Mams belde net. Paps is net weer in ziekenhuis geweest!
Kraakbeen zit vast!! Hij mag proberen auto te rijden, weer te fietsen, langzaam weer aan het werk. Pfff ben vet opgelucht man. Zit gewoon ff te janken nu
Ahhhhh gossie scheet toch! Zit je in je uppie te huilen??
Hartstikke fijn dat ie weer zoveel mag zeg! Echt heel goed!!
Alleen enige nadeel is dat die bloedtoevoer ook over een jaar of 4 kan verminderen. Dat weten ze dus nog niet. Maar goed hij is echt superblij dat ie gewoon weer alles mag proberen te doen!!!
En wat houdt dat in? Dat ie dan weer minder kan of last kan gaan krijgen? En is daar dan niet al bij voorbaat iets aan te doen zodat het voorkomen kan worden ofzo?
Lieve vriendinnetjes, ik duik het centrale archief in hier

Bleh...! Geen zin in, neem m'n telefoontje mee want het is een achteraf gelegen hok, heb er geen zin in, maar m'n collega is van de week al een keer alleen geweest en ik heb beloofd dat ik ook een keer deze week zou gaan. En dus moet ik wel. Anders is het ook zo lullig!
Dus ik ben weg, heb m'n foontje mee, maar ben wel aan het werk daar, dus ik weet niet of ik jullie zo nog spreek. Anders houden we via smsjes wel contact over vanavond, goed?
Dikke

en als ik aan vanavond denk dan gaan er toch wat zenuuwtjes door m'n lichaam gieren