anders ik wel
gesjellie met z'n allen!!!!

Idd, dan zijn we helemaal compleet!
l die nou eens weg en zeg het dan nog eens

Watte?
hahaha wordt je oud dametje

Denk het ja... Echt niet normaal man!
serieus!?? vreemd zeg. wij lagen er ook wel laat in, maar heb geslapen als een roos.
Nou, ik (Rick was eerder wakker) heb geslapen tot ongeveer kwart over 3 *bloos* En dan ga ik automatisch 's avonds wat later naar bed, maar ja, gisteren zat ik om 22.00 uur alweer met m'n oogje te knijpen
Ben alsnog om 00.30 uur gaan slapen, en ik was ineens niet meer zo moe. Lag wel lekker, dus dat was al genoeg voor mij, maar Rick lag maar te draaien en woelen. Ik werd er echt gek van. Hij heeft echt amper geslapen, denk iets van 4 uurtjes ofzo. En ik misschien iets meer, maar veel was het niet iig!
Daarom gaan we d'r vanavond maar vroeg in. Heb gezegd dat we, wat er ook gebeurt, in ieder geval voor ANTM in liggen zodat we dat lekker in bedje kunnen kijken.
En dan maar hopen dat 't vanavond beter gaat. Ben gelukkig niet gebroken of moe ofzo nu, maar als ik dit meerdere nachten ga meemaken, dan denk ik dat ik woensdag of donderdag helemaal instort
ooow ja fuck dat komt ook weer vanavond!!! weer video niet ingesteld voor Grace!
Kan je toch alsnog doen strakkies als je thuiskomt? Of ga je door naar Diemen? Ik heb geen video scheet, anders had ik 't voor je opgenomen