3177x bekeken
| Betreft: | evenement: Underground connection, zaterdag 22 oktober 2005 om 22:00 |
vond het leuk om je weer es te zien
ik ook
had me wel leuk geleken idd, maar had al ergens anders een kaartje voor.
en ik maar zoeken en denken die heeft zn bril op
Ik vond er echt niks aan
oldschool zaal gewoon geschrapt
Ben ik effe blij dat ik niet geweest ben. Had ook GL plaatsen maar weet inmiddels wel een beetje hoe het gaat in de Hemkade. Het is altijd maar afwachten of alle dj´s echt komen. Aangezien ik niet van jump hou was ik afhankelijk van de oldschool/hardstyle zaal. Was ik mooi de klos geweest.
laatste aanpassing
Ja dat had ik dus ook
toen ik erachter kwam dat die zaal echt niet meer open ging ben ik maar weggegaan om half 3
toen ik erachter kwam dat die zaal echt niet meer open ging ben ik maar weggegaan om half 3
Jij vond het ook leuk 
Was er wel hoor, volgende keer beter zoeken of gewoon ff vragen aan een security of medewerker
Die was er niet. de achterste zaal zou de oldschool worden. heb ook gevraagd waneer die open ging maar ze zeiden dat het te rustig was om die zaal open te gooien
toen ging vince bijvoorbeeld draaien in dat kleine zaaltje. heel kort en daarna gewoon weer een of ander hardstyle dj. Dat kun je geen oldschool zaal noemen toch
Dus die oldschool was er niet!
Idd was lange tijd alleen de Main open en het kleine zaaltje rechts achterin.
Bij binnenkomst vertelde iemand van de organisatie dat alles af hing van de drukte.
Ondanks dat je de kaartjes gratis kon halen was het nog niet erg druk.
Opbouw van de Line-up was wel vreemd.
Begon met wat harder werk en soms zelfs earlyrave, daarna hardstyle over naar de jump en weer naar de hardstyle.
Maar heb me zeker wel vermaakt.
Dat was zeker waar
Bij binnenkomst vertelde iemand van de organisatie dat alles af hing van de drukte.
Ondanks dat je de kaartjes gratis kon halen was het nog niet erg druk.
Opbouw van de Line-up was wel vreemd.
Begon met wat harder werk en soms zelfs earlyrave, daarna hardstyle over naar de jump en weer naar de hardstyle.
Maar heb me zeker wel vermaakt.
prijs/kwaliteit verhouding was erg goed
Dat was zeker waar
donateur
Ben ik effe blij dat ik niet geweest ben. Had ook GL plaatsen maar weet inmiddels wel een beetje hoe het gaat in de Hemkade. Het is altijd maar afwachten of alle dj´s echt komen. Aangezien ik niet van jump hou was ik afhankelijk van de oldschool/hardstyle zaal. Was ik mooi de klos geweest.
Ik hou ook niet zo van jump...maar heb me er niet aan kunnen storen. Goeie "sfeer" daar...iig geen vervelende mensen
dat zekermaar heeft hij nou nog gedraaid???
In het begin was de zaal rechts de hardstijle zaal en vanaf 1 uur zijn daar de oldschool DJs begonnen en zijn de hardstijle djs naar de zaal links verhuist. Dus als je ff verder had gezocht had je gewoon alle djs kunnen vinden
Jah dus alleen in een andere zaal
ik vond het toch wel erg tegenvallen dat zaal 2 dicht was. ik kwam namelijk vooral voor de oldschool en dan speciaal voor vince. staat hij is die kleine sauna te draaien. en ook nog samen met iemand anders. dus uiteindelijk maar een half uurtje vince gehoord. ik heb zo'n hekel aan dat hok. en nu helemaal als de achterzaal dicht is en je wilt wat drinken moet je dus helemaal de hoofdzaal door naar de bar.
maar ja, als ze zoveel gratis kaarten weggeven en er niet genoeg mensen komen ist wel te begrijpen dat ze die andere zaal dichthielden..
volgens mij was er trouwens ook bezuinidgd op het barpersoneel ofzo... aan de ene kant van de bar duurde het vaak wel erg langgg!
maar nu wel genoeg gezeken
het plafond in de hal is wel erg mooi geworden
maar ja, als ze zoveel gratis kaarten weggeven en er niet genoeg mensen komen ist wel te begrijpen dat ze die andere zaal dichthielden..
volgens mij was er trouwens ook bezuinidgd op het barpersoneel ofzo... aan de ene kant van de bar duurde het vaak wel erg langgg!
maar nu wel genoeg gezeken
donateur
Ik vond t echt een
feestje 
Prima vermaakt! Had er niet veel van verwacht, we dachten gewoon kijken..
Ben blij dat ik ben gegaan. Nu weet ik het zker, ik ben bekeerd tot de jump
Heerlijke muziek
Gezellige sfeer
Leuke mensen allemaal! Niet te druk, gewoon precies goed zo..
Dit moeten ze vaker doen

Prima vermaakt! Had er niet veel van verwacht, we dachten gewoon kijken..
Ben blij dat ik ben gegaan. Nu weet ik het zker, ik ben bekeerd tot de jump
Heerlijke muziek
Gezellige sfeer
Dit moeten ze vaker doen
was trouwens een dikke poepbom in dat kleine rode zaal gegooid in hetbegin, ik dacht dat ik op een boerenweiland zat man
hehehe
Ik vond er echt niks aan
Vince en Waxweazle hebben gewoon gedraaid hoor
Wie was die gast die voor Bad Boyz draaide? Geen Mark V & Poogie Bear maar hij draaide lekker!!
Bad Boyz, Genius en vooral Dr. Rude draaiden echt dikke setjes!! Heb me prima vermaakt
laatste aanpassing
Vince en Waxweazle hebben gewoon gedraaid hoor
in het bezemhok ja
Goeie muziek en mooie vrouwen?
........dan ben ik echt blind geweest! 
Music was echt kicks....begin nog erg soft en teveel focking intro's
Maar later in de nacht zwaar BeuQen
Werd er gek van........Maar nee, dit kan je onmogelijk een beestachtig goed feest noemen. Althans in mijn beleving was dit een grappig feestje. Voor mij ook veel te jong publiek, maar fock...dat kan de pret niet drukken
Ben nog steeds verrot, dus ik heb het wel naar me zin gehad 
Music was echt kicks....begin nog erg soft en teveel focking intro's
laatste aanpassing door een beheerder
![[img width=600 height=399]http://www.artofdance.nl/uploads/artofdance/fotos/2005/Underground%20Connection%2022-10-2005/079.jpg[/img]](http://www.artofdance.nl/uploads/artofdance/fotos/2005/Underground%20Connection%2022-10-2005/079.jpg)
Wie was deze man in Godsnaam die rond half 1 voor Bad Boyz een half uurtje draaide? Voor die tijd was het best ruk qua muziek maar deze voor mij onbekende excentrieke verschijning knalde er lekker op los en kreeg de zaal eindelijk los!
Volgens de line up zouden Mark V & Poogie Bear hebben gedraaid rond deze tijd echter ik heb beide heren al eerder zien en horen draaien en ze voldoen niet aan dit signalement
ja dat baco'tje was voor iemand anders wou je zeggen
tuurlijk
Die baco heb ik in noomie dr mondje gegoten
ging meer langs mn bek
Bij noomie glijd alles zo naar binnen
de zuipschuit
whahaha ALLES???
of alles waar drank in zit
enne het is Naomi
laatste aanpassing
Jump is ook zeker niet mijn muziek maar de sfeer was echt super! Allemaal vrolijke gezellige mensen
Bedankt iedereen, echt top!
thanks meissie heb me zeker vemaakt met jou jes en de rest van de bende van ellende
ik vond mezelf toch wel de topper van de avond
jezus man wat was jij vaaaaaaaggggg
laatste aanpassing
jezus man wat was jij vaaaaaaaggggglaatste aanpassing 23 oktober 2005 19:08
donateur
Het schijnt Andrew Madore aka dj tronic van Resistance Recordings USA te zijn
Wie was deze man in Godsnaam die rond half 1 voor Bad Boyz een half uurtje draaide?
mensen....ziet dat eruit als een Poogie Bear of nie?
Het schijnt Andrew Madore aka dj tronic van Resistance Recordings USA te zijn
Dat d8 ik toch niet, die ziet er toch echt anders uit.......
Check hier maar ffkes...staan wel foto's van DJ Tronic op:
http://www.resistancerecordings.com/images/djtronictourspain/djtronicpiramide.html
mensen....ziet dat eruit als een Poogie Bear of nie?
C-kerz...
Echt mooi hoe hij uit zn dak ging
Jah mooi hé....hij zat koppen te trekken en ging helemaal op in de muziek!
D8 eerst dat er een lekker wijf onder die draaitafel zat...Of dat hij net een paar snoepjes naar binnen had gewerkt die allemaal tegelijk insloegen.......
Was wel gezellig
heb ook de hele avond bij de wc gezeten 
wrom dan?
omdat ik me daar prima kon vermaken
vond dat ene kleine zaaltje wel het beste hoor, stonden der op t laatst nog maar met 5 of 10man p de dansvloer
Ik stond er ook
Picca's online @ www.artofdance.nl
van welke site waren er nog meer fotografen ??
idc-quest weet ik alleen nog..
van welke site waren er nog meer fotografen ??
idc-quest weet ik alleen nog..
donateur
Wat een heerlijk feest

Ik had niet gedacht dat mijn verwachtingen zo overtroffen zouden worden
De hele avond flink hard gedraaid, alle dj's (behalve dr. Rude) hebben super en origineel gedraaid, echt
Echt genoten.. Jump
Ik had niet gedacht dat mijn verwachtingen zo overtroffen zouden worden
De hele avond flink hard gedraaid, alle dj's (behalve dr. Rude) hebben super en origineel gedraaid, echt
Echt genoten.. Jump
dan moet ik je wel gezien hebben?
dat ik zo'n schoonheid als jouw dan over het hoofd heb gezien
ik zat hele avond aan whiskey en bier, vandaar misschien
komt er nog een vervolg hier op? of is het eenmalig?
Was de eerste keer toch, dus of er een vervolg komt moeten we maar afwachten..
Hoorde wel dat de kaartverkoop niet zoo denderend was, maarja iedereen die er wel was vond het wel geweldig.. We zien wel toch !
Iedereen stond ook op de gasten lijst 
Zijn die munten nog geldig voor een volgende keer?
ik heb nog een zak vol van die troep
ik heb nog een zak vol van die troep
veel lekkere wijven liepen er ook nog eens rond.
dank je wel
nee ff al gekheid op een stokkie. was me wel weer een lekker feestje alleen kan ik me zo als gewoonlijk het einde weer eens niet herinneren
voor de rest DJ'S
donateur
Veel jonge kinderen
Als je de leeftijdverdeling bekijkt, lijkt het gek genoeg nog wel mee te vallen
Maar het was wel zo ja. Maar wat dan wel weer super was, was dat het op een gegeven moment echt totaal los ging, en dat zie je toch echt niet meer op elk feest
Jaaaa de JUMP was gruwelijk (niet verwacht!), alleen weer K*T dat de oldschool in dat K*T zaaltje was
terwijl ze van te voren zeggen DAT ALLE 4 DE ZALEN OPEN ZOUDEN GAAN,
gelukkig nog wel ff half uurtje vince en waxweazle gehoord en dat ging lekker
Kheb een mailtje gestuurd naar art of dance dat ik het een beetje jammer vond van de oldschool. hebben ze me 2 gastenlijstplekken aangeboden voor Audio attack of Outblast
www.hemkade.nl misschien

![[020]Spoetnik[020].](/images/user/77681_2632613.gif)

![[ C.T.Z ] -StePhaN-](/images/user/113142_1895712.jpg)

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)

![[P-A] [PoGo-4rMy]aka[P03pJo3P] [P-A]](/images/user/206138_1221527.jpg)