15676x bekeken
ik ken eigenlijk geen nederlanders die een lul van 22cm hebben
zal mn vriendjes ego goed doen
donateur
Probeer is van achter, wedden dat je de G-spot voelt...en met 18 cm moet dat lukken (ik heb ervaring ermee..)
Ja, heb er ook genoeg ervaring mee
nee, timmermans oog, kan een paar cm afwijken..(in zijn nadeel dus !!!
haha idd... kvind die exacte afmetingen opnoemen best knap.. zou het raar vinden als mijn vriendin opeens met een meetlint aan kwam zetten van kom we zullen hem eens ff lekker op gaan meten
en @dpc harewar.... er is een topic over of grote iets uitmaakt volgens mij reageert daar 99% van de vrouwen op dat dat wel zo is
Als ie maar beetje krom is...... belangrijker dan lengte
Krom??? Zal hem tussen de deur houden
zit een blanke en een neger in de sauna , die blanke kijkt bij die neger tussen ze benen en zegt . .seeesh . het is echt waar he. . .hoe komt dat nau dat jullie z'on grote hebben .??
Zegt de neger . .nau in afrika hed je vroegah zon ritueel .dan ging je als jongen bij een afgrond staan en bond je een touw aan je lul met aan de ander kant een baksteen .en dan maar rekken . .
blanke: Bedankt voor de tip man !
volgende week komen ze elkaar weer tegen in de sauna. .
Zegt de neger : en is ie nog langer geworden . .??
zegt de banke : nee , maar hij is wel zwart . .
Zegt de neger . .nau in afrika hed je vroegah zon ritueel .dan ging je als jongen bij een afgrond staan en bond je een touw aan je lul met aan de ander kant een baksteen .en dan maar rekken . .
blanke: Bedankt voor de tip man !
volgende week komen ze elkaar weer tegen in de sauna. .
Zegt de neger : en is ie nog langer geworden . .??
zegt de banke : nee , maar hij is wel zwart . .
wat een goeie vraag zeg wowwww, ik ben nick en ik ben gigolo ik heb al heel wat meegemaakt in mijn leven en vooral met penissen ik heb het liefst droog in de kakker. 28 cm is wel een goeie lengte en gaat lekker diep hmmmmmmmm.
voor de boys die eens willen proberen altijd welkom
voor de boys die eens willen proberen altijd welkom
O oke haha..dus volgende keer tegen mijn vriendin zeggen dat ze dat schilderij of iets anders pijpt om te weten hoe groot ie is en waar die moet hangen als ik weer iets moet kopen van haar voor in huis?
Hoe meten ze hun eigen kut eigenlijk?
Want ik denk dat dat dat ook geel belangrijk is voor een man
Hoe meten ze hun eigen kut eigenlijk?
Want ik denk dat dat dat ook geel belangrijk is voor een man