Zo niet teveel maar welk lekker gedroomt over de bruiloft
Aaaah poepie van me!
Ik heb gedroomd over carnaval
haha, wat was je?
donateur
Zo'n carnaval-festival-Efteling-poppetje
Ik stond midden in de optocht ofzo en ik moest op de tv mensen gaan interviewen.. Sloeg compleet nergens op, maar herinnert me er wel aan dat het binnenkort weer de 11e van de 11e is
hahah, geweldig
donateur
Ja maar weet je wat erg is..
Onze carnavalswagen (ja oké ik zit bij zo'n bier-zuip-festijn-vereniging) komt dus in het teken te staan van de Carnaval Festival
Maar goed, het is altijd wel keigezellig met die mannen en vrouwen, dus ik heb het er graag voor over
oke das wel beter dan ja en zeker nu je er ook nog over droomt
donateur
Ja nou.. Ik ga dan nog liever elke week naar Thunderdome dan dat ik nu al over carnaval denk
En dan is het wel heel ernstig met mij als ik dat al zeg
Maar hoe gaat het met jou? Al een beetje gewend aan het vrijgezellenleventje?
jah, ik ga zeker ook liever naar thunderdome
jahoor, alles went he! ben der wel overheen eigelijk
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 16:04:
Ik heb gisteren teveel gedronken en te veel gekart..
Maar wel mn record op de baan in Breda verbroken
haha goedzo
mag dat? drinken en karten?
donateur
Eerst karten, dan drinken
Ik ben keigoed bezig, eerst dinsdag in Roosendaal mn record verbroken.. Van 42.909 naar 42.010 en nu gisteren constant 31.nogwat gereden.. en als snelste tijd 31.18
Voor mijn doen keigoed
goed bezig dan cindy!
maar was wel benieuwd wat je in eindhove ging rijde
donateur
Ja binnenkort gaan ze nog, want ze hebben nog voor 3 heats staan.. En tja, ik vind die baan eng, waar je zeg maar zo schuin moet.. Maar goed, eerste heat is dan altijd een ramp bij mij, pas na 3 heats weet ik de baan een beetje..
Ik hou u op de hoogte wat dat betreft
En hoe is het verder met je?
haha hijs juist lache die baan... dat schuine stuk gewoon vol doorplanke
maar verder alles goed hoor met jou?
donateur
Ja goed, heb net ontdekt dat ik het helemaal gehad hebt met jongens/mannen en alles wat er maar op lijkt en dat ik het liefst de rest van mn leven vrijgezel wilt blijven..
Nou ja, Aart is wel de liefde van mn leven, dus dat is verder ook wel te begrijpen
donateur
99
donateur
100!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 15:14:
Ja goed, heb net ontdekt dat ik het helemaal gehad hebt met jongens/mannen en alles wat er maar op lijkt en dat ik het liefst de rest van mn leven vrijgezel wilt blijven..