Partyflock
 
Forumonderwerp · 820349

Onderwerp is dubbel!

Zie "Verdonk onderzoekt verbod op burka" voor eenzelfde onderwerp.
 
mensen geef je mening
 
of moet je t ook toelichten?
 
JA!

Ik vind het geen gezicht :no:
Iemand met een hoofddoek is nog tot daar aan toe maar zo'n boerka geval slaat echt alles!
 
De boerka! wahaha!

wtf is een boerka?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:38:
Iemand met een hoofddoek is nog tot daar aan toe maar zo'n boerka geval slaat echt alles!

helemaal mee eens
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:35:
mensen geef je mening

Als jij nou eerst eens begon :gaap:
 
Ja. Je hebt vanaf 1 januari identificatieplicht. Hoe kunnen ze nou je paspoortfoto controleren als je hoofd niet zichtbaar is :/
 
leg je antwoordt wel ff uit als je wil !!! dankje
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:39:
Ja. Je hebt vanaf 1 januari identificatieplicht. Hoe kunnen ze nou je paspoortfoto controleren als je hoofd niet zichtbaar is

Ja precies :S
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:39:
Ja. Je hebt vanaf 1 januari identificatieplicht. Hoe kunnen ze nou je paspoortfoto controleren als je hoofd niet zichtbaar is

jah vink een goeie
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:39:
wtf is een boerka

Dit is een burka!! :jaja:



zulke burka's vind ik gevaarlijk...

Dus afschaffen maar...

eigenlijks vind ik dat ze moeten kunnen...maar het kan gewoon ni :no:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:39:
Ja. Je hebt vanaf 1 januari identificatieplicht. Hoe kunnen ze nou je paspoortfoto controleren als je hoofd niet zichtbaar is

ben het hier volledig mee eens:)
 
ja! anti burka (N)
 
Ja moet afgeschaft worden
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:39:
Ja. Je hebt vanaf 1 januari identificatieplicht. Hoe kunnen ze nou je paspoortfoto controleren als je hoofd niet zichtbaar is

Precies! helemaal mee eens
 
beetje dom:

boer·ka (de ~, ~'s)
1 viltwollen kozakkenmantel

p
Uitspraak van Niekenuz :[ op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:41:
Dit is een burka

gast, ik weet echt wel wat een Burka is, het gaat echter over de boerka.
En een boerka vind ik dan wel weer kunnen! (y)
 
okej maar waarom vindt je dat??
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:42:
boerka

Een boerka is voor islamitische boeren (Y) ;)
 
sorr voor de spelings fout maar ik ben nederlands en ken dat woordt niet
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:43:
sorr voor de spelings fout maar ik ben nederlands en ken dat woordt niet

Volgens mij staat t ook in het nieuwe woordenboek.
Dat vind ik ook zo belachelijk :S
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:42:
gast, ik weet echt wel wat een Burka is, het gaat echter over de boerka.

ik vind ze vrij hetzelfde...:/
 
vind het erg lastig, enerzijds ben ik van mening dat omdat mensen hun eigen reliegies hebben, zich er naar mogen gedragen, waarom zou het afgeschaft moeten worden?
Het is alleen omdat wij westerlingen het anders en niet mooi vinden, maar schaadt het iemand wanneer een ander zijn of haar religieuse opvattingen uit?
nee, volgens mij niet, stel je voor we lopen op klompen, gaan naar het buitenland en we mogen ze niet dragen omdat andere dit anders vinden.

Maar anderzijds, we hebben een identificatiewet die het ons voorschrijft mensen te kunnen identificeren en een vrouw zal haar gezicht niet laten zien aan een mannelijke agent, dat is weer het tegenstrijdige, ben blij dat ik niet in de politiek zit!
zeker weten wel
heeft helemaal niks met racisme te maken ofzo, maar je weet maar nooit wat er onder die burka zit
plus dat we hier in nederland zitten en niet in iran...je hoort je een beetje aan te passen
een hoofddoek heb ik absoluut geen problemen mee, maar een burka absoluut wel
 
Uitspraak van Niekenuz :[ op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:44:
ik vind ze vrij hetzelfde

dat mag jij vinden! (y)
 
:jaja:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:42:
gast, ik weet echt wel wat een Burka is, het gaat echter over de boerka.
En een boerka vind ik dan wel weer kunnen!

ow haha...(Y) had ni eens door dat hij een spelfout had!!
laatste aanpassing
 
Zowel die hoofddoeken en de Burka's afschaffen geen gezicht :)
 
ja vind ik wel.. niet alleen in nederland trouwens.. vrouwen kunnen zich letterlijk verhullen en dat vind ik jammer.. het creeert ook een bepaalde afstand en ongelijkheid
laatste aanpassing
 
jah moet cker afgeschaft worden...iedere gek kan zo'n ding op/aandoen en dan weet je niet meer dat het een gek is, hier door kunnen de echte gekken dus lekker hun gang gaan, en niemand die weet wat hij/zij van plan is.
ja en hoofddoeken ook!

ga je in turkije op vacantie zie je geen 1 turkse vrouw met hoofddoek...dus als het daar kan , kan het hier ook!
 
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:45:
plus dat we hier in nederland zitten en niet in iran...je hoort je een beetje aan te passen

Wanneer je niet wilt dat je aangekeken wordt door meneer agent, blijf je maar lekker in je eigen land (waar je als vrouw helemaal nix te vertellen hebt)
ze moeten die kerels naar terug sturen en die vrouwen hier houden. Die mannen mogen pas terug komen als ze voldoende geld hebben om voor hun gezin te zorgen en niet van nederland te profiteren. bovendien zullen ze moeten accepteren dat hun vrouw in een mini-rok naar t werk gaat en dat zij zelf moeten zorgen voor t huishouden en dat er eten op tafel staat als de vrouw thuis komt van t werk:P
 
en je gaat er van stinken als alles zo loopt te broeien!
 
mij boeid t geen reet, zolang ik er maar geen last van heb
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:55:
mij boeid t geen reet, zolang ik er maar geen last van heb

vind t knap lastig als je in de bus zit, en er komt me een gore lucht tegemoet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:39:
Je hebt vanaf 1 januari identificatieplicht. Hoe kunnen ze nou je paspoortfoto controleren als je hoofd niet zichtbaar is

Ook mee eens idd.
Kortom, ik vind het er maar gevaarlijk uitzien!
 
Uitspraak van stardust (k) op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:50:
ga je in turkije op vacantie zie je geen 1 turkse vrouw met hoofddoek...dus als het daar kan , kan het hier ook!

jawel, daar zie je ze ook.. alleen lopen die met een kudde geiten door de bergen, ze komen daar doorgaans niet in aanraking met toeristen omdat de loopafstand naar het strand te groot is (y)
Nee ik vind het niet kunnen en de reden daarvan is dat daarmee de vrouw beledigd word, dit gaat in tegen het tonen van de schoonheid van de vrouw in het openbaar!!! O:) :p
Vind dat alle uitingen van religie afgeschaft moeten worden. Je hoeft er een ander niet mee lastig te vallen, dus doe het maar lekker thuis


:respect: helemaal mee eens!!
 
ook mee eens... hup weg alle moskee's... uhm nou dan mag ik ook geen kruisje meer dragen...hmm en wat moet ik met me visje op me auto..
 
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op vrijdag 21 oktober 2005 om 15:06:
Vind dat alle uitingen van religie afgeschaft moeten worden. Je hoeft er een ander niet mee lastig te vallen, dus doe het maar lekker thuis

ik vind uitingen van religie prima als de ruimte van de ander om daar niet in mee te willen gaan wordt gerespecteerd of dat het niet op een andere manier ten koste van een ander gaat
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 15:09:
ik vind uitingen van religie prima als de ruimte van de ander om daar niet in mee te willen gaan wordt gerespecteerd of dat het niet op een andere manier ten koste van een ander gaatlaatste aanpassing 21 oktober 2005

Te moeilijk
 
plus dat we hier in nederland zitten en niet in iran...je hoort je een beetje aan te passen


jepp (Y)
mee eens
ik vind uitingen van religie prima als de ruimte van de ander om daar niet in mee te willen gaan wordt gerespecteerd of dat het niet op een andere manier ten koste van een ander gaat


Alleen de praktijk leert dat uitlatingen van religie NIET gerespecteerd worden door andere religieen!!

Als er maar 1 soort geloof was dan waren deze problemen er niet, het geloof in jezelf is naar mijn mening het beste geloof!! Maar ja nu gaan we afdwalen van het topic!!
 
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op vrijdag 21 oktober 2005 om 15:13:
Als er maar 1 soort geloof was dan waren deze problemen er niet, het geloof in jezelf is naar mijn mening het beste geloof!! Maar ja nu gaan we afdwalen van het topic!!

helemaal mee eens!
wat nou Burka??????

iemand er wel eens 1 gezien hier??????????

vind t zo'n onzin al die commotie
 
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op vrijdag 21 oktober 2005 om 15:13:
Als er maar 1 soort geloof was dan waren deze problemen er niet, het geloof in jezelf is naar mijn mening het beste geloof!! Maar ja nu gaan we afdwalen van het topic!!

Krijgen we weer een discussie over geloven in God whahaha, daar is al een topic over :)
Ik vind het prima dat je in iets gelooft, als je het maar niet te ver buiten jezelf legt, want dan is het hypocriet.. dan geloof je er niet oprecht in denk ik en val je anderen lastig met een soort "verkooppraat". Het is een soort adorering van een illusie.. En andere mensen doet men er ook schade mee aan want die zitten echt niet op al die manipulerende bullshit te wachten (ik doel op jehova's getuigen en mensen die oorlog voeren onder het mom van godsdienst).

Maar ff ontopic..
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op vrijdag 21 oktober 2005 om 15:05:
Nee ik vind het niet kunnen en de reden daarvan is dat daarmee de vrouw beledigd word, dit gaat in tegen het tonen van de schoonheid van de vrouw in het openbaar!!!

dit heb je mooi gezegd.. :yes:
laatste aanpassing