hahahaha ScorpionGirly kom met iets sterkers aanzetten dan met minderwaardigheidscomplexen beetje slap ....
heb meer te bieden.....
en dat jij nog zo serieus op zoiets ingaat... hahahaah triest hoor .... probeer je vriendjes te maken op deze manier
en jij POPSELTJUH jij bent gewoon een lelijke hobbit snap dat nou maar en accepteer het!!!
trouwens ScorpionGirly lees het verhaal goed voordat je gaat reageren domme trien.......
heb meer te bieden.....
en dat jij nog zo serieus op zoiets ingaat... hahahaah triest hoor .... probeer je vriendjes te maken op deze manier
en jij POPSELTJUH jij bent gewoon een lelijke hobbit snap dat nou maar en accepteer het!!!
trouwens ScorpionGirly lees het verhaal goed voordat je gaat reageren domme trien.......
wat als je vriend(in) het na een relatie van drie jaar uitmaakt en na drie uur al n nieuwe relatie heeft... ?
Dat is zwaar respectloos!!
Ik dacht dat het bij mij ex al snel ging die had naar 3 jaar en 7 maanden het uitgemaakt en die gign met iemand na een week en had met haar na 2 weken dat vondt ik al snel..
Maar dit is nog erger
knap lullig maarjah doe je der aan..
als ze mij zou dumpen en meteen een ander heeft weet ik meteen dat ze nooit van mij gehouden heeft zo zie ik dat
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 18:53:Dan is ze een vieze bitch!
oja en waarom dan stel dat ze die persoon heeft ontmoet en dacht dat haar gevoelens voor die persoon vriendschappelijk waren en dat ze erachter komt dat ze hem leuker en met hem zoent en als ze het dan uit maakt met die ander en wat met die "vriend"neemt nou dan ben ik liever een Fcuking BITCH want sorry mijn gevoel gaat voor
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 oktober 2005 om 21:26:Dan is diegene eerlijk geweest om het uit te maken & niet vreemd te gaan
ben ik het mee eens...
Uitspraak van BLOEMSTRAATSOLDAAT op zondag 23 oktober 2005 om 20:16:hahahaha ScorpionGirly kom met iets sterkers aanzetten dan met minderwaardigheidscomplexen beetje slap ....
heb meer te bieden.....
tegen wie heb je in dit forum geen negatief commentaar ?
wat als je vriend(in) het na een relatie van drie jaar uitmaakt en na drie u[quote element=message id=17361753]{element is niet toegankelijk}
hahahaha kom op zeg je snapt nu toch wel waarom die kerel van je weg is gegaan bij je? of niet?
kijk dan ff in de spiegel
moet jij zeggen je durft niet eens een foto op je partyflock neer te zetten ???
maar ja dat zal jouw wel moeders mooiste maken !!!!!
Uitspraak van Hotflamezzz op maandag 24 oktober 2005 om 01:56:of het nou na 3 uur is of na 3 uur
Life goes on!
huh
???????
Uitspraak van Hotflamezzz op maandag 24 oktober 2005 om 01:56:of het nou na 3 uur is of na 3 uur
jah dat zal idd weinig uitmaken whahaha..
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 05:45:Dat is wel een beetje hard...Maar voorkant van een trein is harder...
die zou ie van mij met liefde van dichtbij mogen bekijken dan
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 09:37:Vind ik niet kunnen.... respectloos gedrag!
idd helemaal mee eens.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 oktober 2005 om 21:26:Dan is diegene eerlijk geweest om het uit te maken & niet vreemd te gaan
mee eens...