Partyflock

Forumonderwerp · 819571

Onderwerp is dubbel!

Zie "Spuiten en slikken op BNN" voor eenzelfde onderwerp.

Waarschuw beheerder
donateur
Het is ongewenst dat BNN een televisiepresentator harddrugs laat gebruiken. Dat schrijft minister Donner van Justitie in antwoord op vragen van het CDA-Tweede-Kamerlid Joldersma. De minister heeft het hier over het programma 'Spuiten & Slikken' dat BNN iedere maandagavond uitzend. Ook ziet de minister dit niet als "een methode om jeugdigen over drugs voor te lichten".

In het programma ervaren twee verslaggevers zelf wat het is om verschillende drugs tot je te nemen en seksueel te experimenteren. Volgens Donner kan hij het programma niet verbieden. Er wordt immers niks strafbaars gedaan tijdens de uitzending. De minister schrijft verder dat het Openbaar Ministerie de uitzendingen nauwgezet blijft volgen.
Hieronder kun je de eerste 2 afleveringen bekijken...
Aflevering 1
Aflevering 2
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hele mooie tekst Kleine moeite, grote lul. Zelf zou ik in het volgende stukje tekst
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 14:53:
om de partyflock fora af te hobbelen..

'schuimen' gebruiken i.p.v. 'hobbelen'. Dat klinkt veel viezer, ordinair, whatever.

Geldt deze tekst ook voor taal-experts? O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dan kijken ze er toch niet naar ;)

maar:
- Dat sperma drinken vond ik ook te goor voor woorden
- Die homo en zijn ontmoetingsplaatsvrienden moeten afgeschoten worden
- Filemon moet naar Nickelodeon

Waarschuw beheerder
Evert, wanneer kom jij eens met een programma??? Als er iemand verstand van heeft dan ben jij het wel :D :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
:nee:
Ik ben bang dat mensen denken dat ik een expert ben. Dat schijnt een vies woord te zijn tegenwoordig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert op woensdag 19 oktober 2005 om 15:23:
Ik ben bang dat mensen denken dat ik een expert ben

:D lol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert op woensdag 19 oktober 2005 om 15:23:
Ik ben bang dat mensen denken dat ik een expert ben. Dat schijnt een vies woord te zijn tegenwoordig.

Zag het ook idd :S
Maarre, jij bent geen expert jij bent professor! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zet us een werkende link neer ofzo? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Maarre, jij bent geen expert jij bent professor! :jaja:

[img width=39 height=15 cacheid=00008c4a000286ddfa8cee911a0106f08e]http://www.powerbeat.org/images/smile_lachen.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Hey H#RDC¤ROY

Je links doen het niet :no:
Doe ff je best en plaats de goeie (y)
Waarschuw beheerder
vanavond aflevering met xtc toch? zal leuk worden :)
Waarschuw beheerder
Dj Jean :nocheer:

Ma was wel leuke xtc aflevering :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 02:12:
haha het einde was echt gruwelijk wat zei ze ook alweer?

ohja iets van:

nog een handige tip om te weten: 1 op de 3 mensen wil wel eens vastgebonden worden tijdens de sex, bij nieuwslezers ligt die lat net ietsje hoger.

en toen zag je die nieuwslezer van het journaal vet raar kijken echt te gruwelijk

Nou vanavond was het weer raak:

Sophie (lekker ding): 'Nog een weetje, 50% van de Nederlandse bevolking heeft een dildo op 't nachtkastje staan'.... 'Ik heb er geen... Dus als het goed is het volgende persoon wat je ziet WEL''Goedenavond'

Vervolgens komt direct die duffe nieuwslezer van het journaal in beeld, met een vertrokken gezicht vreemd te kijken hahaha. (Y) actie!

P.S Die schrijfster had mooi wat gebruikt tijdens die opname!! Zag dat gezicht en die rare praat die eruit kwam ;)

Waarschuw beheerder
Toch verdraaien ze ook weer hier de feiten. altijd dat angst aanpraten van de XTC + alcohol combinatie. Dat dat niet kan en dat het dan meteen fout gaat.

in de jaren dat ik xtc heb genomen heb ik er altijd bij gezopen. Zeker geen uitdroginsverschijnselen voor mij.. :)
Waarschuw beheerder
slikken en spuiten roeleert man, echt vet dat ze dat doen.

jammer alleen dat de links niet werken.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat je geen last had van uitdrogingsverschijnselen zegt niet dat die er niet waren.

Waarschuw beheerder
donateur
:yes: Super Programma!!!
Waarschuw beheerder
heb et gister voor et eerst gezien en moet zeggen was wel
een leuk programma.

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het ook erg leuk programma.... Whahaha, dat ontharsen Iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeh Kaal of Kammen, wel kaal dus (Y) maar harsen, no way, Veet en of scheermes ... ;)
Waarschuw beheerder
hierin heeft Donner wel gelijk, het is ook echt een ongeloofelijk kut-progamma ! zogenaamd taboe-doorbrekend, typisch bnn....kunnen niks anders verzinnen.

Waarschuw beheerder
tja dat nut van dat harsen zagf ik ook niet helemaal. Met een schaar en een scheermes kom je net zo ver hoor :P

Waarschuw beheerder
donateur
nieuwe link staat helaas nog niet online :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 19 oktober 2005 om 08:47:
bovenaan dit topic heb ik beide links van de afleveringen geplaatst.

ze doen het niet bij mij:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op dinsdag 25 oktober 2005 om 00:16:
Nou vanavond was het weer raak:

Sophie (lekker ding): 'Nog een weetje, 50% van de Nederlandse bevolking heeft een dildo op 't nachtkastje staan'.... 'Ik heb er geen... Dus als het goed is het volgende persoon wat je ziet WEL''Goedenavond'

Vervolgens komt direct die duffe nieuwslezer van het journaal in beeld, met een vertrokken gezicht vreemd te kijken hahaha. (Y) actie!

Het leukste stukje van het programma !

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 oktober 2005 om 16:15:
Uitspraak van H#RDC¤ROY op woensdag 19 oktober 2005 om 08:47:
bovenaan dit topic heb ik beide links van de afleveringen geplaatst.

ze doen het niet bij mij

als je even de site bezoekt en even de tijd neemt om te lezen kom je erachter dat de links het alleen maar tijdens de uitzending doen.

Artiest Vinnybunny
Waarschuw beheerder
vin't echt wel een chille programma.
tenminste nog wat leuks op tv
enige wat ik tegenwoordig nog op tv kijk is journaal en sport. (en soms discovery) de rest is toch geen ruk meer aan. Vind dit programma nog beter dan alle nederlandse soaps, nederlanders kunnen toch niet acteren. :P