Uitspraak van salamandra78 op maandag 7 november 2005 om 03:36:Blijven toch een stelletje dooien die belgen....
Gaan nooit helemaal los.
En daar ben ik 't nu dus HELEMAAL niet mee eens. De enige groep die harder losgaat dan de het gemiddelde belgische uitgaanspubliek (lagoa of cherry bijvoorbeeld heb ik 't dan over) zijn de Nederlandse oldschool gabbers die nog steeds helemaal opgaan in de muziek, klappen bij iedere verandering in de plaat, keihard losgaan, en eensgezind zijn. Voor de rest is het in Nederland altijd een dooiere boel dan in Belgie hoe jammer 't ook is.
laatste aanpassing
Uitspraak van salamandra78 op maandag 7 november 2005 om 03:40:Uitspraak van Babbelaartje op zaterdag 29 oktober 2005 om 14:56:
En we wachten met zijn allen op de Bass,...............die niet komt.
Wat een softe Kl*temuziek.
hahahah pcies , had ik dus ook toen ik daar was ...pfffff werd er echt helemaal niet goed van!!!!
Ohja tuurlijk joh, ik zie dat jij altijd wacht op een dikke bass aan je muziekstijlen
club, disco, drum & bass, funk, groove, hardtrance, hiphop, house, lounge, r&b, soul, trance, urban
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op donderdag 10 november 2005 om 01:32:zijn de Nederlandse oldschool gabbers die nog steeds helemaal opgaan in de muziek, klappen bij iedere verandering in de plaat, keihard losgaan, en eensgezind zijn.
daar klan ik mezelf wel in vinden
maar ik ben belg !
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op donderdag 10 november 2005 om 01:33:Ohja tuurlijk joh, ik zie dat jij altijd wacht op een dikke bass aan je muziekstijlen
club, disco, drum & bass, funk, groove, hardtrance, hiphop, house, lounge, r&b, soul, trance, urban
Volgens mij verkeerd geciteerd??
Babbelaartje en Atmos zijn Partners in Crime met uitgaan
En die houden echt van de zelfde muziek niks Urban en R en B
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 09:19:maar ik ben belg
Ja dusssssssssss ...... sorry maar vind dat onzin jij bent niks minder dan ons
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 09:39:sorry maar vind dat onzin jij bent niks minder dan ons
alhoewel ik liever in NL had gewoont ...
maarjah dat komt nog
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 10:31:alhoewel ik liever in NL had gewoont ...
maarjah dat komt nog
Hahah pas op wat je zegt?? Jij bent morgen vrij wij niet
En het zelfde als vorige week , jullie hebben meer feestdagen.
Een mooie vergelijking is ook een techno feestje in Nederland of Belgie. Op de een of andere manier is het toch anders. De meesten vinden Awakenings hier helemaal de shit, en als ze dan naar I Love Techno gaan vinden ze de mensen raar en saai. Terwijl als je naar Awakenings gaat, er toch een aardig sfeertje hangt, maar het is toch meer bekenden tegenkomen, handjes en kusjes geven redelijk veel stilstaan etc. Als ik dan Zaterdag op I Love Techno aankom en er staan 'rare' belgen en fransen en weet ik veel wat nog meer. Die zingend en springend de trein uitkomen, dan vind ik dat wel kicken. Anderen vinden dat irritant. Gewoon puur muziekliefhebbers die zin hebben om te feesten. Achja het is maar net waar je zin in hebt natuurlijk. Ik ga liever een hele avond housen, lol hebben met vrienden, zonder dat iedereen me aan staat te kijken en iedereen stil staat.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 09:38:Volgens mij verkeerd geciteerd??
Babbelaartje en Atmos zijn Partners in Crime met uitgaan
En die houden echt van de zelfde muziek niks Urban en R en B
Nee niet verkeerd geciteerd, het eerste deel werd gezegd door babbelaartje. Die Salamandra citeerde hem en zei toen dat tweede deel. Partyflock geeft dat alleen een beetje raar weer. Dat zijn die salamandra haar favo muziekstijlen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 09:19:daar klan ik mezelf wel in vinden
maar ik ben belg !
Belgse gabbers zijn over 't algemeen meer van 't wazi volk wat ik zo haat. Heb eigenlijk nog nooit van een belgse gabber gehoord die puur naar early hardcore luistert en in hun trainingspakje staan te hakken. Niks persoonlijks trouwens he. Kom anders eens naar feesten hier zoals mindcontroller, ghosttown, pandemonium etc.
laatste aanpassing
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op donderdag 10 november 2005 om 23:21:Nee niet verkeerd geciteerd, het eerste deel werd gezegd door babbelaartje. Die Salamandra citeerde hem en zei toen dat tweede deel. Partyflock geeft dat alleen een beetje raar weer. Dat zijn die salamandra haar favo muziekstijlen
Oke dan
Ja dat zijn mensen die iets brullen en dan niet eens weten wat ze zelf op hun pagina hebben ingevuld.
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op donderdag 10 november 2005 om 23:29:Belgse gabbers zijn over 't algemeen meer van 't wazi volk wat ik zo haat. Heb eigenlijk nog nooit van een belgse gabber gehoord die puur naar early hardcore luistert en in hun trainingspakje staan te hakken
Moet je helaas niet gelijk geven misschien dat sommige van nu zo zijn maar. Maar de Belgen die ik ken van vroeger stonden meer bij de Nederlandse zone dan de Belgische in Club X of feesten.
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op donderdag 10 november 2005 om 23:29:Kom anders eens naar feesten hier zoals mindcontroller, ghosttown, pandemonium etc
Ben een Hollander he maar ga liever de grens over.
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op donderdag 10 november 2005 om 23:29:Belgse gabbers zijn over 't algemeen meer van 't wazi volk wat ik zo haat. Heb eigenlijk nog nooit van een belgse gabber gehoord die puur naar early hardcore luistert en in hun trainingspakje staan te hakken. Niks persoonlijks trouwens he. Kom anders eens naar feesten hier zoals mindcontroller, ghosttown, pandemonium etc.
dat doe ik ook !
ghosttown heb ik nog niet meegemaakt dat niet
en ik heb trouwens zelf een hekel gekregen aan dat lonsdale/Hooligan/Pit Bull gehalte
ik loop dag in dag uit in Cavello
wazi gehalt in belgie , ga ik niet om liegen , dat klopt idd ... alleen dragen ze hier geen kisten ...of het s een zeer miniem aantal.
groeten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 10:44:wazi gehalt in belgie , ga ik niet om liegen , dat klopt idd ... alleen dragen ze hier geen kisten ...of het s een zeer miniem aantal.
Fans van Vlaams Belang.
Ach ja helaas zitten ze er tussen,maar dat is in elke sceen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 10:44:ghosttown heb ik nog niet meegemaakt dat niet
Welcom to Holland
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 10:57:Welcom to Holland
ik wou in september richting ghosttown maar die heb ik toen gewoon over geslagen omdat dr mensen in de Line up stonden zoals Angerkist ...
wat volgens mij dr volledig niet thuis hoort ..
volgende ghosttown met ou en nieuw kank niet heen , dus word het dan beslist wel de editie achteraf
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 11:08:volgende ghosttown met ou en nieuw kank niet heen
Vechtsebanen is echt een relexte locatie
Waar ga je nu heen met Oud en Nieuw?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 13:25:( open van 0.00 - 12.00 )
als je de zino kent ga er maar vanuit dat het toch wat later word dan 12.00u smiddags hahaha
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op donderdag 10 november 2005 om 23:29:Belgse gabbers zijn over 't algemeen meer van 't wazi volk wat ik zo haat.
die tijd is voorbij hoor
En ik denk dat nederland weer meer van dat volkje heeft
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 10:57:Fans van Vlaams Belang.
wat is er mis met het vlaams belang
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 14:16:En ik denk dat nederland weer meer van dat volkje heeft
Ja in absolute getallen wel, maar dat is logisch. Nederland heeft zoveel gabbers. Maar als je relatief gaat kijken wat er in belgie rondloopt aan gabbers.. Daar zie ik er niet veel met trainingspak lopen..
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 13:51:Moet je dan in trainingspak lopen om gabber te zijn?
Gabber zit niet in je kleding he
Ik bedoel maar te laten zien dat er in belgie meer van die vuile wazi's zijn die naar hedendaagse hardcore luisteren, en niet naar early.
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op donderdag 10 november 2005 om 23:29:en in hun trainingspakje staan te hakken.
Gewoonweg omdat dat trainingspakken gedoe in Belgie niet zo als in Nederland was
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 10:15:Maar de Belgen die ik ken van vroeger stonden meer bij de Nederlandse zone dan de Belgische in Club X of feesten.
Idd.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 10:44:wazi gehalt in belgie , ga ik niet om liegen , dat klopt idd ... alleen dragen ze hier geen kisten ...
Klopt, ze dragen geen kisten maar wijzen wel naar kistendragers
Er klopt toch weinig van hoor ,
okee belgie telt zeker veel minder gabbers das waar en der zijn der ook niet veel bij in een trainingspak ook juist.
Maar de early hardcore doet het hier toch nog steeds goed hoor (project in Oostende : early zaal trok toch meer volk dan project zaal....)
En precies of elke jongere gabber hier een wp ketting om heeft .. niet dus
Waar je ook wel gelijk in hebt is dat indd de "wazi's" zelden naar early luisteren lijkt mij ook logische .
okee belgie telt zeker veel minder gabbers das waar en der zijn der ook niet veel bij in een trainingspak ook juist.
Maar de early hardcore doet het hier toch nog steeds goed hoor (project in Oostende : early zaal trok toch meer volk dan project zaal....)
En precies of elke jongere gabber hier een wp ketting om heeft .. niet dus
Waar je ook wel gelijk in hebt is dat indd de "wazi's" zelden naar early luisteren lijkt mij ook logische .
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 17:38:En precies of elke jongere gabber hier een wp ketting om heeft .. niet dus
Goed lezen
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op zondag 13 november 2005 om 16:11:Ik bedoel maar te laten zien dat er in belgie meer van die vuile wazi's zijn die naar hedendaagse hardcore luisteren, en niet naar early.
ok dan...
heb dat trainingspakken gedoe nooit iets gevonden en mij zal je er ook nooit in zien...
En mij boeid het weinig of er nu een kerel met een keltisch kruis rondloopt ( wat normaal niets met rascisme te maken heeft), kan je er niet tegen draai je hoofd dan om he zeg ik altijd
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 10:52:als je de zino kent ga er maar vanuit dat het toch wat later word dan 12.00u smiddags hahaha
Haha ja en die ken ik goed hahaha
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 14:16:wat is er mis met het vlaams belang
Hahah niks volgens mij hoewel sommige standpunten niet helemaal correct zijn maar ja dat is mijn partij waar ik op stem ook niet.
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 19:30:heb dat trainingspakken gedoe nooit iets gevonden en mij zal je er ook nooit in zien...
Vroeger ging ik stappen in mijn trainingspak , moet er nu niet meer aan denken. Is misschien wel beter voor de ruimte in mijn klerenkast want die raak nu voller
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 19:30:En mij boeid het weinig of er nu een kerel met een keltisch kruis rondloopt ( wat normaal niets met rascisme te maken heeft), kan je er niet tegen draai je hoofd dan om he zeg ik altijd
IDD wij zijn wijzer ....
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 17:38:Er klopt toch weinig van hoor ,
Ach de kerel is ook nog maar 19jr. De tijd dat dit afspeel was jij nog maar 9jr. Maar van de mensen die nu zo lopen zijn het vaak mee lopers.
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 18:17:en nu zie je toch niet echt veel mensen meer in ausie's of dergelijke.
Nee gelukkig niet ...
Nu lijkt het er op als of je naar een Londsdale modeshow ga
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 18:27:Nu lijkt het er op als of je naar een Londsdale modeshow ga
haha idd ja
Droeg lonsdale in de periode 95-97 maar heb alles toen in de kast gestopt omdat iedereen ermee ging lopen
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 18:34:maar heb alles toen in de kast gestopt omdat iedereen ermee ging lopen
www.ebay.be
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 19:30:En mij boeid het weinig of er nu een kerel met een keltisch kruis rondloopt ( wat normaal niets met rascisme te maken heeft), kan je er niet tegen draai je hoofd dan om he zeg ik altijd
Dat is gewoon onzin, een feest tussen volk dat je niet mag is geen feest.
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 18:27:Nee gelukkig niet ...
Nu lijkt het er op als of je naar een Londsdale modeshow ga
Dan moet je niet naar de present hardcore feesten gaan he. Bijvoorbeeld op afgelopen mindcontroller heb ik nagenoeg niemand zien lopen met lonsdale.
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 18:36:www.ebay.be
haha neen hoor ik gebruik het om te werken
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op maandag 14 november 2005 om 18:46:Dat is gewoon onzin, een feest tussen volk dat je niet mag is geen feest.
Onzin
Mij boeid het niet of ze daar nu wel of niet zitten... Met of zonder hun mijn feesten zijn altijd goed
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op maandag 14 november 2005 om 18:46:mindcontroller
Mindcontroller is relext heb daar ook eigenlijk heel de avond in de kleine zaal gestaan.
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 19:05:geef mij maar terug de sfeer van 96-97
Was dat niet de tijd van de Happy Hardcore
Ga eigenlijk alleen maar stappen in Belgie..
Illusion: leuk, met name de Level ... maar ook de groundlevel is leuk af en toe heerlijke retro trance. Altijd goede sfeer , wel wat minder 'mooi' publiek af en toe, maar goed dat boeit geen zak gaat om de sfeer.
La Rocca: absoluut mijn favoriete club...mega rlxd publiek & quality musica!!!! Pas 1 keer op zaterdag geweest, was echt top. Maarja..kga meer voor de magic sunday met Marko!!
Versuz: Vorige week nog geweest (Atmoz party & Bob Sinclair), is een supertent, alles klopt daar in principe. Maar toch niet altijd even goed naar mijn zin daar, muziek is op sommige dagen echt onder de maat,,,hoewel de residents meestal top draaien.
Barocco: Pas 1,5 jaar open ofzo, kleine intieme club maar echt helemaal te gek. Veel mensen van Nederland (lees: Maastricht). Muziek is house & progressive, gedraaid door 1 vd beste dj's van Belgie : TC Brain.
Atmoz: tsja..club die me het meest aan mijn hart ligt!!!
Echt super jaren daar gehad, zelf ook vaker gedraaid.
Heb er de dj contest gewonnen. Super leuke crew, ook mee naar Ibiza geweest. Af en toe geven ze nog wel eens een feestje... www.atmoz.be
Illusion: leuk, met name de Level ... maar ook de groundlevel is leuk af en toe heerlijke retro trance. Altijd goede sfeer , wel wat minder 'mooi' publiek af en toe, maar goed dat boeit geen zak gaat om de sfeer.
La Rocca: absoluut mijn favoriete club...mega rlxd publiek & quality musica!!!! Pas 1 keer op zaterdag geweest, was echt top. Maarja..kga meer voor de magic sunday met Marko!!
Versuz: Vorige week nog geweest (Atmoz party & Bob Sinclair), is een supertent, alles klopt daar in principe. Maar toch niet altijd even goed naar mijn zin daar, muziek is op sommige dagen echt onder de maat,,,hoewel de residents meestal top draaien.
Barocco: Pas 1,5 jaar open ofzo, kleine intieme club maar echt helemaal te gek. Veel mensen van Nederland (lees: Maastricht). Muziek is house & progressive, gedraaid door 1 vd beste dj's van Belgie : TC Brain.
Atmoz: tsja..club die me het meest aan mijn hart ligt!!!
Echt super jaren daar gehad, zelf ook vaker gedraaid.
Heb er de dj contest gewonnen. Super leuke crew, ook mee naar Ibiza geweest. Af en toe geven ze nog wel eens een feestje... www.atmoz.be