1 volger · 47339x bekeken
| Betreft: | lid: lid: Lijn 3 lid: |
donateur
wat een homo.Had hem een bericht gestuurd,krijg ik dit terug:
ieder mag zijn mening hebben en een kind verdient een jongere moeder. mijn mening is dat als mensen boven de 30 zijn ze geen kind meer moeten krijgen. dan is de generatiekloof TE groot. dat zie ik zelf aan mijn zus en aan het gezin waar ik uit kom
pfffff smerige darmtoerist
ieder mag zijn mening hebben en een kind verdient een jongere moeder. mijn mening is dat als mensen boven de 30 zijn ze geen kind meer moeten krijgen. dan is de generatiekloof TE groot. dat zie ik zelf aan mijn zus en aan het gezin waar ik uit kom
pfffff smerige darmtoerist
en ook weer aan het werk?of nog lekker een dagje vrij?
hmmm ik moest dinsdag alweer aan het werk.. pff en al mijn mede Lowlands gangers waren zo snugger om pas vandaag weer aan het werk te gaan.. best slim.. Had gisteren ook wel in bed willen liggen..
Wat een raar verhaal Miep.. niks van aantrekken joh!
Nou nou wat een taal kan het iets anders
Ik kom erop terug, die gast moet je zo hard met een stoeptegel op ze harses slaan dat ie nooit meer op staat
Wat een raar verhaal Miep.. niks van aantrekken joh!
Als je je daar wat van aantrekt moet je je ook maar nalaten kijken hoor, het is en blijft internet en internet is het gekste
donateur
het is en blijft internet
das waar..eigenlijk moet je er niet op reageren..maarja ik ben ook zo hoor..zou er goed boos om zijn.
[quote element=message id=42862545]{element is niet toegankelijk}ieder mag zijn mening hebben en een kind verdient een jongere moeder. mijn mening is dat als mensen boven de 30 zijn ze geen kind meer moeten krijgen. dan is de generatiekloof TE groot. dat zie ik zelf aan mijn zus en aan het gezin waar ik uit kom/quote]
wat is dat nou weer voor een mafkees!

hoe verzint ie het!!
INDD niks van aantrekken
wat is dat nou weer voor een mafkees!
hoe verzint ie het!!
INDD niks van aantrekken
donateur
Dan ga je er 1 tje nemen
die eentjes zijn meestal de gezelligste avondjes haha
Eentje kan niet
donateur
Hoe was het gisteren?
Kim vond er niet heel veel aan gister zei ze
donateur
Wel leuk om dat te zeggen en dan laveloos om 7 uur 's ochtends in huis te komen rollen..
Inderdaad hahahahahahah
donateur
Wel leuk om dat te zeggen en dan laveloos om 7 uur 's ochtends in huis te komen rollen..
ja dat zeg ik dus ook nooit meer...
lig vanavond vroeg al onder de wol
pff....ik ook..