Partyflock
 
Forumonderwerp · 819682

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Hij staat weer in de agenda:woop:

8-4-2006 TDK Time Warp in Mannheim

misschien al een beetje vroeg om er een topic over te openen maar t kan eigenlijk nooit vroeg genoeg zijn:no:

Na de afgelopen 2 edities in Mannheim meegemaakt te hebben en met waarschijnlijk een dope editie in Praag voor de boeg
vind ik Time Warp toch echt wel de vetste techno indoor die er is.:lief:


laatste aanpassing door een beheerder
Ik ben vorig jaar helaas niet bij geweest door tentamens :'(
Maar dit jaar MOET ik er gewoon heen.

Wordt het wel weer gewoon in Mannheim gehouden dit jaar? (gezien de verhalen die rond gingen dat het de laatst Time Warp was vorig jaar)
laatste aanpassing
 
Nog nooit geweest, dope verhalen over gehoord dus ga denk ik maar ff een kijkje nemen 8 april;):D
Uitspraak van technowaus op woensdag 19 oktober 2005 om 01:52:
vind ik Time Warp toch echt wel de vetste techno indoor die er is.

helemaal mee eens! :yes:

vooral dat geluid pffff en dan ook nog Hawtin een uurtje of 6 lang! lkkr hor...

Uitspraak van TechnoFreak #1 op woensdag 19 oktober 2005 om 02:25:
Wordt het wel weer gewoon in Mannheim gehouden dit jaar? (gezien de verhalen die rond gingen dat het de laatst Time Warp was vorig jaar)laatste aanpassing 19 oktober 2005 02:25

dat zeiden ze na 2004 al, maar ze gaan gewoon door en ook in Mannheim! en ze mogen niet stoppen... veels te leuk allemaal... is het reizen meer dan waard!

alleen duurt ut nog zo lang :(
laatste aanpassing
:cheer:

Mijn beste feest ever! Dus hier ben ik ook zeker aanwezig!

is het reizen meer dan waard!

Die 8 uur waren zo voorbij.. Lange leven de bingo en de meligheid :d
Present!

Was afgelopen keer super vet! Vooral de laatste paar uurtjes met Hawtin en Villalobos :woep:
aanwezig.
vorige keer was echt vet.
Uitspraak van Henk Stubbe aka Knijn op woensdag 19 oktober 2005 om 10:11:
Vooral de laatste paar uurtjes met Hawtin en Villalobos
:yes:
afelopen 2 jaar geweest.

kheb 't al wel een beetje gezien daarzo. die line-up moet wel heel erg dodelijk zijn, wil ik nog een 3e keer eraan vastplakken.
Uitspraak van SN!Zzle op woensdag 19 oktober 2005 om 11:22:
kheb 't al wel een beetje gezien daarzo.

:O
man t is t indoor feest van t jaar,je hebt er 3 zalen dus wat de line up ook is in een van de zalen draait altijd wel iemand die ik goed vond

Uitspraak van TechnoFreak #1 op woensdag 19 oktober 2005 om 02:25:
Wordt het wel weer gewoon in Mannheim gehouden dit jaar? (gezien de verhalen die rond gingen dat het de laatst Time Warp was vorig jaar)

er was destijds gewoon een probleempje tussen de organisatie en de gemeente maar dat is allemaal weer opgelost:yes:
Pfffff, echt een te bruut feest. Dj Hell/Vath/Hawtin swingden de pan uit..
Tog jammer dan whignomy brothers niet kwamen opdagen....
Wighnomy was zeker jammer ja
Hoop dit keer op Marc Houle,Mathew Johnson en Guido Schneider
man t is t indoor feest van t jaar,je hebt er 3 zalen dus wat de line up ook is in een van de zalen draait altijd wel iemand die ik goed vond

ja, maar om nou weer 4/500km te reizen voor ALWEER Vath, Rush, Hawtin, Villa, Clarke, Bailey, Picotto, Kruse enz vind ik gewoon niet waard.
je vergeet Liebing;p

Ik reis dit weekend 7/800 km om ALWEER Villa,Kruse,Vath,Picotto enz te zien.

t is en t blijft Time Warp

maar goed ieder zijn ding,maar balen zul je als je weer de vette verhalen leest bij terugkomst
laatste aanpassing
oja Liebing :P Tuurlijk.

nou ja, ik zeg nog niet dat ik niet ga. maarja. . .
die line-up moet wel heel erg dodelijk zijn, wil ik nog een 3e keer eraan vastplakken.

en balen. . . .tja. . . boeie. .
Uitspraak van technowaus op woensdag 19 oktober 2005 om 01:52:
vind ik Time Warp toch echt wel de vetste techno indoor die er is.

ook mee eens.. ben nou 2 x geweest en de 3e keer gaat er ook zeker bij komen 8)
Uitspraak van Db. op woensdag 19 oktober 2005 om 08:52:
vooral dat geluid pffff

als t goed is hebben ze t geluid van Mannheim meegenomen naar Praag dit weekend

Time Warp:lief:
Uitspraak van technowaus op donderdag 20 oktober 2005 om 02:10:
ls t goed is hebben ze t geluid van Mannheim meegenomen naar Praag dit weekend

nou dan gaat dat vast goedkomen daar zeg! haha (Y)
ik heb het memorabel moment van Hawtin nog op mijn mobiel staan!! Wat vet had me dat geleken.

Ervaringen van mensen gehoord--> wat een technoslagveld zal dat afgelopoen jaar geweest zijn!!
 
Time Warp mag ik niet missen. Wat een feest zeg vorigjaar:P
 
Werelds! Echt hét feest der feesten! Lange busreis was je binnen 10 minuten totaal vergeten!

Wat een geluid! Wat een lasers! Wat een genot voor je zintuigen! 8)

TimeWarp was echt het beste feest ooit! Karotte, Hawtin Villalobos! Vath en Hell! Helemaal super!

100% dat we daar weer bij moeten zijn 8 april! :D

Zin, Zin, Zin!! b)
 
2001 was ik ook met de bus erheen.
DAMN wat een vet feest ws dat zeg

COX en VATH back 2 back whoei!
Ben er vorig jaar voor het eerst geweest en het is nu nog steeds het bruutste feest waar ik ooit geweest ben

Sowieso is de line-up al om je vingers bij af te likken, maar dat is nog niet eens het punt wat Timewarp zo speciaal maakt. Maar dat geluid en licht wat ze daar hebben..... :kwijl: Je moet er gewoon bij geweest zijn om te ervaren hoe retevet dat is!!
 
Ik ga ook zeker mijn best doen om erbij te zijn in april
 
Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
2x eerder geweest, komend jaar misschien weer. Onwijs vet! (Y)
 
Ik ben ook zeker aanwezig! Vorig jaar was té goed om het komend jaar voorbij te laten gaan.. Echt een aanrader voor iedereen :jaja:
Moet hier gewoon heen!!
 
kga hier zeker bij zijn(Y):)

hopelijk is hell ook weer van de partij, die zou ik graag weer een keer aanschouwen namelijk!
baal er nog van dat ik niet was geweest afgelopen keer maar volgend jaar zeker aanwezig, hopelijk dan weer zo'n goede lineup (y) leuke tijden ook :D
 
Waarom kom je altijd later pas achter zulke feesten ,je kunt natuurlijk niet alles weten ,maar ben er volgend jaar zeker bij .
Artiest Manzel
2 jaar achter elkaar een geweldige nacht/middag gehad, dus dit jaar zeker weer van de partij ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 18:29:
Waarom kom je altijd later pas achter zulke feesten ,je kunt natuurlijk niet alles weten ,maar ben er volgend jaar zeker bij .

beter opletten en goed laten informeren;p

Time Warp Praag is trouwens ook weer een must voor volgend jaar:yes:
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Dit jaar ZEKER kijken, nog nooit geweest :bloos:
 
Wij zullen trouwens ook weer een bustrip doen met Time Warp :)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 16:11:
bustrip

geen tripbus!? :p
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 16:11:
Wij zullen trouwens ook weer een bustrip doen met Time Warp

Dit jaar ga ik zkr mee! :yes:
Jaja in 2006 wil uhh nee MOET! ik gaan.. wil elk jaar, maar komt er helaas nooit van... maar volgend jaar gaat het gebeuren...

See U all there... PEACE!
Het enige mindere TimeWarp 2004 vond ik de busreis, zonder muziek in de bus en zonder airco :[

Dus dit jaar wordt het hopelijk gewoon met eigen vervoer en een goedkoop hotelletje pakken en dan na TW eerst nog ff afteren in het hotel om vervolgens lekker te gaan slapen en maandag lekker relaxt terugrijden :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 16:11:
Wij zullen trouwens ook weer een bustrip doen met Time Warp

:d

Al heel wat positieve verhalen gehoord over TimeWarp, volgend jaar daarom zowiezo aanwezig!!
laatste aanpassing
denk dat ik dit jaar ook de bustrip pak,heb de afgelopen 2 jaar t hotel gepakt maar heb er maar iets van 2uurtjes geslapen:s
Uitspraak van Het moet niet Gorter worden op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:09:
Het enige mindere TimeWarp 2004 vond ik de busreis, zonder muziek in de bus en zonder airco

dat was 2005 ;), want ik zat ook in die f***ing bus :( maar goed dat kon mijn pret iig niet drukken :)
donateur! denk dat ik dit jaar ook de bustrip pak,heb de afgelopen 2 jaar t hotel gepakt maar heb er maar iets van 2uurtjes geslapen

moet ook maar een keer tot het einde blijven, eenmaal op de hotelkamer lig je direct in een coma :D
Uitspraak van Manzel op vrijdag 28 oktober 2005 om 13:53:
moet ook maar een keer tot het einde blijven, eenmaal op de hotelkamer lig je direct in een coma

jaja maarwas om 11 lichamelijk totaal gesloopt,ik word ook al een dag ouder;) en toen richting hotel
kwam ik bij t hotel was ik weer totaal opgeknapt:s
Uitspraak van Db. op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:56:
dat was 2005 ;), want ik zat ook in die f***ing bus :( maar goed dat kon mijn pret iig niet drukken :)

Ja idd je heb gelijk (Y)

Toen ik 2 minuten in de zaal stond was ik het ook meteen vergeten trouwens hoor, die hele busreis :D
Ik ga hier zeker heen..
Hopelijk heb ik me rijbewijs dan al dus ik BOB dan maar..
 
zeker aanwezig dit jaar :yes: :D
 
Ik zit nu echt weer met een gruwelijke grijns op mn smoel als ik dr alleen al aan denk: HOE FUCKING MOOI het was! :D
Uitspraak van Pallaver op vrijdag 28 oktober 2005 om 15:20:
Hopelijk heb ik me rijbewijs dan al dus ik BOB dan maar..

reserveerd anders alvast een plaatsjeO:)
Uitspraak van technowaus op zaterdag 29 oktober 2005 om 06:31:
reserveerd anders alvast een plaatsje

Je staat op het lijstje:)
 
Vorige jaar voor het eerst geweest en tis echt mijn beste techno feest van het jaar geworden!
Eens kijken of het dit jaar weer overtroffen kan worden :)