als afgunst!!!!!!!!Weet je waar jij je energie in moet steken (als je tenminste iets goeds voor dieren wilt betekenen??).......pak dierenmishandeling aan.......doe moeite voor de honden die in puppyfarms geboren worden...dan doe je wat nuttigs......maar iemand zo asociaal afblaffen.......dat is toch wel heel laag bij de grond!!!!!!
Maar is een rottie die gefokt is bij een puppyfarm.....(om even een voorbeeld te noemen)(vader en moeder beide rottie dus)....beter af dan iemand die een kruising "heeft gemaakt" en de honden in huiselijke kring opvoed en goed verzorgd???????
je hebt het expres gedaan!! willens en wetens zonder na te denken zoals 90% van alle hondenverkrachters in dit land!!
doe de gevolgen pas zien wanneer het te laat is... ach als wij onze schattige puppies maar hebben!
op mensen als jullie kots ik gewoon alleen maar aan eigen belang denken want het is zo leuk om puppy's in huis te hebben...en maar vol houden dat ze zoveel van hun dier houden...... bah bah......
goh ik wil een pup van mijn hond en jouw hond. ze hebben een hemels karakter
alleen jammer dat t niet alleen om t karakter gaat maar ook om gezondheid. maar helaas zijn er mensen die daar geen donder om geven want als de d.a zegt dat je een mooi lief hondje heb die bij een standaard check up gezond is, is dat natuurlijk een vrijbrief om de honden op elkaar te gooien
@ mautje
lul niet over dingen waar je geen verstand van heb joh.
fokken (dus niet zomaar honden op elkaar pleuren) gaat veel verder dan alleen denken dat de honden een goed karakter hebben.
Ik zie onze dierenarts als een integere bron dan jij bent.
Geen punt om hierop in te gaan.
Ik zie onze dierenarts als een integere bron dan jij bent.
als jij aan je dierenarts vraag is me hond gezond genoeg om pups te krijgen zal hij idd ja zeggen...maar als jij de dierenarts verteld dat je een kruissing wil maken dan maak je mij niet wijs dat hij daar achter staat..doet hij dat wel dan zegt dat mij genoeg over zo'n dierenarts..dus niet 1 waar ik met mijn honden heen zal gaan....
Ommen is ook een aardig eindje rijden vanaf zevenaar.