5000x bekeken
Maar hij schijnt geen eens een stijve te hebben gehad
Ik vind die gozer ook echt zó'n loser (n)
donateur
ik hoef geen man aan mn lul hoor...
kom op...niet zo zeiken gewoon lekker genieten
hoeven we dat ook niet meer te doen
kunnen ze niet eens gaan bewijzen dat mannen beter in t huishouden zijn ofzo???
donateur
Lijkt me sterk dat ik zo goed pijp als lik
(sterk dat nog niemand deze opmerking gemaakt heeft, schot voor open doel lijkt me
), maar eerlijk gezegd krijg ik ook niet bepaald de behoefte om de proef op de som te nemen
Hiervoor durf ik me wel aan te melden als proefpersoon, vrouwen maken er echt een zootje van
kunnen ze niet eens gaan bewijzen dat mannen beter in t huishouden zijn ofzo???
Hiervoor durf ik me wel aan te melden als proefpersoon, vrouwen maken er echt een zootje van
laatste aanpassing
donateur
hé...doen jullie t voortaan lekker dan
maar misschien wil Duck wel bij Bob
die durft niet met Bob op de foto dus mss zit ddar wel meer achter
Wat een prachtig programma is dat!
Vooral die dude onder de coke bij bo & linda op de bank
hehe!
Maarre het feit dat z'n lul niet omhoog ging was puur omdat ie wist dat 1 van de "pijpers" een man was, vrij logisch als je hetero bent...
Al met al, doe mij maar een lekkere chick met iets minder skillz!
Vooral die dude onder de coke bij bo & linda op de bank
Maarre het feit dat z'n lul niet omhoog ging was puur omdat ie wist dat 1 van de "pijpers" een man was, vrij logisch als je hetero bent...
Al met al, doe mij maar een lekkere chick met iets minder skillz!
donateur
mensen doen alles voor geld.
everybody has his price
donateur
Dan maar eigenwijs, ik hou het alleen bij vrouwen.
Gadverdamme zeg, die reportage dan, over de smaak van sperma... Mensen op straat die niet weten dat het geen sperma is, en het alsnog best "even willen proeven"
DAMN!!
ja is toch erg,volgens mij waren die gasten echt erg onder invloed...een normaal denkend mens doet zoiets toch niet of ben ik nou gek.

![[img width=15 height=15]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/puke2.gif[/img]](http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/puke2.gif)