15423x bekeken
mannen zoals jij bedoel je?!
Nou doe es lief
Een meer adequatere beredenering voor mij is n hele nette, lieve, beschaafde, schattige en onschuldige jongeman
Moet ik je deze zin nog even uitleggen want al deze woorden zullen wel niet in je woordenboek voorkomen
Nou doe es lief
ik ben altijd lief
Een meer adequatere beredenering voor mij is n hele nette, lieve, beschaafde, schattige en onschuldige jongeman
Moet ik je deze zin nog even uitleggen want al deze woorden zullen wel niet in je woordenboek voorkomen
Hè
We moeten maar niet meer op elkaar oefenen. We zijn gewoon allebei te goed en hebben elkaar telkens door
We moeten maar niet meer op elkaar oefenen. We zijn gewoon allebei te goed en hebben elkaar telkens door
je he?! we zijn té goed
laatste aanpassing
jij bent nooit lief
Voor jou niet nee
ik hoef niet de dikke van dalen erbij te pakken om mezelf slimmer voor te doen als dat ik ben ik ben gewoon slim
Als je echt zo slim bent als je zegt zou je wel van dale zeggen
(volgens mij kun jij ook wel op Carlijn oefenen ClubKutje, tis volgens mij een kerel als ik zo naar die foto's kijk)
NOU
Carlijntje zegt niks terug
Pak jij Dennis! Hij als hele nette, lieve, beschaafde, schattige en onschuldige jongeman trapt er vast in
Pak jij Dennis! Hij als hele nette, lieve, beschaafde, schattige en onschuldige jongeman trapt er vast in
goed idee
Voor jou niet nee Je krijgt wat je verdiend zeggen ze altijd he
bla bla bla
Als je echt zo slim bent als je zegt zou je wel van dale zeggen Maar volgens mij zit je de boel in de maling te nemen want t grootste deel van je hersentjes worden door je ego in beslag genomen
oeps
goed idee dat weet ik wel zeker
Kijk.. In tegenstelling tot jou heb ik wel n iq die hoger is als mn schoenmaat dus no chance
oeps dat was idd n dom foutje
Zal verder wel niks zeggen
laatste aanpassing
Je zit er zeker overheen?
I wish
En de lengte maakt niet uit
De dikte wel
En de lengte maakt niet uit, Het gaat erom wat ie er mee kan! zo denk daar maar eens over na
Nou als je bovenop zit en je wil lekker losgaan.. en die lul floept er om de havenklap steeds uit omdat ie zo fucking klein is .. dan heb ik er geen zin meer in
dan hebben jullie toch allemaal zowat een probleem,want het gem is 15 cm...
en als ik dan verder kijk,heeft het gemiddelde hier graag een leuter van 20cm.
wel raar dat als je gem vrouwtje hard achterlangs neemt al beginnen te zeiken dat je ze tegen de baarmoeder zit te douwen en het wat pijn doet met een paar cm minder..
wel raar dat als je gem vrouwtje hard achterlangs neemt al beginnen te zeiken dat je ze tegen de baarmoeder zit te douwen en het wat pijn doet met een paar cm minder..
laatste aanpassing
Dan tref ik het zeker altijd,heb geen 15 cm gezien
Mij hoor je niet zeiken hoor
het gaat niet om de lengte maar om wat ermee gedaan word
Ook heel belangrijk...
zo rond de 18-19 cm
Bloemetjes water geven
jah was dat dan?
dus jij valt op van die lange dunne dingen..
van die palingen..
een maatje meer in de breedte vind iedereen na afloop ook
nee een fucking kroket is leuk
doe er een broodje omheen ofzo!!
maar goed ik vind dat je wel kan horen dat dit uit de mond van een man komt!!
slavinken zijn alleen maar goed als je binnekort ene kind krijgt!
22 cm the best you can get!!
volgens mij kunnen veel mensen hier flink zwetsen

wel raar dat als je gem vrouwtje hard achterlangs neemt al beginnen te zeiken dat je ze tegen de baarmoeder zit te douwen en het wat pijn doet met een paar cm minder..laatste aanpassing 19 oktober 2005 04:58
wel raar dat als je gem vrouwtje hard achterlangs neemt al beginnen te zeiken dat je ze tegen de baarmoeder zit te douwen en het wat pijn doet met een paar cm minder..laatste aanpassing 19 oktober 2005 04:58
laatste aanpassing