Partyflock

Forumonderwerp · 820973

Waarschuw beheerder
ik hou er zelf wel van om gewaagd gekleed te gaan... maar tot hoe ver vinden jullie dat het mag gaan ???

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 22:29:
leuke mooie meiden mogen altijd sexy gekleed zijn op een feest ofzo.

en geen leuke mooie meiden die niet?

Waarschuw beheerder
Iedereen moet zelf weten wat hij/zij aantrekt naar feesten.Ik vind een beetje gewaagde kleding gewoon bij grote feesten horen...ik zou niet in mijn mini hotpantsje in de stad gaan paraderen....maar zeker wel op grote feesten ;)dress 2 impress:)(Y)Als je je er maar goed bij voelt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 22:56:
Iedereen moet zelf weten wat hij/zij aantrekt naar feesten.Ik vind een beetje gewaagde kleding gewoon bij grote feesten horen...ik zou niet in mijn mini hotpantsje in de stad gaan paraderen....maar zeker wel op grote feesten dress 2 impressAls je je er maar goed bij voelt!

Hier ben k het wel mee eens.. En het belangrijkste is gewoon dat jij je der prettig in voelt lijk tmij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ga het uniform van Himler opgraven .. :) , anders gewoon trui of t-shirt ;)

Uitspraak van laura :jaja: op woensdag 14 december 2005 om 22:37:
en geen leuke mooie meiden die niet?

nee man bah kots vieze aliens
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je een mooi figuur hebt moet je dat zeker laten zien...buiten het 'stapleven' is het gewone leven al saai genoeg :S dus een beetje entertainment op feesten en in discotheken moet kunnen, maar wel op een mooie manier, niet sletterig :)
Waarschuw beheerder
donateur
precies

amen to that

snap niet hoe mensen in hun dagelijke spijkerbroekkie gympies en truitje met langen mouwen daar zo kunnen bij lopen niet dat ik er problemen heb moet je maar zelf weten maar begrijpen zal ik het nooit doen

zo loop ik noggeneens dr bij op school :/
Waarschuw beheerder
is mijn jurkje ook te hoerig? :devil: