Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 19:57:Te laat
Ik ben er weleens geweest, vond het daar toch wel leuk hoor
Ieder zijn ding natuurlijk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 15:20:Uitspraak van VersuZZ op woensdag 26 oktober 2005 om 15:14:
Waar ligt dat?
Wuustwezel naast het ouwe club x
Je haalt het nu ff door elkaar. The-Site ligt in Wuustwezel. Naast de ouwe Club-X, de voormalige Cartouche. The-Return ligt in Vosselaar, de ouwe Atmoz. Helaas is het nu bijna allemaal Jump. En dat is er al zoveel in Belgie.
The Oh is inderdaad wel lachen om eens naartoe te gaan. Ligt net na Gent. Maar wel erg simpel hoor. Veel jong publiek en veel simpele jump plaatjes. Maar zoals gezegd, die zijn er op het moment zoveel in Belgie. Simpele jump discotheekjes.
Café d'anvers in Antwerpen is ook wel oke ja. Pas keertje geweest en erg lekker sfeertje. Lekkere house muziek. Helaas was het toen niet erg druk.
Cherrymoon was vroeger altijd the shit. Laatste tijd niet zo vaak meer geweest. Komt vooral door de richting die ze daar ingeslagen zijn, en om nu ieder weekend meer dan een uur te rijden voor Zany en Pavo ...
Wij gaan meestal richting de kokorico, redelijk commercieel maar er hangt altijd wel een gezellig sfeertje.
Voor het echte werk moet je toch de taalgrens over....tot 2 jaar terug gingen we elk weekend naar La Bush. Mensen van hier wel eens in La Bush geweest? Das echt geschift daar, alleen hun parkeerplaats al!
Lagoa, tsja je moet er voor zijn maar ik vond het daar niet echt fijn. Te agresief en teveel fout volk.
Escape is ook een toffe tent, maar wel vrij prijzig 3 euro voor een biertje.
Voor het echte werk moet je toch de taalgrens over....tot 2 jaar terug gingen we elk weekend naar La Bush. Mensen van hier wel eens in La Bush geweest? Das echt geschift daar, alleen hun parkeerplaats al!
Lagoa, tsja je moet er voor zijn maar ik vond het daar niet echt fijn. Te agresief en teveel fout volk.
Escape is ook een toffe tent, maar wel vrij prijzig 3 euro voor een biertje.
Huh wat is er mis met la bush? Dat was wel de beste club die er in Belgie geweest is.
Ik praat bewust in verleden tijd aangezien de nieuwe muziekstijl hun imago niet goed gedaan heeft. Hardtek, hardstyle kan gewoon niet in die club.
Ik ben benieuwd wat jou ervaringen met la bush zijn dan....ik heb daar de mooiste uitgaansmomenten ooit meegemaakt.
Wanneer ben je er geweest? Zeker de afgelopen 2 jaar alleen....sinds de veranderingen.
Ik praat bewust in verleden tijd aangezien de nieuwe muziekstijl hun imago niet goed gedaan heeft. Hardtek, hardstyle kan gewoon niet in die club.
Ik ben benieuwd wat jou ervaringen met la bush zijn dan....ik heb daar de mooiste uitgaansmomenten ooit meegemaakt.
Wanneer ben je er geweest? Zeker de afgelopen 2 jaar alleen....sinds de veranderingen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op dinsdag 1 november 2005 om 00:50:Agressief sfeertje. Als je per ongeluk tegen iemand aanloopt meteen boze blikken. Voor de rest over 't algemeen kutmuziek maar dat is kwestie van smaak.
Ja er lopen wel wat aggressieve mannetjes rond. Maar ik ben wel wat gewend in Nederland, dus in de Complex is het dan echt veel minder. In het algemeen als ik iemand aanstoot of iemand mij, 9 van de 10 keer krijg ik een vriendelijk handje als excuses. Met de sfeer en het volk vind ik niks mis mee. Het kan nog niet op tegen het Cherry sfeertje, maar komt aardig in de buurt vind ik zelf naar eigen ervaring.
Muziek vind ik dus helemaal fantastisch, met Dark-e en Coone. Die draaien nu echt hun eigen ding en niet meer het eentonige gebeuk als in the site (wat wel kut is). Kwestie van smaak
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 14:56:En we wachten met zijn allen op de Bass,...............die niet komt.
Wat een softe Kl*temuziek.
hahahah pcies , had ik dus ook toen ik daar was ...pfffff werd er echt helemaal niet goed van!!!!
Huh wat is er mis met la bush? Dat was wel de beste club die er in Belgie geweest is.
toen de hardcore weg was uit la bush had je enkele jaren later (zo'n 2jaar geleden) een discotheek dr vlak naast die van La Bush uit kwam en dat heette La Florida ...
dat s nou ook gesloten omdat dr ieder weekend rellen waren ...die steeds ontstonden door Walen ...
Vlamingen werden dr niet gewenst
beetje zielig allemaal
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 14:41:toen de hardcore weg was uit la bush had je enkele jaren later (zo'n 2jaar geleden) een discotheek dr vlak naast die van La Bush uit kwam en dat heette La Florida ...
dat s nou ook gesloten omdat dr ieder weekend rellen waren ...die steeds ontstonden door Walen ...
Vlamingen werden dr niet gewenst
beetje zielig allemaal
Ah volgens mij is die lokatie nu afgebrand? Of zit escape daar tegenwoordig?
Ik vind t nog altijd wel goed feesten in die regio van Belgie.....al die grote clubs langs de wegen bij doornik!
Zelf nooit last gehad van walen/fransen ik vind ze eigenlijk harder los gaan dan de vlamingen die meer zien en gezien willen worden.
Donderdag opent puls factory, de nieuwe club van DJ George'S!! Het zal zeker de moeite zijn om daar eens heen te gaan.
Uitspraak van salamandra78 op maandag 7 november 2005 om 03:36:Blijven toch een stelletje dooien die belgen....
Ieder zijn mening he
Uitspraak van salamandra78 op maandag 7 november 2005 om 03:36:Blijven toch een stelletje dooien die belgen....
IDD ieder zijn mening , kan het altijd erg goed met ze vinden. Zelfs in de Zino zijn een groot gedeelte waar ik sta Belg.
Blijven toch een stelletje dooien die belgen....
Gaan nooit helemaal los.
Toch moet ik zeggen dat er best wel leuke tenten zitten in belgie.
Gaan nooit helemaal los.
Toch moet ik zeggen dat er best wel leuke tenten zitten in belgie.
Vind jij
Ik ga al jaaaren in Belgie stappen en de clubs en feesten waar ik kom nou daar gaat het goed los
Ik ga al jaaaren in Belgie stappen en de clubs en feesten waar ik kom nou daar gaat het goed los de dj's hebben ook veel meer contact met het publiek en vice versa. Zeker in La Rocca is de sfeer altijd super, de mensen klappen, juichen en fluiten als er een vette plaat komt en moet zeggen dat de mensen er ook heel aardig zijn, niet zo op zichzelf.
Das de rede dat ik naar Belgie ga op te stappen
Zeker in La Rocca is de sfeer altijd super, de mensen klappen, juichen en fluiten als er een vette plaat komt en moet zeggen dat de mensen er ook heel aardig zijn, niet zo op zichzelf.
Juist. Je hoort vanuit Nederland alleen maar commentaar op de belgen. Ze zijn irritant en vooral saai. Nou als het ergens saai uitgaan is, dan is het in Nederland. Mensen staan elkaar een beetje aan te kijken en het is vooral zien en gezien worden. In belgie is er meer eensgezindheid. Die ene vette plaat die gedraaid word en iedereen begint te juichen, te klappen, te zingen, te lachen, te springen. Dat zie je in Nederland niet.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 14:04:Juist. Je hoort vanuit Nederland alleen maar commentaar op de belgen. Ze zijn irritant en vooral saai. Nou als het ergens saai uitgaan is, dan is het in Nederland. Mensen staan elkaar een beetje aan te kijken en het is vooral zien en gezien worden. In belgie is er meer eensgezindheid. Die ene vette plaat die gedraaid word en iedereen begint te juichen, te klappen, te zingen, te lachen, te springen. Dat zie je in Nederland niet.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 10:22:Uitspraak van Bridget op dinsdag 8 november 2005 om 14:28:
Maarre misschien moeten we al die positieve verhalen maar voor ons houden, veel leuker als er niet zoveel hollanders komen
Degene die dat zeggen zijn er vaak niet eens geweest denk ik.
Maar het is toch juist positief wat Bridget schrijft? O lees ik het dan zo verkeerd
Ik bedoelde het inderdaad positief, ik hou mijn favostapland liever een klein beetje geheim en voor mezelf omdat ik het zooo super vind en het zonde zou zijn als alle hollanders ineens en masse ook zouden komen, juist het feit dat er zo weing hollanders zijn en weinig bekenden (in tegenstelling tot NL waar ik soms wel 3 uur bezig ben met he hallo hoeist en 3 zoenen erbij
)
Die moet je verdienen
Ga mijn best doen
Maar even serieus, ik werd soms echt gek van iedereen gedag zeggen ik wil alleen maar dansen!!!! En niet van die onzinkletsverhaaltjes aanhoren
Keertje Zino ??
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 12:34:Beetje rare post van mij ja
Bedoelde het in het algemeen. Mensen die zeggen dat belgen saai zijn, zijn zelf zelden in Belgie uitgeweest.
Lekker he, de anonimiteit over de grens
Geef niet Roberto20 zag al dat je een grens geval was dus begreep wel dat je goed weet hoe het aan de andere kant van de grens er aan toe gaat
Ja vroeger was het ook erg leuk eerst nog The Limit in Hilvarenbeek. En daarna de Zino. Ben toen jaren niet in de Zino geweest en sinds een jaartje weer gevonden en moet toegeven dat ik me er prima vermaakt.
Ook leuke mensen leren kennen daar dus ja het is wel mijn tent.
Dat is zeker een verschil en totaal niet met elkaar te vergelijken. Zino heb een muziek style die je nergens echt hoort.
Ook leuke mensen leren kennen daar dus ja het is wel mijn tent.
Maar goed Zino of La Rocca is wel een wereld van verschil! Mis de Zino muziek wel maar de sfeer en de mensen niet...
Dat is zeker een verschil en totaal niet met elkaar te vergelijken. Zino heb een muziek style die je nergens echt hoort.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 15:22:Er hing weer gele was buiten
Een gele g-sus shirt met lange mouwen hehehehehehe!
En nog meer...
Das een teken dat je nog steeds geen kleine heb hahaha
Ja de gele was was nu aan de beurt hahah
En zaterdag kaartje kopen?
Nou ben benieuwd hoor duurt volgens mij nu wel erg lang.
Opa en Oma
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 15:57:Het is wel de bedoeling om een kaartje te kopen, want oppas is iig al geregeld
Opa en Oma
@ atmos ja ik ben vandaag 7 dagen overtijd
Nog ff geduld schat 
Ja maar natuurlijk opa en oma!! Mijn ouders
Kheb 't meteen dezelfde dag gevraagd...hahahahahahaha!!! Me moeder zei; doe es ff rustig joh!!! Ik werd helemaal grazy croco toen ik 't zei...hehehehehe!!
Zooooooo ik heb echt superzin joh!!! Duurt alleen nog even dat 't 21 januari is
Ja maar natuurlijk opa en oma!! Mijn ouders
Kheb 't meteen dezelfde dag gevraagd...hahahahahahaha!!! Me moeder zei; doe es ff rustig joh!!! Ik werd helemaal grazy croco toen ik 't zei...hehehehehe!!
Zooooooo ik heb echt superzin joh!!! Duurt alleen nog even dat 't 21 januari is
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 16:07:Kheb 't meteen dezelfde dag gevraagd...hahahahahahaha!!! Me moeder zei; doe es ff rustig joh!!! Ik werd helemaal grazy croco toen ik 't zei...hehehehehe
En de weeen zijn nog niet begonnen daar door?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 16:29:nou misschien wel, die krampen willen maar nie weggaan
Sterkte en
En zie het wel als de kleine er is