5000x bekeken
Maar hij schijnt geen eens een stijve te hebben gehad
Ik vind die gozer ook echt zó'n loser (n)
donateur
ik hoef geen man aan mn lul hoor...
kom op...niet zo zeiken gewoon lekker genieten
hoeven we dat ook niet meer te doen
kunnen ze niet eens gaan bewijzen dat mannen beter in t huishouden zijn ofzo???
donateur
Lijkt me sterk dat ik zo goed pijp als lik
(sterk dat nog niemand deze opmerking gemaakt heeft, schot voor open doel lijkt me
), maar eerlijk gezegd krijg ik ook niet bepaald de behoefte om de proef op de som te nemen
Hiervoor durf ik me wel aan te melden als proefpersoon, vrouwen maken er echt een zootje van
kunnen ze niet eens gaan bewijzen dat mannen beter in t huishouden zijn ofzo???
Hiervoor durf ik me wel aan te melden als proefpersoon, vrouwen maken er echt een zootje van
laatste aanpassing
donateur
hé...doen jullie t voortaan lekker dan
maar misschien wil Duck wel bij Bob
die durft niet met Bob op de foto dus mss zit ddar wel meer achter
Wat een prachtig programma is dat!
Vooral die dude onder de coke bij bo & linda op de bank
hehe!
Maarre het feit dat z'n lul niet omhoog ging was puur omdat ie wist dat 1 van de "pijpers" een man was, vrij logisch als je hetero bent...
Al met al, doe mij maar een lekkere chick met iets minder skillz!
Vooral die dude onder de coke bij bo & linda op de bank
Maarre het feit dat z'n lul niet omhoog ging was puur omdat ie wist dat 1 van de "pijpers" een man was, vrij logisch als je hetero bent...
Al met al, doe mij maar een lekkere chick met iets minder skillz!
donateur
mensen doen alles voor geld.
everybody has his price
donateur
Dan maar eigenwijs, ik hou het alleen bij vrouwen.
Gadverdamme zeg, die reportage dan, over de smaak van sperma... Mensen op straat die niet weten dat het geen sperma is, en het alsnog best "even willen proeven"
DAMN!!
ja is toch erg,volgens mij waren die gasten echt erg onder invloed...een normaal denkend mens doet zoiets toch niet of ben ik nou gek.
ik ga het niet proberen echt niet. flikker maar op met die onzin haha
Hahahahaa... niet eens?
Wat flauw
: kots : Kan deze gore topic niet verwijderd worden? Zie iedere keer de titel tussen de actieve topics staan. Geil word je er niet van zeg maar...
Maar komt hier wel ff kijken en wat posten
ik ging dus echt bijna over me nek toen die gast ze eigen cum ging vreten, damn wat ziek!!
ik vraag me ook af of het nou echt sos was wat die Filemon nam.
voor de rets heb ik me weer kapot gelachen...zoiets kan dus echt alleen op dutch national television. dit zou je is in andere landen moeten laten zien.
ik vraag me ook af of het nou echt sos was wat die Filemon nam.
voor de rets heb ik me weer kapot gelachen...zoiets kan dus echt alleen op dutch national television. dit zou je is in andere landen moeten laten zien.
gtst was overings weer spannend
wie is er dood of is vreemd gegaan met wie?
donateur
Dus omdat dat in 1 geval eruit komt is het zo?
ja precies
en die chick kon er misschien wel helemaal niks van
bij try be4 you die trouwens die belg gezien, die een vent ging tongzoenen?
Hij trok toch rare koppen terwijl hij het deed, lag helemaal in een deuk
voelen jullie je aangesprokken soms?
je moest is weten hoe en wat
Die Ties is echt gek
Lijkt me logisch net zo als andere al voor mij zeiden :
VROUWEN BEFFEN BETER DAN MANNEN
.Dus mannen zullen ook beter pijpen denk ik.
Ik adviseer ook mannen eens is naar een vrouw te kijken hoe ze een poesje likt vinden jullie vast niet erg toch ?
Maar wel goed opletten hoe het moet he
VROUWEN BEFFEN BETER DAN MANNEN
Ik adviseer ook mannen eens is naar een vrouw te kijken hoe ze een poesje likt vinden jullie vast niet erg toch ?
Maar wel goed opletten hoe het moet he
laatste aanpassing
nou ik vind dat ik zelf lekker ken pijpen dussuhh
hoe weet je dat van jezelf...
als een vent klaarkomt in je bek, bekenend dat niet automatisch dat je dr OW ZO goed in bent... Maar jij zal met jou leeftijd wel erg veel ervaring hebben ermee
: kots : Kan deze gore topic niet verwijderd worden? Zie iedere keer de titel tussen de actieve topics staan. :SGeil word je er niet van zeg maar...
zowiezo al triest dat je geil word van de resterende topics dan
laatste aanpassing
donateur
een man weet wat een man lekker vind.. doordat ze t zelfde lichaam hebben...
Niet
Geen enkel lichaam is het zelfde qua erogene zones
Ook niet iedere vrouw heeft dat toch?
Het gaat er juist om dat je let op elkaar lichaamstaal en kreten/zuchten. En daar pas je je ehhh....bezigheden op aan
En dan......
laatste aanpassing
Pffff je hebt nog n grotere als mij
Kan er niks aan doen wat ik ook zo geil vond dat we samen gingen wildplassen jij hield de mijne vast en ik de jouwe hoe romantisch
Dacht ik al wel...
Ja al die jongens he
Wie zegt er dat mannen er beter in zijn? Dat is voor ieder toch heel persoonlijk wat ie lekker vind.Denk wel dat vrouwen in het algemeen beter zijn in beffen.Weten iets beter dan de gemiddelde man hoe een vrouw in elkaar zit van onderen zeg maar.
Datzelfde zou dan toch ook bij mannen gelden, volgens jouw redenering
Ja t staat er idd niet al te duidelijk op.Maar ik bedoel ermee te zeggen dat heel veel mannen de juiste plek niet weten te vinden.Bij vrouwen is t toch wat lastiger als bij een man.
Onzin
Als je als vrouw gelikt wordt en je vind ut niks dan moet je miss. maar eens vertellen wta tie fout doet miss. zit tie wel aan je aars te likken
laatste aanpassing
Onzin
Als je als vrouw gelikt wordt en je vind ut niks dan moet je miss. maar eens vertellen wta tie fout doet miss. zit tie wel aan je aars te likken
maar jij pijpte mijn nog altijd het beste ray
ook lekker
De enige vent die mij mag pijpen is ikzelf

![[img width=15 height=15]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/puke2.gif[/img]](http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/puke2.gif)