Partyflock

Forumonderwerp · 819258
2 volgers · 16203x bekeken
Waarschuw beheerder
dat je de afstandbedienig van je tv niet kan vinden en um dan uit de koelkast haalt

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens mazzelaar!!
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat dat idd n teken van genezen is :D

Heb je dat ook wel eens hou jij t lijstje bij dan :lol: als ik dat nu ga doen raak ik m zeker kwijt! :9

Heb je dat ook wel eens dat je vet vrolijk bent en helemaal geen zin meer hebt om te werken 8)
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je geen zin hebt om wat te eten te gaan maken 8)
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je ook trek hebt maar t nog lang geen pauze is :o

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat t niet zo goed gaat met je vader :S...de bloedcellen slaan niet gaan die gaan er net zo snel uit als dat ze erin gaan :s

heb je dat ook wel eens dat hij vandaag medicijnen krijgt om beenmerg aan te maken en dat dan de bloedcellen kunnen werken...dus dat is dan ook maar af te wachten

heb je dat ook wel eens dat hij nog minimaal 8 weken uit de roelatie is en dat hij dan pas mag werken als die medicijnen gaan aanslaan...

heb je dat ook wel eens dat je dus het weekend thuis blijft omdat je naar een feest in leiden toe zou gaan

heb je dat ook wel eens dat je wel blij ben dat ze daar goed voor em zorgen en dat ik hem toch wel gerust kan stellen aangezien ondanks alle 'tegenslagen' ik me nog steeds goed voel :) en gewoon hoop dat het goedkomt
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je ook gewoon al het positieve moet blijven zien omdat je anders jezelf ook nog in de problemen brengt doordat je te emotioneel word.. :jaja:

Heb je dat ook wel eens dat je t dus echt goed aanpakt ;)

Heb je dat ook wel eens dat ik aan jullie zal denken (F)

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat wil ik dus niet :) dus gewoon hopen dat die medicijnen die hij vandaag krijgt aanslaan

heb je dat ook wel eens dat je zaterdag overdag ff gaat shoppen en je dat misschien wel lekker ff alleen gaat doen

heb je dat ook wel eens dat je zaterdag lekker thuis blijft en helemaal niet weggaat :)

heb je dat ook wel eens thanks :kusje2:
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat hoop ik ook zeker! :jaja:

heb je dat ook wel eens dat je van t weekend waarschijnlijk weer druk bent met je huissie :D Maar ook wel ff de zon in gaat :jaja: :woop:

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je je afvraagd of het mooi weer word dan??

heb je dat ook wel eens is het gelukt met je laminaat?
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat t t weekend weer zo'n 22 graden word :D b)

Heb je dat ook wel eens dat we vanavond verder gaan met laminaat ;)

Heb je dat ook wel eens dat je gister naar the wiz bent geweest dus niet verder konden :D The wiz wel erg leuk was :jaja: :D

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens 22 :O:O dat word dan waarschijnlijk niet shoppen dat word bakken...aan de andere kant kan ik dan ook doen tijdens het shoppen :P

heb je dat ook wel eens jij ook al :P een vriendin van mij was dinsdag geweest :D:D en ik ken nog meer mensen die er naartoe gaan :D:D leuk joh :D:D in die AH reclame zag t er wel lekker vrolijk uit :D
Waarschuw beheerder
:loL: heb je dat ook wel eens dat als je in de zon gaat shoppen je je eerder kapot zal zweten :p

Heb je dat ook wel eens dat ik bij dat liedje van: ga nou maar ga nou maar gewooooon, de hele tijd die man van de AH voor me zag :rot: :loL:

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens: ach dan ben ik ook een soort aan het trainen ga ik tussendoor ff op een bankie zitten met mn spaatje blauw hahaha

heb je dat ook wel eens: kwam die niet ff er tussen staan flauw hoor!
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je dat ook kan doen idd :P

Heb je dat ook wel eens dat je dat idee af en toe wel had :loL:

Heb je dat ook wel eens dat je geen zin meer hebt :/

Heb je dat ook wel eens dat je zin hebt in n wijntje dus vanuit je werk ff n flessie gaat halen, de ijsklontjes staan toch al klaar! :P :Woop:

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je de hele week al geen zin hebt

heb je dat ook wel eens dat er solicitanten komen vanmiddag die komen soliciteren om mijn plaats in de te nemen

heb je dat ook wel eens dat ik dus nog ff die laatste 3/4 weken nog iemand in moet werken

heb je dat ook wel eens dat dat never nooit gaat lukken omdat ik zelfs 9 maanden nodig had en nog niet alles wist omdat je sommige dingen niet kan uitleggen en gewoon moet meemaken en zelf was ik best snel met leren maar tis teveel om in 1 keer alles te weten en het gaat stap voor stap...en niet alles in 1 keer...

heb je dat ook wel eens dat je echt geen zin hebt om iemand nog in te werken en dat je dus vandaag ff snel het logboek aan het afmaken bent zodat degene die hier komt werken dat boek maar lekker doorgaat lezen en daarna vragen mag stellen wat hij/zij niet of wel snapt

heb je dat ook wel eens het is niet mijn probleem dat ik iemand nog ff snel in moet werken ze wisten al veel eerder dat ik weg zou gaan dus hadden ze ook iemand al eerder aan kunnen nemen

heb je dat ook wel eens dat je dus benieuwd ben wie er komt :P

heb je dat ook wel eens dat ik uit mn werk ff bij mn vader langs ga om te kijken wat de dokter heeft gezegd en daarna meteen door gaat sporten :D:D

heb je dat ook wel eens dat je je afvraagd of het een beetje gelukt is met het laminaat?? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens ennnn is t n leuk iemand die jou vervangt? :p

Heb je dat ook wel eens dat je benieuwd bent hoe t met charly haar papa is? (F)

heb je dat ook wel eens dat t laminaat er nu helemaal in ligt :D :Cheer: En de plinten ook al flink op weg zijn, dus dat t allemaal volgens plan gaat tot nu toe en we daar super blij om zijn :banana:

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens :no: echt een huppelkutje maar ja dat schijnt hier achter de receptie wel te passen

heb je dat ook wel eens dat ze niet eens zeker weet of ze hier wel wil komen werken omdat ze donderdag ff 2/3 uurtjes komt kijken wat ik allemaal doe

heb je dat ook wel eens met mijn papa is het nog steeds hetzelfde. Plaatjes worden niet meer of minder. Hij krijgt nu medicijnen om beenmerg aan te maken in de hoop dat dat wel werkt...maar voorlopig ligt hij daar nog wel een week of 2

heb je dat ook wel eens:D dat schiet lekker op dan :D nog ff en je kan gaan genieten :D:D
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens :loL: Jij hoeft er iig niet mee te werken :p

Heb je dat ook wel eens dat dat echt heel erg vervelend is en je blijft duimen voor je papa (F)

heb je dat ook wel eens jaaaa idd.. :D:D Misschien van t weekend al, dat zou helemaal geweldig zijn natuurlijk! :D

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens nee maar wat ik in dat jaar geleerd heb moet ik haar dan (als ze hier komt werken) in 2 weken leren...dat lukt echt nooit ga er ook geen moeite in steken ook. Heb zo'n logboek gemaakt die is bijna af en als ze het dan nog niet snapt vraagt ze het maar lekker aan iemand anders...alsof ze nog niet wisten dat ik weg zou gaan :) maar goed ik maak me er niet druk om vind t gewoon stom dat ik ff mn laatste paar dagen met zo'n huppelkutje moet werken

heb je dat ook wel eens: ben in ieder geval blij dat daar goed voor hem gezorgd word :)

heb je dat ook wel eens dat je nu het idee hebt dat je op jezelf woont omdat je alles zelf moet doen :P (alvast oefenen haha)

heb je dat ook wel eens: oh echt :D:D gaat lekker snel dan :D:D dat is al bijna :D:D nog ff hard ertegen aan zeker?
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je dan gewoon werkintructies moet maken in word en excel en ze t dan vanaf daar kan leren, ik dat ook zo doe met stagaires die we krijgen :D:D

heb je dat ook wel eens dat dat idd wel n fijne gedachte is :jaja:

heb je dat ook wel eens :lol: en bevalt t je? :p

Heb je dat ook wel eens dat we ook echt super blij zijn dat er nu meer vorderingen komen :cheer: .. Het kan ons niet snel genoeg gaan! :D

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat dat allemaal in dat boek verwerkt is en de rest moeten ze gewoon doen om te leren :)

heb je dat ook wel eens ik ga nog steeds ff iedere dag langs, want ik zie aan hem hoe hij dat zo leuk vind :D:D

heb je dat ook wel eens ja t is ff wennen maar ik vind het nu nog leuk hoor :P moet alleen wel alles in de gaten houden...dat is nog een beetje moeilijk...

heb je dat ook wel eens dat snap ik indd wel :D hoe sneller in je huisje hoe eerder je kan genieten dat je niet meer afhankelijk ben enzo en je hoeft met niemand rekening te houden dan alleen jezelf :D:D
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat ze er dan zo wel uit moet komen :D:D

Heb je dat ook wel eens dat je daar vanzelf wel aan zal wennen :D ik krijg straks ook meer te doen natuurlijk :p

Heb je dat ook wel eens jij snapt me helemaal.. tis geweldig, nu al zelfs :D Je eigen hokkie zien opknappen :D :Cheer:

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens: zelf een kind zou t snappen...moet het gewoon zo opschrijven dat het te snappen is heb zelfs symbolen overgetekend van de telefooncentrale :P maar goed we gaat het zien ;) eerst ff donderdag afwachten want dan komt ze 2 uurtjes meekijken of ze het wel wat voor haar vind

heb je dat ook wel eens maar ik mag nu wel koken wat ik lekker vind :kwijl: :D:D en ik ga wat uitproberen...ga morgen marrokaanse couscous proberen met ananas...kan nog wat worden :lol:

heb je dat ook wel eens ja precies, alles naar jou smaak inrichten en je hebt het zelf gedaan :D:D echt iets om trots op te zijn en nog lang van te genieten :D
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat dat helemaal goed moet komen :D:D en t anders toch jou zorgen niet meer zijn! :D

Heb je dat ook wel eens ja dat is wel lekker idd :kwijl: .. klinkt apart, ben benieuwd :d

Heb je dat ook wel eens dat je idd ook wel n beetje trots bent op jezelf! :$ :D :Cheer:

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens hadden ze maar eerder iemand aan moeten nemen en niet op het laatste moment :)

heb je dat ook wel eens gisteren had ik gebakken piepers :D:D en die dag ervoor tortellini gevuld met vlees en dan een lekker tomaten sausje en wat kaas...ja ik vond koude couscous altijd wel lekker dus ben benieuwd of ik t warm ook lekker vind :P moet morgen alleen niet vergeten het gehakt eruit te gooien...

heb je dat ook wel eens dat mag ook zeker wel!!
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens zo is dat :D

Heb je dat ook wel eens toe maar toe maar.. lekker aan t koken gegaan! :D Ik zal ook wel wat lekkers maken als jullie bij mij komen 8) :D Ik vind couscous niet zo lekker! :9

Heb je dat ook wel eens dat je nog maar 2 uurtjes hoeft maar echt geen zin meer hebt! :/

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat ze hier een hele discussie aan het voeren zijn over wie waar gaat zitten en wat gaat doen als ik weg bent :lol:

heb je dat ook wel eens moet dat ook nog op het lijstje ;P
:lol: is goed hoor meissie :D hoef nog maar 14,5 dag te werken :D:D

heb je dat ook wel eens dat je al de hele week geen zin hebt...en nu nog steeds niet :P
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens :lol: :D leuk om te horen dan he! :p

Heb je dat ook wel eens dat dat wel op mijn lijstje komt, dan hoeft die van jou niet zo lang te worden O:) :roflol:

Heb je dat ook wel eens dat je nog maar 10 minuutjes hoeft :cheer:

Heb je dat ook wel eens dat je charly n hele fijne avond wenst (F)

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens indd, niemand weet ook echt hoe t zit behalve ik. Dus dan komen ze weer hier ja maar jij gaat toch weg en dan gaat die en die toch op jou plaats zitten. Maar wat gebeurt er dan met haar plaats want die moet dan ook overgenomen worden etc etc...

heb je dat ook wel eens goed plan, want ik denk dat ik die van mij toch niet in 1 dag afkrijg hoor...

heb je dat ook wel eens ik hoef nu nog maar 1,5 uur voordat ik weer naar mn papa toe ga :D:D

heb je dat ook wel eens ja vanhetzelfde :kusje2: succes nog met de klusjes thuis maar aangezien je dit morgen toch past leest wat dus eigenlijk vandaag is omdat als morgen morgen niet is dan is vandaag vandaag niet maar ik heb dit gisteren geschreven als morgen vandaag is hahahaha: ben je weer wat verder, kan je alles al oververhuizen?
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat schiet niet op op die manier :s

Heb je dat ook wel eens :roflol: :lol: Wat een zin he :D

Heb je dat ook wel eens dat de lampen nu hangen, de gordijnen hangen maar alleen nog ff in gekort moeten worden, de plinten hebben we nog n kamer mee afgekregen en vanmiddag heb ik vrij genomen en dan gaan we vast beginnen met t overbrengen van wat spullen :D :Cheer:

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens nee indd

heb je dat ook wel eens dat je over een half uur verplicht gebak moet eten en thee moet drinken omdat er 2 met pensioen gaan en ze stonden erop dat ik MOEST komen vind ik heel erg hoor O:)

heb je dat ook wel eens: dat is lekker snel :D:D dat gaat vast wel lukken dat je dit weekend er al inzit :D:D

heb je dat ook wel eens dat je vanmorgen wakker werd en dacht dat het vrijdag was...dus ik heb nu echt geen zin meer

heb je dat ook wel eens dat je een driekwarts broek hebt aangedaan omdat het bloedheet is
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens oehh lekkerrr :kwijl: :D zou ik niet eens willen afslaan :9

Heb je dat ook wel eens dat dat wel zoooo geweldig zou zijn :D

Heb je dat ook wel eens dat je dat van de week ook had idd :s

Heb je dat ook wel eens dat je die ook aan wou doen maar m nergens kon vinden, zit waarschijnlijk al ingepakt :lol:

Heb je dat ook wel eens dat je wel n hempie aan hebt! :p

Waarschuw beheerder
heb jij dat ook wel eens dat je een vruchtengebakje op hebt

heb je dat ook wel eens gaat je vast lukken met je vrije middagje sjouwen :)

heb je dat ook wel eens dat ik net 3 nieuwe had gekocht en dat ik al helemaal wist dat ik aan wilde :P

heb je dat ook wel eens dat ik hier in mn polootje zit

heb je dat ook wel eens dat de telefooncentrale het niet meer helemaal doet, dat ie zo nu en dan de neiging heeft om uit te vallen :/

heb je dat ook wel eens dat het nu net lijkt alsof we dicht zijn

heb je dat ook wel eens dat je van het weekend weer een lekker house feestje hebt :xtc:

heb je dat ook wel eens dat je daar wel weer aan toe bent ff mn hoofd ergens anders dan bij mn papa
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je nu ook zin hebt in n gebakje :kwijl:

Heb je dat ook wel eens dat t idd gelukt is :D :Cheer: we hebben er vanacht voor t eerst geslapen :D en ben zoooo blij :D :Woop:

heb je dat ook wel eens :o wist niet dat je :xtc: deed.. :p :loL:

heb je dat ook wel eens dat je dat ook wel verdient hebt :jaja: (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb jij dat ook wel eens dat je heel blij bent voor Cin & San dat ze nu hun eigen plekje hebben :cheer:

Heb jij dat ook wel eens dat je nu op een uitnodiging gaat wachten voor de housewarming met de meiden uit drenthe :d

Heb jij dat ook wel eens dat je wel vind dat Cin & San eerst zelf lekker moeten gaan genieten met z'n 2-en

Heb jij dat ook wel eens dat je ze heel veel geluk & liefde wenst:d
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je ook heeeeel blij bent :D :Cheer:

Heb je dat ook wel eens dat je die zeker weten binnekort zal krijgen, ff datumpie prikken 8) :Woop:

Heb je dat ook wel eens dat we dat ook zeker wel doen hoor (F)

Heb je dat ook wel eens.. ahh liefff.. dank je wel (L)

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je de gebaksdoos aangeeft: kies maar uit :P

heb je dat ook wel eens :O echt waar :D:D wat leuk en hoe voelde het??

heb je dat ook wel eens dat je flockers voor t eerst gebruikt heb ;) en met het feestje waar ik met nicky was geweest 2e keer en t nu pas de 3e keer word :) en zolang t leuk is doe ik maar niet ieder weekend alleen soms op house feestjes :) ook niet allemaal :)

heb je dat ook wel eens dat je vandaag 2,5 uur eerder van je werk wegmoet omdat het ziekenhuis heeft gebeld en ze mij willen spreken over mn vader

heb je dat ook wel eens dat je papa niet meer je papa is omdat hij heel afwezig is, hij vergeet heel veel dingen, zn been is verlamd...hij is echt een vreemd ineens niet meer zo enthousiast :( hoop maar dat dokter vanmiddag goed nieuws heeft...
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je er ook n fruitgebakje uitpakt :kwijl:

Heb je dat ook wel eens dat t ff wennen is, had t idee alsof ik in n vakantiehuisje sliep :loL:

heb je dat ook wel eens dat je je er zeker wel snel thuis zal voelen (L)

heb je dat ook wel eens ja zo is t ook gewoon t leukst :jaja: :D (gebruik zelf ook wel is wat) ;) ..En ik t nu af en toe eens thuis doe met wat vrienden omdat ik dat eigenlijk veel leuker vind als op n feest! 8)

Heb je dat ook wel eens dus je hebt er wel van genoten? :D

Heb je dat ook wel eens :o ben benieuwd, niks ergs toch? :o

Heb je dat ook wel eens dat je aan charly zal denken vanmiddag, lijkt me erg vervelend zo'n situatie zeker met je papa :(

(L)

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens [img width=256 height=192 cacheid=000de0bc0027baf4056a63211a01dcbe39]http://www.banketbakkerijtheoblom.nl/images/gebak.jpg[/img] :D:D

heb je dat ook wel eens: binnenkort voelt het alsof je er al jaren woont :lol: maar leuk joh dat dat nu al zo is :D en dan zeker nog ff wat dingentjes afmaken?

heb je dat ook wel eens das ook echt het enige wat ik tot nu toe uitgeprobeerd heb :)

heb je dat ook wel eens vooral die eerste keer :k :k was echt goddelijk gevoel gewoon maar ja dat krijg je toch niet meer terug dat blijft altijd die eerste keer he

heb je dat ook wel eens: dat ik dat dus niet weet, op mn werk denken ze een hersenbloeding vanwege zn half verlamde been

heb je dat ook wel eens dank je (F)

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je met de dokter van je vader hebt gesproken en dat hij zegt dat hij nog 50% kans heeft om te 'overleven'/beter worden

heb je dat ook wel eens dat er helemaal nix meer van je vader over is, dat hij niet kan praten (hoogguit 2 woordjes), zijn hele rechterkant is nu verlamd, hij moet zo nu en dan huilen, hij staart voor zich uit, het lukt hem niet meer om goed na te denken, hij is helemaal eng dun geworden...

heb je dat ook wel eens dat er nu mensen aan mn kop zeiken omdat ik ze niet gebeld heb, maar dat ze wel ff mn weekend verpesten door te zeggen nu ineens af te zeggen :@

heb je dat ook wel eens dat ik mn oom en tante al bijna iedere dag moet bellen om te zeggen wat de voorderingen zijn omdat die de financiele situatie nu ff regelen en dat ik daarna een vriendin belt die sinds mn vader in het ziekenhuis ligt al van alles voor me doet

heb je dat ook wel eens dat sommige mensen het niet snappen dat ik soms gewoon ff alleen moet zijn...ze kunnen nix doen ik ook niet...:@

heb je dat ook wel eens dat je eindelijk dacht dat het goed met je ging en dat je nu finaal ingestort ben :(
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens :O :O Jeetje wat gaat dat toch allemaal snel met je papa!! Niet normaal zeg.. :o

Is er geen oorzaak te vinden of iets? moet toch ergens vandaan komen neem ik aan..
Hoop echt zoooo voor jullie dat alles weer goed gaat komen..

Heb t met je te doen wijffie (F)

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens t gaat zelfs zo snel dat hij deze week waarschijnlijk al overlijd...

heb je dat ook wel eens dat je zondagochtend ben wakker gebeld door de dokter of ik meteen wilde komen...

heb je dat ook wel eens dat je het eigenlijk al zag aankomen maar dat de klap alsnog erg hard is...

heb je dat ook wel eens dat je vader met de dag achteruit gaat...en dat je dus ongeveer de hele dag in het ziekenhuis zit af te wachten tot het gebeurt...

heb je dat ook wel eens dat je eigenlijk hoopt dat hij het tot zondag volhoudt zodat je zaterdag nog ff van de kaart kan gaan...heb ik afgelopen zaterdag ook gedaan vlak voor ik gebeld werd :) :xtc: was echt zo leuk!

heb je dat ook wel eens dat je nu eens andere soort had die leuker was :)

heb je dat ook wel eens dat je dus een leuk feestje heb gehad :) heb je dat ook wel eens dat je dat dus zaterdag weer wilt en dat je daarna weer een tijdje stopt om alles te verwerken :)

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je nu naar t ziekenhuis toe gaat omdat zijn laatste paar uurtjes geslagen zijn...

heb je dat ook wel eens dat je dus zaterdag maar niet gaat feesten!

heb je dat ook wel eens dat je darm heel erg veel zeer doet door stress :/

heb je dat ook wel eens dat je t nog wel hoort!
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je er helemaal stil van bent en t echt met je te doen heb! :( (L)

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dank je cin :hug:
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je geen zin meer hebt omdat je te veel zin hebt in je weekend :D :Cheer:

Heb je dat ook wel eens dat mar nu in de trein zit :p

Heb je dat ook wel eens dat nic volgende week n avondje komt kijken en dat we al afgesproken hebben dat ze nog n keer komt als jij ook mee kan komen ;)

Heb je dat ook wel eens dat je charly n dikke knuffel geeft :hug:

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat ik 'lekker' thuis zit...;)

heb je dat ook wel eens: housewarmingparty deel 1 dit weekend :)

heb je dat ook wel eens gezellig :D:D

heb je dat ook wel eens dat ik jou een heel fijn weekend wens (F) :hug:
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je woensdag de hele avond op nicky hebt zitten wachten en dat ze gewoon niet opneemt, niks laat horen en me gewoon heeft laten zitten :[ :[

:'(

Heb je dat ook wel eens dat je komend weekend helemaal niks gaat doen om nog n beetje extra uit te zieken en te genieten van je ventje! (L)

Heb je dat ook wel eens dat je het koud, warm, koud, warm hebt :/

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens :O:O misschien is er iets gebeurt met haar?? :O:O zou ze toch nooit zomaar doen??

heb je dat ook wel eens dat er vanavond iemand langskomt om mij op te vrolijken, nou ja dat wil ze proberen

heb je dat ook wel eens dat je vandaag spullen moet uitzoeken maar dat je helemaal geen zin heb

heb je dat ook wel eens dat je aan het taarten bakken geslagen bent...mijn papa's passie was koken en ik zit met een chocolade receptenboek hem na te doen O:)

heb je dat ook wel eens dat je witte truffels gemaakt heb en chocobrownies met toffeetop :k

heb je dat ook wel eens dat je je afvraagd hoe t verder met cin gaat?
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je geen idee hebt, nu nog steeds niks gehoord :(

Heb je dat ook wel eens dat je dat leuk vind voor charly (L)

Heb je dat ook wel eens oh wat leuk :D :lol: Dan gaan we bij mij ook wel ff taart bakken dan :p

heb je dat ook wel eens dat dat echt gruwelijk lekker klinkt :kwijl:

Heb je dat ook wel eens dat t hier verder goed gaat :jaja: :D Nog steeds aan t genieten van t huissie en met ventje (L) net n week met koorts op bed gelegen, maar dat overleven we wel weer he! :D

En hoest nu met jou moppie? (F)