Partyflock

Forumonderwerp · 819258
2 volgers · 17032x bekeken
Waarschuw beheerder
dat je de afstandbedienig van je tv niet kan vinden en um dan uit de koelkast haalt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 14:27:
heb je dat ook wel eens ken je dat nummer van Bianca Ryan - Why Coulnd't It Be Chrismas Every Day, zo mooi...heb ik dankzij t berichtje voor degene die na je post topic

Geen idee.. zal m vast wel eens horen!

Heb je dat ook wel eens dat je nek weer zeer gaat doen :/
Heb je dat ook wel eens dat je dat elke keer hebt op bijna einde van de dag!!

Heb je dat ook wel eens dat je zin hebt om vet lang te douchen!!

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens denk niet dat ze em draaien, heb em nog nooit op de radio gehoord

heb je dat ook wel eens dat je spierpijn in je buik hebt
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat t nu gewoon alweer donker aan t worden is :(

Heb je dat ook wel eens dat je dat altijd zo treurig vind :/

Heb je dat ook wel eens dat je echt weer naar de zomer verlangt :jaja: :D

Heb je dat ook wel eens dat je wel een massage kan gebruiken.. *AUW*

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je dat jammer vind, dat t donker word

heb je dat ook wel eens wel leuk als het sneeuwt...maar dat doet het nog niet

heb je dat ook wel eens dat het schijnt dat volgens de film van gore (of wie dat ook) de aarde over 10/15 jaar niet meer bestaat...

heb je dat ook wel eens dat er een proef is gedaan om het te bewijzen

heb je dat ook wel eens dat ze dezelfde proef met een kikker hebben gedaan en dat die proef bewijst hoe wij nu reageren
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je een hekel aan sneeuw, hagel en regen hebt :/

Heb je dat ook wel eens dat dat niet zo best zou zijn :o

Heb je dat ook wel eens dat je je afvraagt wat er dan met ons zal gebeuren :p

Heb je dat ook wel eens dat je t wel heel apart vind :jaja:

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat de zeespiegel 6 meter stijgt en er dan niet veel van nederland overblijft, ook niet van new york, china, bangladesh en nog wat landen

heb je dat ook wel eens dat je die documentaire gaat kijken, want je hebt alleen een verhaal van een filmfanaat gehoort

heb je dat ook wel eens dat je jezelf ook afvraagt wat er dan met je gebeurt (dan kan ik namelijk niet met pensioen O:))
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je vraagt waar je die documentaire kan zien dan omdat je ook wel erg benieuwd bent :o

Heb je dat ook wel eens dat je je pensioen dan voor niks opgespaard zou hebben :roflol:

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens in de bioscoop

heb je dat ook wel eens hier kun je kijken waar die draait en een voorstukje zien van de film http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=2467&bios_id=-1

heb je dat ook wel eens dat ga ik nu wel met pensioen O:)
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je van de week wel ff op die link gaat kijken :D

Heb je dat ook wel eens dat als dat zou kunnen ik heeeel blij was :p

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat die alleen vandaag nog draait :lol: zie ik nu pas

heb je dat ook wel eens ik ga em gewoon wel ff zoeken op inet

heb je dat ook wel eens en anders gewoon wachten tot ik em kan huren ofzo
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je net door al je collega's vriendelijk doch dringend bent gevraagt rustig te doen

gaak lekker nie doen heb gewoon een pestbui tralalalalala

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens ben ik ff blij dat ik momenteel niet een van collega's ben O:)
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat er net een paar hopen dat ik er morgen niet ben omdat ze nu al gek worden

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je dan een verrassing voor ze hebt O:)

heb je dat ook wel eens misschien ben je morgen wel niet druk O:)
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je altijd drukker word hoe dichter je bij het weekend komt:P

heb je dat ook wel eens dat je juist bent aangenomen omdat je zo dryuk bent

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens is je beroemd druktemakker dan?

heb je dat ook wel eens ik heb dan geen reden om druk te gaan doen, hoogguit een beetje zenuwachtig voor komend weekend O:) maar denk dat dat wel mee zal vallen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 17:41:
hoogguit een beetje zenuwachtig voor komend weekend maar denk dat dat wel mee zal vallen

heb je dat ook wel eens dat je vraagt wat is daar de reden van dan?

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je maar nooit weet wie je tegenkomt waar je heengaat O:) een of ander iemand die 2 uur hier vandaan komt rijden om ff een biertje in de kroeg te komen drinken waar jij toevallig heengaat zomaar voor de gezelligheid O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je weer moeilijk je bedje uit te krijgen was :gaap:

Heb je dat ook wel eens dat je fucking geld nu al op is :o :@:@

Heb je dat ook wel eens dat je dan helaas weer aan je spaarrekening moet komen :(

Heb je dat ook wel eens dat je vanaf januari echt weer op je centen gaat letten :jaja:

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat het weer donderdag is en het dus nog maar 2 werkdagen duurt voordat het weekend is :D

heb je dat ook wel eens dat je iedere dag meer zin krijgt in zaterdag :D

heb je dat ook wel eens dat je zaterdag gaat zuipen tot je kan kruipen O:) bij wijze van spreken

heb je dat ook wel eens dat je vind dat je dat wel verdient hebt :)
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je nog niet echt weet wat je van t weekend gaat doen maar dat je dinnetje iig vrij is :D :cheer:
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je dinneteje vind dat je te snel gaat en dat je radeloos bent

heb je dat ook wel eens dat je al zo rustig aan doet als maar kan

heb je dat ook wel eens dat als dit fout gaat je weer gaat verhuizen maar dan helemaal nooit meer naar dat graf nl komt

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat dat best wel eens kan omdat het toch de tweede keer is

heb je dat ook wel eens dat je nog zo verliefd kan zijn maar toch elkaar de vrijheid een beetje moet gunnen en indd niet te hard van stappel moet gaan lopen

heb je dat ook wel eens dat je je afvraagd: ga je alleen voor je vriendin verhuizen?
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je net je dinnetje gesproken hebt en weer is voor t eten afgesproken hebt :D:D :Cheer:

Heb je dat ook wel eens dat je er nu al zin in hebt :D

Heb je dat ook wel eens dat je bijna klaar bent met je kerstkaarten!

Heb je dat ook wel eens dat je heb je dat ook wel eens typt en dan niet meer weet wat je er achter wou zetten :rot: :lol:
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je dat leuk vind voor Oscar en vraagt wat voor meissie t is :D:D (L)
Waarschuw beheerder
Iemand die ik ken van een ander forum, beetje in contact mee gekomen. ze ging toen mee met ons naar Houseqlassics en van het 1 kwam het ander (L)

alleen woont ze in Brabant dus dat maakt het soms wel lastig :(

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat je blij bent dat het gewoon allemaal goed zit :D

Heb je dat ook weleens dat je zin heb in vanmiddag omdat je je dinnetje onwijs erg mist :hug:

Heb je dat ook weleens dat je het gister hoorde van oud&nieuw en dat je dat heel leuk vind :jaja:

Heb je dat ook weleens dat je bijna 3 maandjes met je schatje gaat :$
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je zegt: oh wat leuk, vet spontaan :D (L) maar idd wel lastig dat ze zo ver weg woont dan ja :(

Heb je dat ook wel eens dat je t idd niet zo leuk vond maar t meteen begreep dat ik je smsje had gehad :D ;)

Heb je dat ook wel eens dat je je dinnetje ook heel erg mist :hug:

Heb je dat ook wel eens dat je ook vette zin hebt in oud en nieuw :D:cheer: word echt lachuh!!

Heb je dat ook wel eens dat je zegt.. jaaaa time fly's when you're having fun (L) :9

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat we dat met die cadeautjes echt moeten doen omdat ik zooooo iets leuks heb gezien :roflol:

Heb je dat ook weleens dat de tijd idd echt hard gaat :|

Heb je dat ook weleens dat je het leuk vind voor oscar dat ie verliefd is :D
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je dat ook echt een leuk idee vind en dat ik vrijdag maar ffies t dorp in duik dan :D:D

Heb je dat ook wel eens dat we onderling wel ff een maximaal bedrag af moeten spreken denk ik :jaja: :P

Heb je dat ook wel eens dat je er echt vet veel zin in hebt omdat je nu al weet dat oud en nieuw veeeel leuker word als vorig jaar en omdat je nu eindelijk om 12 uur samen met je dinnetje bent :$ (L) :cheer:

Heb je dat ook wel eens dat we ook weer leipe foto's gaan maken dan :D:D :p

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat we dan niet samen kunnen shoppen :/ Maar wel beter als we het apart doen anders ist niet leuk!

Heb je dat ook weleens dat je gewoon 4 cadeautjes ofzo moet kopen voor max 3-4 euro per stuk :jaja:

Heb je dat ook weleens dat dat eigenlijk n schande is maar het dan nu toch echt gaat gebeuren :D (L)
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je zegt laat allemaal maar pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat je denkt van: :/
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je nu al benieuwd bent wat er allemaal voor rare dingen komen :lol:

Heb je dat ook wel eens dat dat wel een leuk idee is dan idd :jaja: :D

Heb je dat ook wel eens dat we dan misschien 5 euries per cadeautje kan doen?? zodat je misschien wat meer keuze hebt :$:$ En dan ben 20 eurie pp kwijt, dus das wel te doen toch?

Heb je dat ook wel eens dat we er daarom ook extra van gaan genieten dat we nu ook nog eens met onze mannetjes zijn waar we lang op gewacht hebben en eindelijk zo is :D:D :jaja:

Heb je dat ook wel eens dat liefde noest is (L)

Waarschuw beheerder
Heb je dat ook weleens dat 5 euro per cadeau idd wel goed is (Y) ff overleggen met de boys(L) Maar denk dat ze het wel goed vinden..

Heb je dat ook weleens dat dat idd helemaal geweldig is :D Jou 2e oud&nieuw al met Sander :cheer:

Heb je dat ook weleens dat liefde het mooiste is wat er bestaat!!
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je t vanavond dan wel ff aan sander doorgeeft en jij t vanavond aan toby door kan geven :D:D

Heb je dat ook wel eens dat 2006 echt voorbij is gevlogen :jaja:

Heb je dat ook wel eens dat sander en ik van plan waren om gewoon allemaal kaasjes, stokbrood, toostjes oliebollen, appelflappen en dat soort dingen te halen en dan niks met t avond eten te doen omdat je daar toch behoorlijk vol van raakt en er niemand zin heeft om te koken en wij ons afvroegen of jullie dat ook goed vinden?? :D:D

Heb je dat ook wel eens dat t opeens een lang verhaaltje word :p

heb je dat ook wel eens dat ik en meiden uit mijn topic hebben afgesproken om 27 januari een daggie te shoppen in amsterdam en ik er vanuit ging dat jij voor dan toch nog geen rooster hebt en dus hoop dat je die zaterdag dan misschien wel vrij bent :D:D :jaja:

Heb je dat ook wel eens dat je je kerstkaarten af hebt :cheer:

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens: *zucht*
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je nog maar een uurtje moet :cheer:

heb je dat ook wel eens dat je hoopt dat je dinnetje wat eerder weg kan bij school :p
Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je dnek tering word gek van alles

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat het misschien hetzelfde gevoel is als dat ik heb

heb je dat ook wel eens word je nu gek van je collega's zoals zij gister gek werden van jou?
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat t weer vrijdag is dus bijna weekend :D :Cheer:

Heb je dat ook wel eens dat je vanmiddag je eigen kerstpakket samen mag stellen :D b)

Heb je dat ook wel eens dat je konijn thuis t begeven heeft :( :aai:

Heb je dat ook wel eens dat je je nu bedenkt dat je gister vergeten bent te krassen :o

Heb je dat ook wel eens dat je er vanavond dan lekker 2 open maakt 8) :p

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je eerst nog een hele dag moet voordat het weekend is

heb je dat ook wel eens dat je uit je werk je vader gaat ophalen en ff naar stad gaat

heb je dat ook wel eens dat je een kerstkadootje gaat uitzoeken

heb je dat ook wel eens dat je al weet wat het word

heb je dat ook wel eens dat je jezelf meteen een nieuwe digitale camera gaat geven O:)
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je vanmiddag kleine cadeautjes voor oud en nieuw gaat zoeken :D :cheer:

Heb je dat ook wel eens dat je zaterdag voor een kerstcadeau gaat kijken :D

Heb je dat ook wel eens dat je zaterdag ook meteen kaartjes voor Pandemonium gaat halen :D b)

Heb je dat ook wel eens dat je bijna niet kan wachten tot de feestdagen :p

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat je ook een kadotje voor je vader gaat kopen ondanks dat hij erbij is :) hij merkt het toch niet

heb je dat ook wel eens dat je wilt shoppen :cheer:
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je vanavond moet koken maar geen idee hebt wat :/

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens dat t vandaag vrijdag is maar dat je denkt dat t pas woensdag is...
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je soms t idee hebt dat t al zaterdag is! :/

Waarschuw beheerder
heb je dat ook wel eens was t maar zo'n feest
Waarschuw beheerder
Heb je dat ook wel eens dat je liever hebt dat t gewoon al 4 uur is en voor jou 5 uur :P