heb ook niet heel mijn jurk der op staan.. beetje jammer, zat ook een sleep aan
ging niet iedereen daar op staan ????
wel mooi zeg .. zonde mischien om met carnaval te dragen wehehehe grappiej
ik ook niet mn hele zusterjurkje
maar goed kunnen ze hier ook niet zien hoe kort het was
haha lol .. t was ook et eerste jaar dat ik een jurk had die over mn knieen kwam haha
Uitspraak vanmar ondanks dat mn jurk lang was vind ik m superbruut wehehe rood wit blauwe streepjes zo met zon schortje der voor helemaal afsilence is the enemy©
op woensdag 15 maart 2006 om 09:17:
zo te horen was jij er idd heel erg blij mee met je pakje!
Ziet er ook leuk uit, wat er van te zien valt..
Uitspraak vanging niet iedereen daar op staan ????silence is the enemy©
op woensdag 15 maart 2006 om 09:17:
Jawel, dat ding was kei zwart..
Uitspraak vanwel mooi zeg .. zonde mischien om met carnaval te dragensilence is the enemy©
op woensdag 15 maart 2006 om 09:17:
Dat hebben echt veel mensen gezegt haha
Uitspraak van the beer hunter op dinsdag 28 maart 2006 om 23:16:Venlo???? Hald dien gezich astebleef!!!!!
Uitspraak van the beer hunter op dinsdag 28 maart 2006 om 23:16:Venlo???? Hald dien gezich astebleef!!!!!












