1 volger · 7022x bekeken
je kunt het ook met je ''karakter'' laten zien.
of je uitstraling of whatever.
je lichaam laten zien doe je maar aan je vriend/vriendin.
daar heb je ook weer gelijk in maar ik vind het ook wel een beetje leuk om wat te laten zien .... vind dat niet gelijk sletterig
maar zoals je zei ieder heeft zijn eigen mening
ik hou er zelf wel van om gewaagd gekleed te gaan...
euhm ik zou niet te bloot gaan, word je al snel voor een sletje aan gezien en waarom zou je ook bloot gekleed gaan?
gewaagd is niet bloot..
ff voor de duidelijkheid..
las iemand in normaal trui en broek aan kom lopen met playboybunny-oortjes, dan is diegene gewaagd gekleed, maar niet bloot..
gister op thunderdome weer van die meisjes dat ik denk: guttegut heb je geen ouders of vrienden ofzo??
echt vreselijk. Dikke benen, dikke buik en dan een hotpants met een topje dat alleen de tieten bedekt waren
dat wijffie gezien met hardcore op der reet, klein wijffie zag der echt hoerig uit mjah dat is mijn mening, volgens mij nog geen 16
hoeren lopen er niet zo bij hoor..
die hebben alleen lingeriesetje aan..
welles door de hoerenbuurt gelopen?
we moeten eens een grote actie houden en bij een bepaald feest gewoon allemaal naakt gaan.. ben je van t gezeik af dan heb niemand daarna nog wat te zeuren..
je bent pas hoer als je als je ook al heb je normale kleding aan op een podium gaat hangen voorover en dan komt er zo'n (.....) aan die legt em ff recht en die gaat tegen je aan staan rijden en je laat het toe.. als hij klar is komt de volgende weer.. ik heb het gezien in de bobs.. zij vond het heel normaal.. dat is pas hoerig..
die hebben alleen lingeriesetje aan..
welles door de hoerenbuurt gelopen?
we moeten eens een grote actie houden en bij een bepaald feest gewoon allemaal naakt gaan.. ben je van t gezeik af dan heb niemand daarna nog wat te zeuren..
je bent pas hoer als je als je ook al heb je normale kleding aan op een podium gaat hangen voorover en dan komt er zo'n (.....) aan die legt em ff recht en die gaat tegen je aan staan rijden en je laat het toe.. als hij klar is komt de volgende weer.. ik heb het gezien in de bobs.. zij vond het heel normaal.. dat is pas hoerig..
laatste aanpassing
je moet gewoon aan doen waar je jezelf lekker in vind! laat die andere mensen gewoon lekker roddelen
Nou ik ga ook altijd zo gewaagd mogelijk en ik vind dat je gewoon lekkr aan moet doen waar jij je lekkr in voelt... En als dat zo naakt mogelijk is, nou who gives a shit.. De mensen die je dan alleen aankijken en er rare dingen over zeggen zijn gewoon jaloers omdat ze het zelf niet durven zeg ik altijd maar...
donateur
laat je body painten bloot en toch weer niet
ja nouh dat lijk tme waanzinnig kicken.. gewoon een bikini aan en dan gebodypaint
zo wil ik wel een x naar een feest
gewoon een bikini aan en dan gebodypaint
zo wil ik wel een x naar een feest
of alleen een ministring
persoonlijk snap ik niet waarom mensen zeer schaars gekleed naar een feest gaan. Wat is de toegevoegde waarde?
ik trek aan waar ik me prettig
in voel..
ik houd van sexy maar stijlvolle kleding
dat kan wel bloot zijn.. maar is wel mooi
wat k niet mooi vind is die simpele
blote ordinaire kleding..
ziet er zo goedkoop uit..
als iemand zich daar lekker bij voelt..
moet iedereen voor zich zelf
weten wat ie aantrekt verders...
in voel..
ik houd van sexy maar stijlvolle kleding
dat kan wel bloot zijn.. maar is wel mooi
wat k niet mooi vind is die simpele
blote ordinaire kleding..
ziet er zo goedkoop uit..
persoonlijk snap ik niet waarom mensen zeer schaars gekleed naar een feest gaan. Wat is de toegevoegde waarde?
als iemand zich daar lekker bij voelt..
moet iedereen voor zich zelf
weten wat ie aantrekt verders...
zo bloot als je zelf wilt
Kunt zo ver gaan als je zelf wilt!
Als je jezelf er maar prettig in voelt das het belangrijkste is mijn mening
Als je jezelf er maar prettig in voelt das het belangrijkste is mijn mening
Uitspraak van blondie meisje op maandag 12 december 2005 om 20:23:
hoe bloter hoe beter
Maar je moet je er wel
in voelen en het
niet voor anderen doen
niet voor anderen doen
ik vind het ook altijd wel wat hebben als mensen zo gekleed gaan
maakt niet uit hoe ze eruit zien ofzo ik vind het gedurft ik heb er zelf ook wellis aan gedachtkeer gek te gaan mja heb daar nog niet echt het lef voor haha zal hele nacht aan me truitje of broekje/rokje lopen trekken haha
wel ligt het er idd aan naar wat voorn feest je gaat kijk ga je gewoon stappen ofzo in de stad of waar dna ook zal ik je redelijk voor gek verklaren maar gelukkig is de dance/hardcore scene wel wat gewend en kunne wij veel meer hebben van anderen dan andere scene;s
wel ligt het er idd aan naar wat voorn feest je gaat kijk ga je gewoon stappen ofzo in de stad of waar dna ook zal ik je redelijk voor gek verklaren maar gelukkig is de dance/hardcore scene wel wat gewend en kunne wij veel meer hebben van anderen dan andere scene;s
leuke mooie meiden mogen altijd sexy gekleed zijn op een feest ofzo. Ik ga niet voor niks uit het oog wil ook wat op een vrijdag of zaterdagavond. Daarentegen mogen de jongemannen hun shirts aanhouden en zeker die kippeborstfiguren die het zogenaamd te warm hebben en effe hun ondergetatoeerde kippeborst willen laten zien.