Partyflock

Forumonderwerp · 820902
Waarschuw beheerder
Aangezien wij nogal de gewoonte hebben om van SOMMIGE topics een chattopic te maken ...
Hebben we maar eens een keer een eigen topic geopend ... Als je ook iets kwijt wilt, ga gerust je gang! (f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ilse27 op donderdag 15 maart 2007 om 17:47:
Maarre niets beters te doen gehad vandaag dames

genoeg maar ff geen zin gehad. melige bui sorry

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimby op donderdag 15 maart 2007 om 20:00:
melige bui

daar hoef je dus GEEN
sorry

voor te zeggen hè? :nee:

zowww.. nog ff een bakkie koffie.. en dan lkkr slapen! 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 23:14:
daar hoef je dus GEEN

sorry

voor te zeggen hè

gelukkig :D

goede morgen poepjes van me! (F) (L)
Waarschuw beheerder
zo mogen we dan NU naar huis, weer naar bed en dan slapen tot - nou laten we zeggen - een uurtje of 1, dan rustig wakker worden, broodje eten, mss (en dan bedoel ik heel mss) ff wat doen en ons dan klaar maken voor vanavond.

is het een strak plan of wat??
Waarschuw beheerder
Goedemorgen :D

Gewoon dus alweer vet vroeg wakker he :S
Maar goed, mijn gesprek vanmiddag gaat dus niet door!! Reden waarom? Geen idee nog, ze gaan me nog terugbellen. Zit ik dus al om 9.15 klaarwakker. Ga zo maar naar de sportschool dan.

:knuffel:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimby op vrijdag 16 maart 2007 om 09:14:
mogen we dan NU naar huis, weer naar bed en dan slapen tot - nou laten we zeggen - een uurtje of 1, dan rustig wakker worden, broodje eten, mss (en dan bedoel ik heel mss) ff wat doen en ons dan klaar maken voor vanavond.

is het een strak plan of wat??

Hahahaha, lijkt me een heel goed plan. Ben ook niet echt uitgerust :S
Zo in de sportschool ff frustraties uiten en dan douchen, en dan rustig aandoen :P
Waarschuw beheerder
GOEDEMORREGEEHHHHH!!! :D :cheer:

Hebben we d'r al zin in??
Ikke wel! :D :bounce: :cheer:

Ik ben alleen echt moe man! Ik kom net pas op m'n werk *maar een uurtje te laat* en ik had nog wel een paar uur in m'n bedje willen blijven liggen, maar ja :/

Ik ben vandaag helemaal in m'n uppie, geen directeurtjes, geen collega's, helemaal niks... Dus wie weet smeer ik 'm wel wat eerder, dat ligt eraan.

Nou eh, wie weet tot straks weer! ;)

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 09:14:
Gewoon dus alweer vet vroeg wakker he

doe je goed scheet :no:

Maar goed, mijn gesprek vanmiddag gaat dus niet door!! Reden waarom? Geen idee nog, ze gaan me nog terugbellen.

ben benieuwd wat de reden is! gek he?!

Ga zo maar naar de sportschool dan

wil ik ook wel :D

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 09:16:
en dan rustig aandoen

dat wil ik NOG liever :D hahaha

Uitspraak van * Kimmetje * op vrijdag 16 maart 2007 om 09:22:
GOEDEMORREGEEHHHHH

Hey luiwammes :lol:

Hebben we d'r al zin in??
Ikke wel!

heel heel heel erg veel :banana:

*maar een uurtje te laat*

gebeurt mij nou nooit :lol:
Waarschuw beheerder
Dus wie weet smeer ik 'm wel wat eerder, dat ligt eraan.

Zou ik lekker doen als ik jouw was!!

Uitspraak van Kimby op vrijdag 16 maart 2007 om 09:31:
doe je goed scheet

Nee ik weet het. Ach, net nog lekker in bed ATWT gekeken, dusse ook soort van relaxen.

ben benieuwd wat de reden is! gek he?!

Ja, omstandigheden zei ze. Misschien wel iets in de prive sfeer? We merken het wel.
Waarschuw beheerder
Hey luiwammes

*bloos*

heel heel heel erg veel :banana:

Goed zo! ;)

gebeurt mij nou nooit

Weet ik! *uche uche*

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 09:58:
Zou ik lekker doen als ik jouw was!!

:yes: als het kan, want ik geloof dat m'n leidinggevende het weer nodig vind om op haar vrije dag te komen werken :S
Dus ja, zolang zij er is kan ik natuurlijk niet eerder weg. Maar misschien blijft ze maar een paar uurtjes, we zullen zien...

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 09:58:
, omstandigheden zei ze. Misschien wel iets in de prive sfeer? We merken het wel.

Hm, ben nu toch wel benieuwd aan het worden hoor! Moet wel een hele goeie reden zijn. Of zou die popi jopi knakker gewoon zijn kater van gisteravond aan het uitslapen zijn? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Kimmetje * op vrijdag 16 maart 2007 om 10:11:
Hm, ben nu toch wel benieuwd aan het worden hoor! Moet wel een hele goeie reden zijn. Of zou die popi jopi knakker gewoon zijn kater van gisteravond aan het uitslapen zijn?

Het was een gesprek met een mevrouw :S
Dit is ander bedrijf he dan vorige week dinsdag. Daar zaten die popi jopi knakkers.

Uitspraak van * Kimmetje * op vrijdag 16 maart 2007 om 10:11:
Dus ja, zolang zij er is kan ik natuurlijk niet eerder weg. Maar misschien blijft ze maar een paar uurtjes, we zullen zien...

Hmm hopen voor je dat ze helemaal niet komt of idd maar paar uurtjes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 10:32:
Het was een gesprek met een mevrouw
Dit is ander bedrijf he dan vorige week dinsdag. Daar zaten die popi jopi knakkers.

Oh shit ja, nu haal ik alles door elkaar, hahahaha!

Hm, nou ja, als je wat weet dan zet je het hier wel ff neer he?

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 10:32:
Hmm hopen voor je dat ze helemaal niet komt of idd maar paar uurtjes!

:/ Ze is er al. Kwam om kwart over 10 binnen :S
Hopelijk blijft ze niet de hele dag nee. Maar haar kennende... Grrr...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Kimmetje * op vrijdag 16 maart 2007 om 10:37:
Oh shit ja, nu haal ik alles door elkaar, hahahaha!

Hm, nou ja, als je wat weet dan zet je het hier wel ff neer he?

Hahhaa, ik dacht idd al? Maarre ik gaat ff sporten nu. Mocht ik wat weten, dan zet ik het wel ffies neer!
Tot strakkies!!

Uitspraak van * Kimmetje * op vrijdag 16 maart 2007 om 10:37:
Ze is er al. Kwam om kwart over 10 binnen
Hopelijk blijft ze niet de hele dag nee. Maar haar kennende... Grrr...

Hmmm minder zeg! Jammer dat het weer nu niet zo supermooi is. Anders had je nog kunnen zeggen; ga lekker naar huis toe, in je tuin zitten ofzo hahahha.

Tot straks !!

(K)
Waarschuw beheerder
IK WIL NIET MEER!!

ik heb geen rust in mijn lijf.. * erg he :bloos: *

* kom zo ff bij je langs he kim.
ik ga ook nog naar de stad, moet ik nog voor iemand wat meenemen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 10:40:
Hahhaa, ik dacht idd al? Maarre ik gaat ff sporten nu. Mocht ik wat weten, dan zet ik het wel ffies neer!
Tot strakkies!!

Succes! En put jezelf niet uit he ;)

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 10:40:
Hmmm minder zeg! Jammer dat het weer nu niet zo supermooi is. Anders had je nog kunnen zeggen; ga lekker naar huis toe, in je tuin zitten ofzo hahahha.

Mja, maar zij is zo'n type wat zich nergens wat van aantrekt. Iemand die ook net op het randje van een burnout zit, weet je wel? Die types trekken zich nooit wat van iemand aan en doen toch wat ze zelf goed (denken) te vinden :S

Uitspraak van Kimby op vrijdag 16 maart 2007 om 11:01:
IK WIL NIET MEER!!

Ik ook niet!! Ik heb echt geen zin meer en de tijd gaat ook zooooo langzaam!!!

* kom zo ff bij je langs he kim.

:yes:

ik ga ook nog naar de stad, moet ik nog voor iemand wat meenemen??

Nieuwe zwarte schoentjes voor mij 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Kimmetje * op vrijdag 16 maart 2007 om 11:36:
Nieuwe zwarte schoentjes voor mij

Wil ook wel nieuwe schoentjes!!

Ow, kappertje??? Ook leuk hahaha!
Waarschuw beheerder
*semilo* bedrijf van vorige week dinsdag is niets geworden. Ze hadden echt een superleuk gesprek met me gehad, paste ook helemaal in het team. Maar omdat mijn ervaring met MS office (slaat nergens op trouwens) niet optimaal is (omdat ik er dus nu op mijn huidige werk niet mee werk) hebben ze me afgewezen. Ze hebben geen tijd om mij Exel, Access etc weer opnieuw uit te leggen. Nou dan toch niet! Slaat echt nergens op vind ik maar goed.

Nog geen reden gehoord van KPMG! Dusse we wachten het allemaal wel weer af.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Kimmetje * op vrijdag 16 maart 2007 om 11:36:
Succes! En put jezelf niet uit he

Nee dat is niet gebeurd. Nagel gescheurd!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimby op vrijdag 16 maart 2007 om 11:46:
dan moet je ff mee

Da kan helaas nie :(

Uitspraak van Kimby op vrijdag 16 maart 2007 om 11:46:
ongelovelijk idd

Gaat nu ietsie sneller, gelukkig...

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 11:56:
Wil ook wel nieuwe schoentjes!!

Ow, kappertje??? Ook leuk hahaha!

Welja!! Doen we gewoon allebei ff :D

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 11:58:
Maar omdat mijn ervaring met MS office (slaat nergens op trouwens) niet optimaal is (omdat ik er dus nu op mijn huidige werk niet mee werk) hebben ze me afgewezen. Ze hebben geen tijd om mij Exel, Access etc weer opnieuw uit te leggen. Nou dan toch niet! Slaat echt nergens op vind ik maar goed.

Hm... dat is jammer zeg, dat ze je om die reden hebben afgewezen. Maar, Office is wel veel hoor Ils! Word, Excel, Acces, Powerpoint, Outlook... Het is wel thuis te leren als je de boeken hebt. Ik heb zelf Acces en Outlook 2003 hier van het werk. Kon je dat niet als optie aangeven?

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 12:06:
Nagel gescheurd!!

:S Kutjes! En nu? Zelf lijmen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Kimmetje * op vrijdag 16 maart 2007 om 12:28:
Hm... dat is jammer zeg, dat ze je om die reden hebben afgewezen. Maar, Office is wel veel hoor Ils! Word, Excel, Acces, Powerpoint, Outlook... Het is wel thuis te leren als je de boeken hebt. Ik heb zelf Acces en Outlook 2003 hier van het werk. Kon je dat niet als optie aangeven?

Ik kan dr wel meewerken, bij Klaver drie ook meegewerkt maar ja omdat ik het nu niet meer gebruik. Zijn ze bang dat ik dr te lang uit ben zeg maar. En tijd om het me weer opnieuw uit te leggen hebben ze niet :S

Uitspraak van * Kimmetje * op vrijdag 16 maart 2007 om 12:28:
Kutjes! En nu? Zelf lijmen?

Lijmen? Heb allang geen gel meer scheet. Marielle is dr nog steeds uit. Zie ik voorlopig ook niet meer aan het werk gaan. Dusse heb eigen nagels gewoon zonder acryl/gel. Maar goed, ja die scheuren dus gewoon af en toe
Waarschuw beheerder
http://rapidshare.com/files/20595394/tie07.part1.rar
http://rapidshare.com/files/20591571/tie07.part2.rar

Hier kan je Nieuwste CD van Tiesto luisteren, bij mij doet ie het dus niet :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 12:34:
Zijn ze bang dat ik dr te lang uit ben zeg maar. En tijd om het me weer opnieuw uit te leggen hebben ze niet

Hm, jammer hoor, dat het daarom niet doorgaat. Als het nou echt iets zou zijn wat je helemaal niet kon ofzo, dan was het nog een beetje een gegronde reden. Maar ja, niet meer over nadenken joh. Wie weet is dat gesprek wat je bij KPMG gaat hebben wel wat. En anders zoek je gewoon weer verder toch? Je zit niet zonder, dus echt haast heb je toch niet ;)

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 12:34:
Lijmen? Heb allang geen gel meer scheet. Marielle is dr nog steeds uit. Zie ik voorlopig ook niet meer aan het werk gaan. Dusse heb eigen nagels gewoon zonder acryl/gel. Maar goed, ja die scheuren dus gewoon af en toe

Hahahahahaha! Wist ik veel joh!? Ik dacht dat je nog steeds bij haar kwam en je nagels liet doen door haar! Hoezo werkt ze niet meer dan?

Ja mijn nagels heb ik ook al een tijdje niks meer op, gewoon omdat ik er geen zin meer in had om het steeds bij te moeten werken, en omdat het me verstandig leek om m'n nageltjes eens even rust te gunnen (na tig jaar gel eroverheen gehad te hebben)

De laatste tijd gaat het wel goed, maar zo nu en dan als ze net ff te lang worden dan scheurt er 1 en dan moet de hele boel weer gekortwiekt worden :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 12:40:
Hier kan je Nieuwste CD van Tiesto luisteren, bij mij doet ie het dus niet

Scheet, dat zijn .rar bestanden die je moet uitpakken met Winrar. Kun je gratis downloaden, probeer maar ff, is net zoiets als Winzip, weet je wel?

Denk dat er losse bestandjes inzitten.

Suc6, hier kan ik dat soort dingen niet doen helaas :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Kimmetje * op vrijdag 16 maart 2007 om 12:50:
Hm, jammer hoor, dat het daarom niet doorgaat. Als het nou echt iets zou zijn wat je helemaal niet kon ofzo, dan was het nog een beetje een gegronde reden. Maar ja, niet meer over nadenken joh. Wie weet is dat gesprek wat je bij KPMG gaat hebben wel wat. En anders zoek je gewoon weer verder toch? Je zit niet zonder, dus echt haast heb je toch niet

Nee heb idd geen haast, dus we wachten het gewoon rustig weer af!

Uitspraak van * Kimmetje * op vrijdag 16 maart 2007 om 12:50:
Hahahahahaha! Wist ik veel joh!? Ik dacht dat je nog steeds bij haar kwam en je nagels liet doen door haar! Hoezo werkt ze niet meer dan?

Ja mijn nagels heb ik ook al een tijdje niks meer op, gewoon omdat ik er geen zin meer in had om het steeds bij te moeten werken, en omdat het me verstandig leek om m'n nageltjes eens even rust te gunnen (na tig jaar gel eroverheen gehad te hebben)

De laatste tijd gaat het wel goed, maar zo nu en dan als ze net ff te lang worden dan scheurt er 1 en dan moet de hele boel weer gekortwiekt worden

Ow dacht dat je dat wel wist. Ja voor mijn nagels is het ook even beter hoor. Ze zijn opzich voor mijn doen nu best wel hard, enne sommige zijn gewoon best lang. Andere weer net alleen met een randje maar ja ik bijt iig niet meer hahaha. Uhm Marielle heeft in december een hele zware longontsteking gekregen en is daar nog steeds niet van hersteld. Ook omdat ze natuurlijk fulltime werkte, elke avond mensen had voor nagels. Dus tja alles bij mekaar ook zwaar overspannen denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Kimmetje * op vrijdag 16 maart 2007 om 12:51:
Scheet, dat zijn .rar bestanden die je moet uitpakken met Winrar. Kun je gratis downloaden, probeer maar ff, is net zoiets als Winzip, weet je wel?

Denk dat er losse bestandjes inzitten.

Suc6, hier kan ik dat soort dingen niet doen helaas

OW :S ja zoveel verstand heb ik dr dus van! hahaha, maar goed ik gaat ff proberen. Kijken of het lukt. Zou leuk zijn natuurlijk!
Waarschuw beheerder
Nou heb dat Winar gedownload. Snap dr niets van!!
Moet ik die linkjes nou opslaan ofzo? En dan daaruit pakken??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 12:55:
Ow dacht dat je dat wel wist. Ja voor mijn nagels is het ook even beter hoor. Ze zijn opzich voor mijn doen nu best wel hard, enne sommige zijn gewoon best lang. Andere weer net alleen met een randje maar ja ik bijt iig niet meer hahaha. Uhm Marielle heeft in december een hele zware longontsteking gekregen en is daar nog steeds niet van hersteld. Ook omdat ze natuurlijk fulltime werkte, elke avond mensen had voor nagels. Dus tja alles bij mekaar ook zwaar overspannen denk ik.

Aha, nee dat wist ik allemaal niet joh...
Maarre, vervelend voor d'r. Ga je wel weer naar haar toe als ze weer helemaal hersteld is?

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 12:55:
OW ja zoveel verstand heb ik dr dus van! hahaha, maar goed ik gaat ff proberen. Kijken of het lukt. Zou leuk zijn natuurlijk!

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 13:02:
Nou heb dat Winar gedownload. Snap dr niets van!!
Moet ik die linkjes nou opslaan ofzo? En dan daaruit pakken??

Ik kan het vanaf hier niet uitleggen omdat ik niet met je mee kan kijken. Ik kan nl. geen dingen downloaden vanaf hier omdat dat geblokkeerd is. Maar winrar werkt in principe precies hetzelfde als winzip. Is alleen een nieuwere variant erop zeg maar.

Dus probeer maar ff. Anders moet ik thuis ff kijken, maar dat gaat vandaag natuurlijk niet meer lukken!
Waarschuw beheerder
Als het goed is, en je hebt winrar geinstalleerd, en je klikt dan op die linkjes, dan opent ie die in winrar en dan krijg je de keuze of je die bestandjes in het .rar-bestand wil opslaan of vanuit daar wil openen (ff uit m'n blote hoofd hoor ditte!)

En dan kun je dus beter opslaan doen, en dan ergens anders opslaan zodat je dit maar 1x hoeft te doen.
Winrar zorgt ervoor dat ie dingen comprimeert zodat je minder veel hoeft te downloaden en alles dus sneller gaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Kimmetje * op vrijdag 16 maart 2007 om 13:05:
Aha, nee dat wist ik allemaal niet joh...
Maarre, vervelend voor d'r. Ga je wel weer naar haar toe als ze weer helemaal hersteld is

Uhm ja even kijken nog. Ik bedoel zoals het nu gaat met mijn nagels gaat het nog wel. Alhoewel ze nu wel weer errug kort zijn. Dus we moeten het nog even aankijken.

Uitspraak van * Kimmetje * op vrijdag 16 maart 2007 om 13:05:
Ik kan het vanaf hier niet uitleggen omdat ik niet met je mee kan kijken. Ik kan nl. geen dingen downloaden vanaf hier omdat dat geblokkeerd is. Maar winrar werkt in principe precies hetzelfde als winzip. Is alleen een nieuwere variant erop zeg maar.

Dus probeer maar ff. Anders moet ik thuis ff kijken, maar dat gaat vandaag natuurlijk niet meer lukken!

Ik snap dr niets van hahaha. Als ik die linkjes open, dan kom ik gewoon op een internetsite uit namelijk. Dusse, never mind. Misschien dat Kris het me straks nog even kan uitleggen. Wacht daar wel eventjes op. Winzip is me af en toe ook al een raadsel namelijk hahhaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 14:05:
Als ik die linkjes open, dan kom ik gewoon op een internetsite uit namelijk. Dusse, never mind

staan er kaders op die site waarvan onderaan de rechter staat FREE
daar moet je nl op klikken. dan gaat ie eea voor je downloaden, dan moet je een code intoetsen (wat ook in een kadertje staat) en dan krijg je het scherm dat je moet opslaan
Waarschuw beheerder
na deel is, dat je ze niet alle 2 achter elkaar kan downloaden.
je moet bij de 2e geloof ik 1 1/2 uur wachten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimby op vrijdag 16 maart 2007 om 14:11:
staan er kaders op die site waarvan onderaan de rechter staat FREE
daar moet je nl op klikken. dan gaat ie eea voor je downloaden, dan moet je een code intoetsen (wat ook in een kadertje staat) en dan krijg je het scherm dat je moet opslaan

Geen idee ! Zal straks nog eens kijken!

Uitspraak van Kimby op vrijdag 16 maart 2007 om 14:12:
na deel is, dat je ze niet alle 2 achter elkaar kan downloaden.
je moet bij de 2e geloof ik 1 1/2 uur wachten

Hmmm! Dat is wel minder. Staat ook bij; download hier de hele CD, maar die link doet het niet meer. Enne kan hem ook niet gewoon afluisten via mpzzz ofzo? Wat op die site staat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 14:17:
Geen idee ! Zal straks nog eens kijken!

jawel ik heb net gekeken en die staan er.
er staat links PREMIUM en rechts FREE
onderaan bij FREE moet je klikken. Je pijltje wordt geen handje als je op die link staat, maar je kan er wel op klikken. dan zal het 2 seconde duren voordat je die code moet intoetsen. en dan moet je opslaan

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 14:17:
Enne kan hem ook niet gewoon afluisten via mpzzz ofzo? Wat op die site staat.

weet ik veel. moet je proberen. ik denk eerlijk gezegd dat je wel op een of andere manier iets moet downloaden daarvan (net als met WindowsMediaplayer dat je een buffer download)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimby op vrijdag 16 maart 2007 om 14:20:
jawel ik heb net gekeken en die staan er.
er staat links PREMIUM en rechts FREE
onderaan bij FREE moet je klikken. Je pijltje wordt geen handje als je op die link staat, maar je kan er wel op klikken. dan zal het 2 seconde duren voordat je die code moet intoetsen. en dan moet je opslaan

Had daar al een paar keer gekeken, maar toen deed ie niets. Nu dus wel. HIj zit op 72% maar wat ik binnen haal, geen idee. Even afwachten dus nog hahahaha!

Uitspraak van Kimby op vrijdag 16 maart 2007 om 14:20:
weet ik veel. moet je proberen. ik denk eerlijk gezegd dat je wel op een of andere manier iets moet downloaden daarvan (net als met WindowsMediaplayer dat je een buffer download)

Is in het Engels allemaal he :S daar was ik niet zo al te goed in. Ik wacht eerst wel ff totdat ik dat bestandje binnen heb. Kijken wat ie dan doet
Waarschuw beheerder
dan vraagt ie straks: openen of sluiten.
dan kan je doen openen. dan krijg je dat bestand van die cd en volgens mij kan je die openen en dan selecteer je al die bestanden en dan klik je daarop met rechts en dan doe je EXTRACT FILES TO en dan naar een mapje wat je wilt
Waarschuw beheerder
HIJ DOET HET !!

Ik luister nu naar; Ten Seconds Before Sunrise !!
Staat ons heel wat te wachten dametjes !
Gaat kijken of ik kan branden :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
Wie kan ik bellen????

Kimby mobiel bij de hand !!!
Laat ik het je horen!!
Waarschuw beheerder
Fuck Kutte is dus dat ik deel 2 niet gratis kan downloaden :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 14:28:
HIJ DOET HET !!

jeeejjj!!!

Staat ons heel wat te wachten dametjes

ben heeel benieuwd!

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 14:29:
Kimby mobiel bij de hand !!!
Laat ik het je horen!!

nee nee nee!! ik wil het straks horen :D

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 14:31:
Fuck Kutte is dus dat ik deel 2 niet gratis kan downloaden

jawel je moet ff een uurtje of zo wachten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 14:24:
Had daar al een paar keer gekeken, maar toen deed ie niets. Nu dus wel. HIj zit op 72% maar wat ik binnen haal, geen idee. Even afwachten dus nog hahahaha!

Spannend!! :D
HIJ DOET HET !!

Staat ons heel wat te wachten dametjes !
Gaat kijken of ik kan branden

:D JOEHOE!! Ik ben zo benieuwd!! :cheer:
En ik hoop dat ie dat vanavond dan ook draait :D

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 14:29:
Wie kan ik bellen????

Ik zat in overleg met leidinggevende en moet zo weer ff weg achter de pc vandaan :S

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 14:31:
Fuck Kutte is dus dat ik deel 2 niet gratis kan downloaden

HUH? Hoe bedoel je niet gratis? Moet je betalen dan?
Waarschuw beheerder
Hmmm, niet te hard juichen!
Maarre ben het weer kwijt. Tenminste kan het niet meer terug vinden in die WINRAR :S Even goed zoeken, heb alleen dat 1e nummertje kunnen vinden in mijn Ituneslijst. Heb weer te snel op knopjes gedrukt hahaha. Dusse even zoeken waar het zit

Mams belde net. Paps is net weer in ziekenhuis geweest!
Kraakbeen zit vast!! :cheer: Hij mag proberen auto te rijden, weer te fietsen, langzaam weer aan het werk. Pfff ben vet opgelucht man. Zit gewoon ff te janken nu :S

Alleen enige nadeel is dat die bloedtoevoer ook over een jaar of 4 kan verminderen. Dat weten ze dus nog niet. Maar goed hij is echt superblij dat ie gewoon weer alles mag proberen te doen!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 14:38:
Kraakbeen zit vast!! Hij mag proberen auto te rijden, weer te fietsen, langzaam weer aan het werk. Pfff ben vet opgelucht man.

joepie!! wat een goed nieuws zeg!!!! :D :D :D

Zit gewoon ff te janken nu

aaah scheetje toch :knuffel: :D

lleen enige nadeel is dat die bloedtoevoer ook over een jaar of 4 kan verminderen.

huh, wat dan???
Waarschuw beheerder
Tenminste kan het niet meer terug vinden in die WINRAR

je hebt em verplaatst toch???
Waarschuw beheerder
Mams belde net. Paps is net weer in ziekenhuis geweest!
Kraakbeen zit vast!! Hij mag proberen auto te rijden, weer te fietsen, langzaam weer aan het werk. Pfff ben vet opgelucht man. Zit gewoon ff te janken nu

Ahhhhh gossie scheet toch! Zit je in je uppie te huilen??
Hartstikke fijn dat ie weer zoveel mag zeg! Echt heel goed!! :D (Y)

Alleen enige nadeel is dat die bloedtoevoer ook over een jaar of 4 kan verminderen. Dat weten ze dus nog niet. Maar goed hij is echt superblij dat ie gewoon weer alles mag proberen te doen!!!

En wat houdt dat in? Dat ie dan weer minder kan of last kan gaan krijgen? En is daar dan niet al bij voorbaat iets aan te doen zodat het voorkomen kan worden ofzo?

Lieve vriendinnetjes, ik duik het centrale archief in hier :S Bleh...! Geen zin in, neem m'n telefoontje mee want het is een achteraf gelegen hok, heb er geen zin in, maar m'n collega is van de week al een keer alleen geweest en ik heb beloofd dat ik ook een keer deze week zou gaan. En dus moet ik wel. Anders is het ook zo lullig!

Dus ik ben weg, heb m'n foontje mee, maar ben wel aan het werk daar, dus ik weet niet of ik jullie zo nog spreek. Anders houden we via smsjes wel contact over vanavond, goed?

Dikke (K) en als ik aan vanavond denk dan gaan er toch wat zenuuwtjes door m'n lichaam gieren :D :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
elowww feestbeestjes :D

allemaal al aan t tutten.. of zijn de Kimmetjes nog steeds "hard" ah werk?! ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimby op vrijdag 16 maart 2007 om 14:55:
huh, wat dan???

Ja weet het niet precies zeker. Maar dat kan ineens teruglopen ofzo? Dat kan goed gaan, maar over een paar jaar evt ook verminderen. Maar goed, laten we daar nog maar niet aan denken!

Uitspraak van * Kimmetje * op vrijdag 16 maart 2007 om 15:16:
Ahhhhh gossie scheet toch! Zit je in je uppie te huilen??

Ja moest dr ffies uit gewoon. Was zoooo blij voor hem!!
Echt een opluchting. Denk voor hemzelf ook wel!!

Uitspraak van Kimby op vrijdag 16 maart 2007 om 14:55:
je hebt em verplaatst toch???

Uhm nee nog niet. Dat wilde ik niet, maar dat ging dus niet. Vervolg; dat ik het nu niet meer kan vinden. Dus gaat weer ff zoeken!!
Waarschuw beheerder
En deel 2 is binnen. Ben alleen deel 1 nog steeds soort van kwijt :S
Maarre ik heb een favorietje gevonden al hoor
Break my Fall featuring BT
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2007 om 15:33:
allemaal al aan t tutten.. of zijn de Kimmetjes nog steeds "hard" ah werk?!

:bloos: We zijn nu wel hard aan het werk, tenminste ik wel. Ik kom net het centrale directiearchief uit, je weet wel: met van die draaikasten waarbij je aan een wiel moet draaien, en je zo de volgende gang in kan. Had wel m'n telefoon als mp3-speler mee :D Maar m'n batterij is meteen leeg, dus ben maar weer teruggekomen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 15:39:
Ja weet het niet precies zeker. Maar dat kan ineens teruglopen ofzo? Dat kan goed gaan, maar over een paar jaar evt ook verminderen. Maar goed, laten we daar nog maar niet aan denken!

:S Oh, nou laten we hopen dat dat niet gebeurt zeg!

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 15:39:
Ja moest dr ffies uit gewoon. Was zoooo blij voor hem!!
Echt een opluchting. Denk voor hemzelf ook wel!!

Nou, dat kan ik me heel goed voorstellen hoor! Wat ie al niet voor gezeik en geklooi aan z'n lichaam heef gehad. En dat door toedoen van een ander!! Dus die opluchting is heel logisch hoor! ;) :flower:

Uitspraak van Ilse27 op vrijdag 16 maart 2007 om 16:10:
Break my Fall featuring BT

He verdorie, ik wil hem ook horen man!!
Maarre, als je 'm vanavond de revue hoort passeren, moet je het ff zeggen he! ;)