Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 17:27:lonsdale is echt vet bruut
Klopt, Niets mis met het merk lonsdale volgens mij?
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 oktober 2005 om 17:27:Tijd geleden ging je nog door het leven als NoizeSupressor
Noize Suppressor, Lekkere style
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 17:34:echt keiharde terror man
Wie spreekt hier van terror, Terwijl het mijn favo muziek niet is
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 17:37:Misschien iets voor jou evil bike?
En die draaiorgel, Ik luister zeker wel melodie hardcore!! Ik ga niet zeggen dat het kut is terwijl ik het zelf wel luister
/-|ndy jongé, Verder wil je nog aandacht van mij?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 17:33:Maar ik vind Ik Haat Je juist best cool
Je stelt me teleur, BAL.
Uitspraak van Kapitein Zuipschuit op maandag 24 oktober 2005 om 17:36:Misschien ligt t aan mij maar ik vind ze echt niet geweldig
Don't worry, 'k zal je alvast verklappen dat het niet aan jou ligt.
Klopt, Niets mis met het merk lonsdale volgens mij?
Volgens jou jah, misschien heb je wat te danken aan jouw soort van "lonsdale jongeren".
RTc heeft goeie producties heb hun cd's en niks mis mee
Alleen die fucking "R" al.
/-|ndy jongé, Verder wil je nog aandacht van mij?
Niet zo tegen mijn kleine jood he.
jongeh

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 17:34:Evil-Bike 's favoriete artiesten
Rotterdam Terror Corps
echt keiharde terror man
whehehehe hahaa lol
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 oktober 2005 om 16:29:Ik vind G-Town Maddnes echt bruut.
ja ze blijven vet..elk optreden weer..ze zijn alleen zoooo duur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 oktober 2005 om 16:29:Ik vind G-Town Maddnes echt bruut.
Hun optreden op Hardcore Trilogy was
Mijn favo nummer Determination en dan tegelijkertijd van die rode fakkels afsteken *kippevel*
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 18:22:hij begrijpt het niet
idd, lucky for him that he is not the only one.
gabberscene is verhardert
das overal, en altijd geweest, iedereen heeft overal altijd de pik op elkaar, niemand accepteert iedereen, en op alles is wel wat te zijke... dat is niet iets van nu, en das al helemaal niet iets waar je je druk om moet gaan make
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 20:20:aa ik d8 dat gabbertjes altijd repect toonden, maar goed de gabberscene is verhardert
IK BEN GEEN GABBER!!!
neej maar wel een wamai - Step right up
toch
beste hardcore groepen:
the dreamteam
rtc
g-town madness
noize suppressor
neophtye rules idd angerfist wat minder, ik vind t vrij commercieel
maar daarom niet minder goed
the dreamteam
rtc
g-town madness
noize suppressor
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 16:11:neophyte en angerfist zijn de beste hardcore groepen of niet soms
neophtye rules idd angerfist wat minder, ik vind t vrij commercieel
maar daarom niet minder goed
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 14:19:Sker wel neophyte 230 egwel musiek is da.. !!..
mr angerfist skerss ook wel..
Doe moeilijk -->> gwoon hardcore 4 life
En jij bent 17 hehe