Partyflock
 
Forumonderwerp · 820222
 
jaja mensen,

het is bijna 11 november en ja dan begint het bouwen van de wagens en het toeleven naar carnaval (daar ben ik nu eigenlijk ook allang meebezig maarja ;))
hebben mensen al leuke ideeen voor carnaval??

ik hoor het wel :)

daagdaag (K)

Ik heb ook niet heel mijn jurk der op staan.. beetje jammer, zat ook een sleep aan :D
ik ook niet mn hele zusterjurkje :(
maar goed kunnen ze hier ook niet zien hoe kort het was ;)
ghehe :P nou bij mij viel der weinig te zien hihi
 
:cheer: :cheer:


:vaag:
 
je zou maar naast zo'n jurk lopen mang
whhahha
 
:X
niet te gelove
 
huile
:z later
met de pet op
 
ok
ik ging als heks eerst, maar liet de hoed thuis. Dus werd ik een prinsesje haha. Ik was anders een goede heks geweest!
 
Ik ben een prins
jij was nar
Uitspraak van Lonna... op dinsdag 14 maart 2006 om 22:08:
heb ook niet heel mijn jurk der op staan.. beetje jammer, zat ook een sleep aan


ging niet iedereen daar op staan ????
wel mooi zeg .. zonde mischien om met carnaval te dragen wehehehe grappiej :P

Uitspraak van Plienie op dinsdag 14 maart 2006 om 22:18:
ik ook niet mn hele zusterjurkje
maar goed kunnen ze hier ook niet zien hoe kort het was


haha lol .. t was ook et eerste jaar dat ik een jurk had die over mn knieen kwam haha ;) maaruh ja denk niet dat ze vroeger in volendam in minirokjes liepen B) beetjuh raar dan hehe:P mar ondanks dat mn jurk lang was vind ik m superbruut wehehe rood wit blauwe streepjes zo met zon schortje der voor helemaal af :D
Uitspraak van (6)silence is the enemy©:bier: op woensdag 15 maart 2006 om 09:17:
mar ondanks dat mn jurk lang was vind ik m superbruut wehehe rood wit blauwe streepjes zo met zon schortje der voor helemaal af


zo te horen was jij er idd heel erg blij mee met je pakje! :D
Ziet er ook leuk uit, wat er van te zien valt..
Uitspraak van Lonna... op woensdag 15 maart 2006 om 11:12:
Dat hebben echt veel mensen gezegt haha


dat geloof ik graag ja :yes:
 
:cheer:
 
:D
 
:D
nog meer venlo :/

:p
 
Wil méér carnaval.. :(

:9
mee eens, carnaval was phat dit jaar!
 
ja mang
en nog iets gewonne????
nee jij?
ikke niet :no:
 
nou vandaag laatste carnavals daggie gehad :(
 
jaja halfvasten optocht :) met de mooiste wagens :D
ja was weer een mooi zat dagje gister haha, half vasten (L)
neuh liever niet :D
 
Uitspraak van the beer hunter op dinsdag 28 maart 2006 om 23:16:
Venlo???? Hald dien gezich astebleef!!!!!


:aai: