Partyflock

Forumonderwerp · 819258
2 volgers · 16715x bekeken
Waarschuw beheerder
dat je de afstandbedienig van je tv niet kan vinden en um dan uit de koelkast haalt

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat we ons hoe dan ook gaan vermaken maar het leuker zou zijn als we ook nog echt iets leuks vinden!! :jaja: :D

Heb je dat ook weleens dat we wel goed zijn in snel zoeken :9

Heb je dat ook weleens dat je je afvraagt of Cin die M al aangeraakt heeft.. O:)
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat we wel wat verzinnen, we gaan iig ff wat doen :banana:

heb je dat ook wel eens dat er weinig opties zijn morgen avond :/

heb je dat ook wel eens dat ik er nog niet aan gezeten heb :lol:

heb je dat ook wel eens dat je die m liever een keer thuis neemt omdat je t leuker vind en dan vrijdag weer eens ouderwets wilt zuipen :p

heb je dat ook wel eens dat als we langer wakker willen blijven we ff geen optie hebben omdat er geen snelheid in de house is!

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat tijdens het zuipen af en toe n likje best lekker kan zijn :roflol:

Heb je dat ook weleens dat het sneeuwt :rot:

Heb je dat ook weleens dat je echt zin heb in vrijdag aaf :banana: Feel like dancing!!!
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat die combi bij mij nog niet goed bevallen is :loL:

heb je dat ook wel eens dat je t anders gewoon mee moet nemen en daar dan wel ziet of je neemt of niet :D

heb je dat ook wel eens dat t vanmiddag gaat ijzelen dus dat je hoopt dat t niet te glad word want dan word haarlem nog lastig :/

Heb je dat ook wel eens dat je er ook vette zin in hebt.. :D :banana:

heb je dat ook wel eens dat je t wel erg jammer vind dat t paaldansen niet door gaat maar er wel een avondje stappen met je dinnetje voor terug krijgt! b) :banana:

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat het niet vriest dus het blijft niet lang liggen joh, maak me niet druk.. komt goed :D

Heb je dat ook weleens dat het de stalker is geworden :banana: echt leuk!!

heb je dat ook weleens dat ik dat ook wel jammer vind maar de manier waarop ook en het dus nieteens heeeel erg jammer meer vind en samen met jou iets doen eigenlijk net zo leuk vind (L)
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat ik het niet weet maar er op de radio was dat er bij sommige plaatsen word aangeraden om binnen te blijven!!

Heb je dat ook wel eens dat je t niet kent maar wel ff lekker gaat dansen daaro :banana:

heb je dat ook wel eens dat je t wel dom vind dat t zo gelopen is, het was allemaal heel duidelijk en ruim van te voren afgesproken..

Heb je dat ook wel eens dat je t ook veel leuker vind omdat t bijna uniek is als we nu gaan stappen.. dat hebbie als je volwassen word en allemaal kosten hebt he..(L) :D

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat je zegt: oeps.. nog niet gehoord op de radio :/ Merk het wel, rij gewoon rustig en chill komt alles goed!
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 8 februari 2007 om 12:03:
heb je dat ook wel eens dat je t wel dom vind dat t zo gelopen is, het was allemaal heel duidelijk en ruim van te voren afgesproken..

Heb je dat ook weleens dat er best vaag over gedaan werd vond ik.. maar boeie :D ;)

Heb je dat ook weleens dat we gewoon moeten gaan inlassen dat we vast afspreken dat we eens in de tijd dit soort dingen gaan doen :jaja: .. Zorg ik dat ik vrij heb en dat jij ook niks te doen heb en gaaaaaaaaaaaaan :D
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat t zeker wel goed komt :D

heb je dat ook wel eens dat je t ook niet ziet gebeuren dat er een andere afspraak komt! :no: :D

Heb je dat ook wel eens dat we dat zeker moeten doen en dat vrijdagavond daar perfect voor is omdat sander en toby zaterdags meestal toch moeten werken :D:woop:

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat je dat ook niet denkt :nee: .. Wel jammer want we hadden het best leuk kunnen hebben met Tam (de rest kennen we niet.. ook wel jammer eigenlijk)

Heb je dat ook weleens dat vrijdag idd leuk is :D :cheer: En dan heb jij nog 2 dagen om op te knappen en ik 1, best te doen!!

Heb je dat ook weleens dat je je afvraagt hoe het met Sander en B&B gaat? ff heel wat anders :P
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat we met tam maar gewoon een ander keertje moeten afspreken om wat te doen :jaja: :D

Heb je dat ook wel eens dat jij zondags dan toch pas laat hoeft te beginnen dus ook bijna 2 dagen bij kan komen :p :lol:

Heb je dat ook wel eens dat ie beetje bij beetje steeds wat vrolijker thuis komt dus t idee hebt dat t goed gaat :D

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat we dat gaan doen met Tam :jaja:

Heb je dat ook weleens dat dat idd zo is :$ dus vrijdag avond is de beste optie dan :d Moeten we ons wel aan houden dan!! En we noemen het: de noeste meiden avond :cheer:

Heb je dat ook weleens dat je blij bent voor San maar ook voor jou want n sjaggie Sander elke avond wordt je ook hysterisch van :9

Heb je dat ook weleens dat je net al bijna op je bek gleed door die kk schneeuw :/
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat dat wel gesjellie is :D

Heb je dat ook wel eens dat t er niet elke vrijdag van zal komen vanwege werk.. maar zodra t kan en er zijn centen gaan we gewoon saampjes ff lekker stappen :cheer:

Heb je dat ook wel eens dat ik daar op een gegeven moment ook sjaggie van werd :9

Heb je dat ook wel eens dat je net ook al stond te balanseren in de sneeuw :/

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat we nu al 2 leuke vrijdagavonden hebben gepland :D :cheer:

Heb je dat ook weleens dat ik me heel goed voor kan stellen dat dat ook niet echt positieve invloed heeft op je relatie :nee:

Heb je dat ook weleens nibbit chips noest is :kwijl:
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je dat echt leuk vind :D:D :cheer:

Heb je dat ook wel eens dat t idd behoorlijk ging irriteren ;)

Heb je dat ook wel eens dat je een mini marsje aan t eten bent :9

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat je mars niet lekker vind maar n mini marsje net genoeg is :jaja:

Heb je dat ook weleens dat je nu het smsje van toby maar eens gaat lezen die je al n half uur binnen heb maar ff stiekem vergeten was :$
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je daarom ook een mini hebt :p

heb je dat ook wel eens dat als je stoned bent wel een hele op kan :$:$

8)

Heb je dat ook wel eens dat je dat ook vaak hebt :loL: :p

Heb je dat ook wel eens dat je wou dat anita hier ff alle klokken 2 uurtjes vooruit zou draaien O:) :lol:

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat je heel veel dingen op kan als je stoned ben, zoals tompoezen ---> 2/3/4 maakt niet uit :lol: :9

Heb je dat ook weleens dat ik de klok dan wel 4 uurtjes kom vooruit draaien ;) :D
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat dat echt asosiaal is zoveel vreten :lol:

Heb je dat ook wel eens dat michel er gister ook ff was en hij me vertelde dat ie smiddags zo'n 7-pack snickers achter elkaar opgegeten heeft :o Woooow zou kotsen gek 8)

heb je dat ook wel eens ja das beter idd, kunnen we meteen de deur uit :D:D :woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 8 februari 2007 om 15:02:
Heb je dat ook wel eens dat michel er gister ook ff was

Gezellie :D Mis m wel n beetje hoor :(
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 8 februari 2007 om 15:02:
7-pack snickers achter elkaar opgegeten

Heb je dat ook weleens dat dat echt niet normaal is!!! :O

Heb je dat ook weleens dat je hoopt dat het snel 7 uur is :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 8 februari 2007 om 15:04:
Gezellie Mis m wel n beetje hoor

hij is weer veel aan t werk :jaja: .. Binnenkort ff langs gaan ofzo samen ;)
Uitspraak van actief op donderdag 8 februari 2007 om 15:04:
Heb je dat ook weleens dat dat echt niet normaal is!!!

Dat is wat ik ook zei :lol:

Heb je dat ook wel eens dat t idd snel 7 uur mag zijn :woop:

Heb je dat ook wel eens dat je hoopt wel wat leuks te vinden voor valentijn omdat je er verder eigenlijk geen zin in hebt, commerciel gedoe :rot: 8)

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat je je afvraagt waar ie werkt nu??

Heb je dat ook weleens dat we zeker weereens langsgaan :D

Heb je dat ook weleens dat ik de goeie winkels wel weet: Expo, v&d, Extreme (zit naast de -->) en Xenos daar hebben ze vast wel wat! En zo niet............ dan toch 8)
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat ie bij de arena werkt.. in een restaurantje geloof ik :D:D

Heb je dat ook wel eens dat we er vanzelf wel tegen aan lopen, ben toch niet van plan iets speciaals te doen.. max 20 euro hebben we afgesproken!! en jullie? :P

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat dat wel vet is om daar te werke :D

Heb je dat ook weleens dat we tegen elkaar gezegd hebben: niet te gek... dus ook zo iets ofzo! :jaja:
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat ie t er zeker wel naar zijn zin heeft :D

Heb je dat ook wel eens dat er wel veel nadelen zijn die mij tegen zouden houden om daar te werken :/
- geen reiskosten vergoeding, kost m ruim 200 in de maand
- 0 uren contract wat inhoud dat als je ziek bent je dus ook niet betaald krijgt
- en omdat ie een 0 uren contract heeft krijgt ie geen bonussen..
maar iedereen daar heeft n 0 uren contract, dus hoeft de baas niemand bonussen te geven :/

Heb je dat ook wel eens ok das wel makkelijk.. allebij een beetje voor t zelfde kijken :D

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat dat n hoop nadelen zijn maar dat ie gewoon snel weer wat anders moet gaan zoeken :jaja: en dit gewoon voor effe goed is! (denk ik :P)

Heb je dat ook weleens dat je alsnog niet geslaagd bent voor je vent :/ jij wel, erg lief :aai:

Heb je dat ook weleens dat je brak bent van n noest avondje stappen gister :banana: maar dat het helemaal top was :D:D

Heb je dat ook weleens dat je nergens meer zin in heb vandaag maar dat je nog naar n verjaardag moet :rot:
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je benieuwd bent wat je ventje van de cadeautjes gaat vinden 8)

Heb je dat ook wel eens dat je ventje vandaag zijn eerste rijles heeft en dat je t echt grappig vind :p En benieuwd bent hoe dat gaat! :D

Heb je dat ook wel eens dat je echt een SUPER avond/nacht hebt gehad vrijdag :mixje:

Heb je dat ook wel eens dat witte wijn met ijs best te zuipen is :rot: :mixje: :D

Heb je dat ook wel eens dat je echt de hele fucking zaterdag een droge bek hebt gehad! :p

Waarschuw beheerder
donateur
heb jij dat ook wel is dat de jongen waar je vorig weekend bent geweest..nu ineens met je beste vriendin zit sms-en en jij er nix meer van hoort :/
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je dat wel een erge tering streek vind en nog vreemd ook :o

Waarschuw beheerder
donateur
Heb jij dat ook wel is dat dat je dat ook helemaal neit leuk vind :no:

Heb je dat ook wel is dat je geen idee hebt wat je hier nou mee aan moet!! :/

Heb jij dat ook wel is dat je hem aan de ene kant wel wil bellen, maaar aan de andere kant zoiets hebt van :bye:
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je t ook zeker niet leuk zou vinden :no:

Heb je dat ook wel eens dat ik m gewoon zou vragen wtf hij hiermee wil bereiken?

Heb je dat ook wel eens dat als ik die beste vriendin was, ik niet eens terug zou sturen :o

Waarschuw beheerder
donateur
heb jij dat ook wel is dat je gewoon echt helemaal nix van mannen begrijpt :x

Heb jij dat ook wel is dat je er nu achter bent, dat ie alles vriendschappelijk heeft bedoeld :@

Heb jij dat ook wel is dat je dan nooit geen berichtjes zou sturen met waarin de boodschap duidelijk was dat je iemand leuk vind :no:
Uitspraak van CinneWieJ O:) op dinsdag 13 februari 2007 om 07:57:
Heb je dat ook wel eens dat als ik die beste vriendin was, ik niet eens terug zou sturen

Heb jij dat ook wel is dat je juist daarom een beetje pissed bent op haar, terwijl ze er eigenlijk nix aan kan doen. (ben het met jou eens Cin :yes: ik zou dan ook nix terugsturen :no: )
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat mannen je ook elke keer weer blijven verbazen :frusty:

Heb je dat ook wel eens dat ie daar dan wel ff duidelijker over had kunnen zijn :[

Heb je dat ook wel eens dat je achteraf gezien alsnog naar Hoofddorp had kunnen komen :o Sukkel :@

Heb je dat ook wel eens dat je dat wel begrijpt :jaja: .. En als zij jou ook begrijpt zij best kan stoppen met sms-en!! ;)

Heb je dat ook wel eens dat je hoopt dat sasse eindelijk eens leuke, lieve, betrouwbare en vooral eerlijke jongen tegen komt (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je dat ook wel is dat je vanavond met Manon gaat praten :X

Heb je dat ook wel is dat je op je bureau een roos had liggen :d

Heb je dat ook wel is dat een collega dat bij alle vrouwen
doet :p

Heb je dat ook wel is dat je om 11.00 uur weer voor het raam zit omdat de jongen van het uitzendbureau dan weer langs komt :p

Heb je dat ook wel is dat je gisteravond een hele tijd met hem op MSN hebt gezeten....:p

Heb je dat ook wel is dat je wel bijna zeker weet dat ie een vriendin heeft :x:x
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je benieuwd bent hoe dat gesprek zal gaan!!

Heb je dat ook wel eens dat dat een lieve collega is 8)

Heb je dat ook wel eens dat je op moet letten dat je geen afdrukken op t raam achter laat O:) :lol:

Heb je dat ook wel eens dat dat wel een beetje jammer zou zijn als ie echt een vriendin heeft :/

Heb je dat ook wel eens dat je vanmorgen gewoon droog de deur uit bent gegaan zonder je ventje een valentijns kusje te geven :O :$

Heb je dat ook wel eens dat ik t vanavond wel goed maak met m O:) :D

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat je valentijnsdag leuk was (L)

Heb je dat ook weleens dat je n ontbijtje op bed heb gekregen met n roos :$ alleen mn hele bek lach open :vaag: dus had bijna niks gegeten ervan :X

Heb je dat ook weleens dat je verder ook helemaal verwend ben !!

Heb je dat ook weleens dat je zin heb in vanavond :D:D
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je echt een gave ketting van je ventje hebt gehad (L)

heb je dat ook wel eens dat je dat echt lief vind van toby :jaja: :D

Heb je dat ook wel eens dat je benieuwd bent naar an haar verhaal :p

heb je dat ook wel eens dat je ook zin hebt in vanavond maar nog meer zin in morgen :mixje: :P :cheer:

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat je benieuwd ben naar de ketting :D

Heb je dat ook weleens dat ik je dat vanaaf is ff helemaal ga vertellen O:)

Heb je dat ook weleens dat je dorst heb als n malle :Rot:
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je m vanavond te zien krijgt :D

Heb je dat ook wel eens dat ik op t puntje van me stoel zal gaan zitten O:)

Heb je dat ook wel eens dat ik je meteen sms zodra we gaan eten! :p

Heb je dat ook wel eens: :geef: water :p

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat je hoopt dat cin en san vroeg eten O:) :D

Heb je dat ook weleens dat je ff snel cola gaat halen, heb k zin in opeens!!

Heb je dat ook weleens: ;dank: je :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat we alleen met josje eten vanavond dus dat dat wel goed komt denk :D Als Sander een beetje op tijd thuis :/ maar denk rond 7 uur wel klaar te zijn met alles :D:D

Heb je dat ook wel eens dat je nu de boer van an al bijna op hoort komen :loL: 8)

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat je het chill vind dat je al zo lekker vroeg kunt afspreken :D

Heb je dat ook weleens dat je zegt: *Blurp* :O :X Daar wastie al :lol:

Heb je dat ook weleens dat je heeeel veel zin heb in vanavond, ff weer ouwerwets lachen :rot: ;)

Heb je dat ook weleens dat je gisteravond al om half 11 in je nest lag en gewoon wakker heb gelegen tot half 2... terwijl je wel helemaal kapot was!!

Heb je dat ook weleens dat je op het puntje van je tong n blaar heb zitten, zie m?? --> :9
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je dat ook chill vind! :D:D

Heb je dat ook wel eens dat je er ook zin in hebt :woop:

Heb je dat ook wel eens dat dat vervelend is idd :aai:

Heb je dat ook wel eens dat je vanacht weer een lekker geslapen hebt omdat je sander aan de andere kant van t nest geschoven hebt :loL: :D (L)

Heb je dat ook wel eens :loL: ja ik zie m :9

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat slapen aan de buitenkant noest is :D

Heb je dat ook weleens dat zelfs de prik van je cola kietelt aan je blaren :lol:

Heb je dat ook weleens dat je vrijdag wel n goed idee vind maar niks kunt vinden over de stalker vrijdag avond.. wel donderdagavond.. heb je die toevallig niet door elkaar gehaald??
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat dat zeker noest is! :D:D

Heb je dat ook wel eens dat je dan terug moet kietelen O:) :lol:

Heb je dat ook wel eens dat je ook ff gekeken hebt en idd in de war was, maar dan met zaterdag :9

heb je dat ook wel eens dat er wel wat in de Patronaat is, daar heen gaan?

Heb je dat ook wel eens dat we dan alleen wel een uur buiten moeten wachten!!

heb je dat ook wel eens: is de stalker niet standaard tot 5 open ofzo? :p

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat we dan gaan dansen op trance :banana: :rot: :lol:

Heb je dat ook weleens dat het toch wel langer gaat duren dan 4 uur dus dat dat wel goed komt :jaja:

Heb je dat ook weleens dat je zegt: afgesproken? 8)
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat dat toch wel weer leuk word :D:D :banana:

heb je dat ook wel eens dat je zegt: DEAL BABE b) :mixje:

heb je dat ook wel eens blijf je dan pitten of niet??

Heb je dat ook wel eens dat we dus eerst naar de eersteling gaan en wij door naar haarlem? :D Of hun meekrijgen naar haarlem? :p

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat je dan wel wil blijven slapen :jaja: Thanks :D

Heb je dat ook weleens dat we vanuit de eersteling gaan en wel kijken of ze mee willen of niet..

Heb je dat ook weleens dat we dan niet met de auto naar de eersteling gaan zodat we dan alvast rustig (not 8) ) kunnen beginnen ;proost:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je dan wel in t bed beneden kan en zodra je wakker bent maar naar boven komt ;)

Heb je dat ook wel eens dat we dan ook wel met de bus naar de eersteling gaan ofzo? :/ :lol:

Heb je dat ook wel eens dat ik weer een wijntje ga nemen :p O:)

:rofloL: nu alweer RETEVEEL ZIN INNNNNNNN :banana:

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat we wel ff kijken hoe we dat gaan doen naar de eersteling toe.. misschien fietsen? :lol:

Heb je dat ook weleens :banana: ik ooooowwwkkk!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Heb jij dat ook wel is dat het zeker is dat je morgen naar Arnhem gaat :cheer::woop: