wat als je vriend(in) het na een relatie van drie jaar uitmaakt en na drie uur al n nieuwe relatie heeft... ?
vind ik echt een kut streek,en dan heeft die gene nooit van je gehouden,en dat is nog een veel grotere rot streek!!
maar ja,degene die het uit maakt staat gewoon niet stil bij het verdriet wat ze de ander aan doen,ze zijn vaak alleen maar met hun zelf bezig
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 20:32:maar ja,degene die het uit maakt staat gewoon niet stil bij het verdriet wat ze de ander aan doen,ze zijn vaak alleen maar met hun zelf bezig
Ja klopt, heb ik ook me gemaakt. En nu probeerd ze het via de mail goed te maken. Dat ze het ze me nooit zoveel pijn had mogen doen. Alsof het intypen van een woord iets goed kan maken, daarvoor moeten ze toch echt iets meer voor doen!!
ik heb het zelf ook meegemaakt .ze ging al vreemd toen ik met haar had.en mooi`ste was nog geen 3 dagen na dat het uit was ging ze al met die jongen waar ze mee vreemd was gegaan .en het ergste was ze greep hem lijk voor mijn neus op de bek.daarom zijn dat soort mensen die dat doen gewoon niet waard om een relatie mee te hebben.
laatste aanpassing
Uitspraak van altijd feest op vrijdag 28 oktober 2005 om 20:35:en was je relatie met haar niet waard
Zouden 14 juli as gaan trouwen na 7 jaar relatie. Ben nu blij dat ik weer lekker singel ben. Heb 2 maanden geduurd maar heb nu alles weer op de rit: eigen huis, auto en een leuke baan. En het belangrijkste..... ik heb al m'n vrienden nog en zij niet meer!!
Alsof het intypen van een woord iets goed kan maken, daarvoor moeten ze toch echt iets meer voor doen!!
tja niet dus
ze zullen dan nog echt heel erg hun best moeten gaan doen om het nog goed te krijgen,zij maken het toch uit,dan zullen zij het ook weer goed moeten maken,en beetje meer moeite als een simpel woordje hoor
daarom zijn dat soort mensen die dat doen gewoon niet waard om een relatie mee te hebben.
vind ik ook
laatste aanpassing