14865x bekeken
ik kan me best voorstellen dat mensen die geen carnaval kennen denken, wat een knazen! maar als je het een keer mee gemaakt hebt praat je wel anders!
Zeker, helemaal mee eens...
Xena the warrior princess was me meest geslaagde outfit ooit...
Maar nu heb ik er echt geen zin meer in in carnaval...
Komen veel te veel mensen uit de randstad op af tegenwoordig...niet bepaald bevorderlijk voor de sfeer ofzo...
Sorry...maar die kennen dus echt niet tegen alcohol die figuren en lopen altijd te rellen en te doen...ze denken ook nog eens dat het erbij hoort allemaal...
Die skihut muziek word ik ook helemaal tureluurs van...geef mij dan maar liever gewoon de ouderwetse hoempapa muziek...
Maar nu heb ik er echt geen zin meer in in carnaval...
Komen veel te veel mensen uit de randstad op af tegenwoordig...niet bepaald bevorderlijk voor de sfeer ofzo...
Sorry...maar die kennen dus echt niet tegen alcohol die figuren en lopen altijd te rellen en te doen...ze denken ook nog eens dat het erbij hoort allemaal...
Die skihut muziek word ik ook helemaal tureluurs van...geef mij dan maar liever gewoon de ouderwetse hoempapa muziek...
Skihut is mislukte wannabee carnavals muziek uit Holland ofzo...wat moet dat nou op een carnavals feest? 
Komt omdat er veel van die figuren uit de rest van nederland opeens ook met carnaval mee willen doen...moet de muziek op aangepast worden...
Nee...geef mij dan maar gewoon de echte carnavalskrakers en de hoem-pa-pa muziek hoor...
Komt omdat er veel van die figuren uit de rest van nederland opeens ook met carnaval mee willen doen...moet de muziek op aangepast worden...
Nee...geef mij dan maar gewoon de echte carnavalskrakers en de hoem-pa-pa muziek hoor...
laatste aanpassing
donateur
Thanks kan ik vanmiddag gelijk weer mn hotel kamer boeken
hotelkamer?
Wij slapen gewoon achter in de kroeg
en het regend meters bier
dat lied moet gewoon eens een x echt werkelijkheid worden
Maargoed met carnaval komt het op sommige plaatsen wel uit de lucht idd, helaas komt het bekertje (als je geluk hebt, anders het glas) daarna
Breda is ook super gezellig!
JAAAAAAAAHHHHHH In Breda is het goed toeven met carnaval. Alleen ga ik op zondagmiddag altijd naar dun Beek ( Prinsenbeek ) voor de mooiste en gezelligste optocht van Carnaval!!!!!
Wij gaan met onze vriendenclub als de Addams family, en ikke als Lurch!!!!
Alleen ga ik op zondagmiddag altijd naar dun Beek ( Prinsenbeek ) voor de mooiste en gezelligste optocht van Carnaval!!!!!
indd!
ga ik volgend jaar ook weer heen
Wees blij dat ze zich daar wel gedragen... 
Ik heb namelijk letterlijk bussen vol met relschoppers gezien in het verleden...en dat elk jaar weer tot ik er gewoon geen zin meer in had...
Wat komen ze doen naar eigen zeggen: "ja ons eigen lam zuipen enzo...dat is toch waar carnaval om gaat?"
Achterlijke ...
Maar je zegt ook al dat die inmiddels al flink wat jaren komen...ze zullen denk ik ook wel gezellig meedoen met de rest rondom carnaval...dat scheelt al...
Maar tegenwoordig komen ze met massa's uit de randstad iig om carnaval te vieren...naar eigen zeggen althans om carnaval te vieren...
Alleen het zuipen vinden ze leuk...de rest eromheen niet...ja kom dan gewoon niet en kom gewoon in een normaal weekend dan kan je ook zuipen...
Ik heb namelijk letterlijk bussen vol met relschoppers gezien in het verleden...en dat elk jaar weer tot ik er gewoon geen zin meer in had...
Wat komen ze doen naar eigen zeggen: "ja ons eigen lam zuipen enzo...dat is toch waar carnaval om gaat?"
Achterlijke ...
Maar je zegt ook al dat die inmiddels al flink wat jaren komen...ze zullen denk ik ook wel gezellig meedoen met de rest rondom carnaval...dat scheelt al...
Maar tegenwoordig komen ze met massa's uit de randstad iig om carnaval te vieren...naar eigen zeggen althans om carnaval te vieren...
Alleen het zuipen vinden ze leuk...de rest eromheen niet...ja kom dan gewoon niet en kom gewoon in een normaal weekend dan kan je ook zuipen...
laatste aanpassing
ik had vorig jaar carnaval helemaal niet veel gedronkendat was wel netjes vond ik van me zelf
..
Dat lukt je geen tweede keer
moet je wel een beetje orgineel gaan, want dat heb ik echt te vaak gezienen dan hebben ze ook vaak dezelfde pakken overal
Ik ga niet voor de orginaliteit, daar zijn mijn mede carnavalisten gewoon stukken beter in.
Het zou ook jammer zijn dat je een duur pak aanschaft, hem 5 dagen aanhebt en hem vervolgens de rest van het jaar in de kast hangt.
donateur
Dat is waar.. De 'Amsterdamse meiden' en ded rugbyclub zijn al jaren een begrip in 't Plonspaleis in Boxtel
Gezellig meedoen is our middle name
donateur
Het zou ook jammer zijn dat je een duur pak aanschaft, hem 5 dagen aanhebt en hem vervolgens de rest van het jaar in de kast hangt.
Mijn jurk hangt ook al het hele jaar in de kast..
iemand interesse in een zeemeermingroene jurk á la de kleine zeemeermin?
Kopuh?

![[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0RwDIF9UUGd5nA5cokVvzkRTl!r53oHP0jZL2468AOmAqSePWcpzQoBd48zh3wg3HIuEGyBsp3YVmTW!55MEBtkki*A2F2YvRFDKchMzxyCU/Camera%20035.jpg?dc=4675539112447797254[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0RwDIF9UUGd5nA5cokVvzkRTl!r53oHP0jZL2468AOmAqSePWcpzQoBd48zh3wg3HIuEGyBsp3YVmTW!55MEBtkki*A2F2YvRFDKchMzxyCU/Camera%20035.jpg?dc=4675539112447797254)