heb je dat ook wel eens dat je de hele week al geen zin hebt
heb je dat ook wel eens dat er solicitanten komen vanmiddag die komen soliciteren om mijn plaats in de te nemen
heb je dat ook wel eens dat ik dus nog ff die laatste 3/4 weken nog iemand in moet werken
heb je dat ook wel eens dat dat never nooit gaat lukken omdat ik zelfs 9 maanden nodig had en nog niet alles wist omdat je sommige dingen niet kan uitleggen en gewoon moet meemaken en zelf was ik best snel met leren maar tis teveel om in 1 keer alles te weten en het gaat stap voor stap...en niet alles in 1 keer...
heb je dat ook wel eens dat je echt geen zin hebt om iemand nog in te werken en dat je dus vandaag ff snel het logboek aan het afmaken bent zodat degene die hier komt werken dat boek maar lekker doorgaat lezen en daarna vragen mag stellen wat hij/zij niet of wel snapt
heb je dat ook wel eens het is niet mijn probleem dat ik iemand nog ff snel in moet werken ze wisten al veel eerder dat ik weg zou gaan dus hadden ze ook iemand al eerder aan kunnen nemen
heb je dat ook wel eens dat je dus benieuwd ben wie er komt
heb je dat ook wel eens dat ik uit mn werk ff bij mn vader langs ga om te kijken wat de dokter heeft gezegd en daarna meteen door gaat sporten

heb je dat ook wel eens dat je je afvraagd of het een beetje gelukt is met het laminaat??