Ik wist niet dat je naar turkije was geweest das chill kan ik jou ff ondervragen voor meer info
in Turkije nog goedkoper is en nog beter eten
Ik denk erover om naar Turkije te gaan in de zomervakantie 2006.
uitgaan is iig minder in alanya
BODRUM!!!! en dan met name Club Forever! T is een top stadje met leuke plekken om uit te gaan (denk aan halikarnas-grootste openlucht disco van europa of Club bodrum-grote katamaran disco) en ook Gümbet is een leuke plek om uit te gaan, al wordt t daar wel al wat cheaper (als je begrijpt wat ik bedoel)
ik ben er nu al 3 keer geweest en ik kan niet wachten tot t weer juni is! zegt toch wel genoeg dacht ik zo...
chersonisos was volgens een vriend van me echt minder als marmaris maar ja.. uitgaan he
Voor de vogelgriep is een middeltje wat je met een hele mooie naald in je bil kunt laten ploffen!!!
hmmmmz ben ook aan het twijfelen tussen marmaris en Kusadasi...
en hoeveel dagen zal ik gaan? 8 is zo kort en 15 weer zo lang vind het moeilijk.
wat wil ik/we (strand, flink kunnnen stappen, winkelen,leuke gezellig mensen ook in hotel)
kunnen jullie me helpen?
als je voor t uitgaan gaat moet je naar marmaris een straat vol grotere en kleinere discotheken waarvan de meeste openlucht. er is ook een hardcore discotheek genaamd casablanca(draaien kunnen ze er niet maar wel zeker grappig op nederlandse hardcore platen voorbij te horen rausen) verder zijn er voor ieders smaak wel discotheken
en hoeveel dagen zal ik gaan? 8 is zo kort en 15 weer zo lang vind het moeilijk.
ga vooral niet naar kusadasi wat een ontiegelijke KUT plaats met KUT uitgaansgelegenheden , man man man wat een kut land dat turkije nooit meer
Hahah... ik hoor net dat Sander een Turkije-verbod gekregen heeft...
Sander je moet ook niet op goedkoop afgaan... waar gaat iedereen heen... lees eens... dat is Marmaris, Alanya en Bodrum...
Turkije is gewoon Master... Je moet wel even weten hoe je met de mensen om moet gaan en waar je moet zijn...
Voor info mogen jullie mailen... gr.. x
turkije verbod DANK JE DANK JE
ik ga er nooit meer heen , onbeschoft opdringerig volk bah
voorbeeld kwam je uit het ene restaurant stond zijn buurman je naar binnen te slepen om bij hem te gaan eten , en al zeg je vriendelijk nee ik heb net gegeten worden ze nog onbeschoft ook dus dat schiet lekker op
Dat is echt niet alleen in Turkije zo... ga dan naar de noordpool op vakantie ofzo.
Ik ga naar antalya iemand die me daar iets meer over kan vertellen.
Zit in het miracles resort 5 * ultra all inclusive
Zit in het miracles resort 5 * ultra all inclusive
Is ook niet grappig bedoeld
gaan 25 min met de taxi
maar in het resort zelf is ook een hoop te doen
Kiezen tussen Alanya en Kusadasi. Iemand suggesties?
Ultra All Inclusive
Wel het domste wat je kunt doen om in Turkije All Inclusief te gaan je betaalt daar geen drol in die eettentjes man! Daarnaast is het toch veel gezelliger om je hotelletje een keer uit te mogen en wat rond te kijken en ergens anders wat te eten.. heerlijk iedere avond uiteten aan de boulevair hoor 10 x beter!!
Wel het domste wat je kunt doen om in Turkije All Inclusief te gaan je betaalt daar geen drol in die eettentjes man! Daarnaast is het toch veel gezelliger om je hotelletje een keer uit te mogen en wat rond te kijken en ergens anders wat te eten.. heerlijk iedere avond uiteten aan de boulevair hoor 10 x beter!!
als ik jou was zou ik lekker naar alanya gaan is veel groter
voor mij is het ideaal.
ga alleen met mijn kinderen en die kunnen de hele dag door eten en drinken.
ik hoef nergens aan te denken, dus ook voor mij vakantie.
wat lul jij dom joh
Wel het domste wat je kunt doen om in Turkije All Inclusief te gaan
Ik ga lekker weg, naar het strand, dingen bezichten, winkelen, boottripjes etc. iedere dag ben ik wel weg bij mijn appartement hoor, alleen om te slapen en omkleden ben ik daar. Voor mij is dat vakantie!
wat lul jij dom joh
je kan beter gewoon in een all hotel zitten is altijd goedkoper dan zelf uit eten gaan en wil je uit eten kan dat ook gewoon
jij gaf geen mening jij zei dat als je all boekt datje dom bent
EN all inclusive boeken EN daarnaast ook nog zelf uit eten gaan.. hmm ja echt voordelig hoor maarre ik wens je iig een fijne vakantie!
LEZEN!! stelletje druktemakers!! rustig maar het is al warm zat...
miss ook maar een all in nemen, hoef je je iig geen zorgen te maken om ontbijt en lunch
als het echt allemaal zo goedkoop is moet ik miss ook maar een all in nemen
Ik ben van plan om met mijn vriend in september een Last- Minute naar Turkije te boeken ofzo.. Nog goedkoper.. Ben zelf al in Marmaris geweest en hij in Alanya.. Dus suggesties? En zijn er hier mensen die goede of slechte ervaringen hebben met Last-Minutes??laatste aanpassing 19 juni 2006 20:58
Voor de gelukkigen onder ons die naar turkije gaan is het handig om even in te lezen,
zo weet je meer over de DO's en DON'Ts van dit heerlijke land..
- Hou je mening ten allen tijden voor jezelf. De geheime dienst van de nieuwe moslim fundamentalistische regering zit op je hielen.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/65793
- Laat je Winnie de poeh shirt thuis in de kast liggen
http://frontpage.fok.nl/nieuws/65679
- Begin niet over Europa !!
http://frontpage.fok.nl/nieuws/65649
Ik hoop dat jullie met deze tips een fijne vakantie hebben in dit prachtige land met haar moderne bevolking. Maar even serieus: waarom turkije? voor de cultuur hoef je het niet te doen, daar leven we nu al tussen. En de zon schijnt ook op andere plekken..
voor die honderd euro die ik me bespaar ga ik geen achterlijk volk steunen. Serieus: al eens een turkse vrouw over straat zien lopen in het binnenland ? of in een winkel zien staan ?
Denk alleen dat de cultuur me niet helemaal aanstaat ook al zijn ze tegenwoordig in de grote steden wat geciviliseerder en wat minder extreem.
Misschien leuk als je minder geld hebt om uit te geven voor vakantie
En misschien merk je op de goeie plaats wel helemaal niks van hun rotkultuur... Toerismebestendig of whatever...
Ja maar ik twijfel een beetje of het wel leuk is om vaker naar dezelfde bestemming te gaan, weet dat veel mensen dat doen maar toch.. Lastig hoor..
Minute naar Turkije te boeken ofzo.. Nog goedkoper.. Ben zelf al in Marmaris geweest en hij in Alanya.. Dus suggesties? En zijn er hier mensen die goede of slechte ervaringen
Welk hotel ga je Mefke??
dan kun je net zogoed thuis blijven hahah....
Owja en nog iets over die opdringerige mensen bij de eettentjes?? als ze zien dat je een bandje om hebt van een all in hotel..dan laten ze je veel meer met rustlaatste aanpassing 22 juni 2006 12:25
Ik ga om 16:10 de lucht in naar Antalya.
Ben nog nooit in Turkije geweest maar k heb dr echt zin in
Jeej das lullig, maar dan kun je toch geld terugkrijgen van het reisbureau? Althans zoiets heb ik ergens gehoord..
Jeej das lullig, maar dan kun je toch geld terugkrijgen van het reisbureau? Althans zoiets heb ik ergens gehoord..
Als je er nog nooit bent geweest kan je ook nix erover zeggen..
het eten? het eten is daar ook niet bijzonders, en pas maar heel goed met dat eten daar waarschuwen ze van te voren al heel uitdrukkelijk voor, eet niet aan kraampjes...en zelfs restaurants moet je mee oppassen. dus met andere woorden je moet ook nog eens gaan uitkijken wat je gaat vreten, nu heb je dat wel bij elk land een beetje maar bij hun extreem, ken er genoeg die doodziek zijn terug gekomen, of daar zelfs ziek zijn geweest haha op vakantie!
..laat mensen maar eens wat leuke punten geven..ik zie er niet zoveel
cultuur? hebben ze niet.. ja simbad en de 70 rovers
dat heb je in ieder warm land
en ook zelfs hier als het warm is dus dat is dom gelul van je
jij hoeft ze ook niet te zien als wij ze maar weten
dit zegt al genoeg over jou
dit zegt al genoeg over jou
land als turkije is extremer dan andere landen heb k begrepen
dat klopt, zo sluit je wel snel een discussie maar was toch een benieuwd daar de positieve kanten van het verhaal of zijn die er gewoon niet aangezien je er niks over zegt.
ook genoeg over jou
we hadden het over de positieve en negatieve kanten van turkije..
heb je het helemaal vekeerd begrepen
waarom woeten wij jou dat vertellen
als het land jou niet boeit?
wij hebben het hier in dit topic wie waar heen gaat
en jij komt hier met je anti turkije uitspraken
Ik denk erover om naar Turkije te gaan in de zomervakantie 2006.
Welke bestemming is volgens jullie het leukste, en waarom?
ook reisbureas melden dat!! is zelfs aantal keren op tv geweest zulke reclames dat turkije bij de risico landen behoorde 100% zeker.
en nog een x....die turken...die vind je niet in de discotheken...tis een en al toerisme daar!!!...
kijk even wat voor beroep ik doe
Lekker belangrijk hoe goed of slecht het er zal zijn, ik ga daar lekker op vakantie, ik zal het zelf gezellig moeten maken en dat zal zekerrr gebeuren!
En overal let ik op m'n eten, of het nu hier in Nederland is of daar in Turkije..
er naar toe gaat voor de cultuur dat is immers niet interessant, en niet iets bijzonders wat je hier niet kunt vinden.
het eten is daar ook niet bijzonders
ik vind het geen mooi uitzicht.
nee gek ik persoonlijk zou en wil daar nooit naar toe gaan dat geld weet ik wel beter te bestedigen.
Hehehe...die zit....Sjab fijne vakantie
Ja en voor diegene die een hekel aan het land hebben, waarom reageer je in hemelsnaam in dit topic ?
Als het je toch niks boeit wat doe je dan hier..
Ga andere mensen lastig vallen ofzo...laatste aanpassing 24 juni 2006 14:09
nog een vraagje, hoorde dat je nu ook op veel plaatsen met euro's kan betalen, maar kun je dan ook euro's pinnen (met een rabobank-pas)?
ik vertrek dinsdag naar Side, kan iemand mij iets vertellen over het uitgaan, excursies etc. ?
In Side zelf is het uitgaan niet echt geweldig hoorde ik van de mensen bij ons in het hotel, meeste gaan naar Alanya of Antalya
he,dus je kan soms wel met euro's betalen? wist ik niet.. krijg je dan lira terug? sorry als dit stom klinkt,..ben er namelijk nog nooit geweest!
Hele fijne vakantie toegewenst, laat hier even weten hoe het is geweest als je terug bent
for ever is ook super!
Heb ook in Hotel Mavi gezeten 2 jaar toppie 3e jaar zwaar bagger.
kervansaray
Heb 2 jaar geleden in Hotel Mavi gezeten, en vond het toen echt super daar!
Mooi kamertje, met groot balkon, en uitzicht op de baai/zee. Geen trappen oid op om bij je kamer te komen (aan de 1e gallerij vanaf de receptie), en het eten was goed, en personeel super!
terwijl meneer zelf met zijn "delegatie"aan de biefstuk zat
Ik heb ook in die kamers gezeten, dat waren de nummers 500 denk ik he?
maar toch geen Mavi meer voor mij
Ligt een beetje uit de route, best ver van bodrum af... hou niet zo van dat groots opgezette..
ps. woon jij niet in de gagelweg?
je komt er langs als je van het vliegveld naar bodrum rijd
maar uhm hoe weet jij dat?
509 zat ik meen ik!
Maar wel weer Bodrum voor jou dus?
bekende kopnee, heb 1.5 jaar met een meid uit halsteren gehad, Lissy Davis.. en in de gagelweg woont een collega van me. Michel vd Akker.
Misch. ken je ze?
Hoe is het met het toerisme op het moment?
Hoorde vorige week dat het enorm teruggelopen was.
Ben je weleens eerder in Turkije geweest?
Zo ja, was er veel prijsverschil met voorgaand(e) jaar/jaren?
De mensen die er werken zoals de reisleiding en bij mijn appartement zeiden dat er inderdaad minder toerisme was, maar hoeveel minder, geen idee.. Er is nu ook dit jaar 5% vogelgriepkorting als je iets koopt, dat is dan wel beter haha.. Maar het is niet zo dat er helemaal niets te doen is.. Ik ben aan het begin van de vakantie gegaan, toen ik wegging werd het al wat drukker..
Hoezo dat dan?
Mag hopen dat het wel een beter hotel wordt!
Wat ben je ongeveer kwijt aan die dolmus busritjes als je in een All-In zit die ong 3 km van het centrum ligt bijv?
mah het is et leandra hotel geworden..en op inet te zien is die toch zeker beter als kleopatra life dus mij hoor je niet klagen..
als alles maar goed geregeld is, want we hebben wel gewoon vliegtickets met vermelding dat we in kleopatra life zitten...dusjah ben benieuwd..en ik wil WEL een balkon..haha anders word ik boos
Wat ben je ongeveer kwijt aan die dolmus busritjes als je in een All-In zit die ong 3 km van het centrum ligt bijv?
Beetje wazig hoor!
Maar beter dat je het wel nu weet, ipv dat je daar al staat en denkt van..ja leuk
En als het goed is staat er niet op je vliegtickets in welk hotel je zit! Dus dat zal niet zoveel uitmaken!
Ik was van 4 tot 11 juli in Gumbet en t was echt Superr! Lekker weer, niet al TE warm, gejetskied, coctails gedronken en we hebben halikarnas (openlucht discotheek) niet overgeslagen! Ik wil weer terug!
nog 11!!! weken.... pffff haha
En gelukkig niet zoveel straathonden en katten als in Bodrum
HAhaha maar die hebben het niet slecht daar...dat lijken net drempels als ze op straat liggen! kom er al 6 jaar en elk jaar zie je dezelfde liggen alleen een paar maatjes meer haha... grtjs x
Wij hebben de vakantie ook geboekt. 22 september gaan mijn lief en ik 8 daagjes naar Side, App. Günesli! Mega veel zin in!!! Duurt nog ff helaas..
Neem maar een dikke trui mee voor savonds. Ik weet niet of het daar ook is, maar bij Bodrum gaat het savonds meestal waaien en koelt het savonds erg snel af. Ik was daar toen ook in september.
Neem maar een dikke trui mee voor savonds. Ik weet niet of het daar ook is, maar bij Bodrum gaat het savonds meestal waaien en koelt het savonds erg snel af. Ik was daar toen ook in september
![[img width=679 height=453]http://www.sunrise.com.tr/images/sunriseplan.jpg[/img]](http://www.sunrise.com.tr/images/sunriseplan.jpg)
nog 7,5 weken
zýt nu ýn dalyan
Jawel meisje
dit alles op de door het hotel vastgestelde tijden)
Dus wel ultra all in hoor Hellen!
![[img width=256 height=192]http://i2.photobucket.com/albums/y46/hellenruys/hotel.jpg[/img]](http://i2.photobucket.com/albums/y46/hellenruys/hotel.jpg)
Chick, we hebben het bij een reisburo geboekt..
Het stond al op internet, en werd ook door hun verteld..
Maar met Ultra, word dat net iets beter..
En is het dus 24/7!
Zit er nog iemand in Bodrum eind september , begin oktober?
nog 7,5 weken
Maar jij gaat nog..
Black pearl!
Chick Have fun zou ik zeggen
Ik had 2 jaar geleden in Bodrum een aardbeving hahaha KICKUHHH!! s'nachts in je bedje liggen en dan denken "huh ik heb toch niet gedronken en de kast beweegt en de schemerlamp ook al?" dan zit je de volgende dag s'middags lekker op een terrasje BRRRWWWW een naschok haha, ook weer een ervaring rijker!
HENK! GENIAAL!
Thijs: "Zeg Arjan, heb jij Henk al gezien?"(pakt weer een sigaartje)
Arjan: "huh?"(pakt er alweeeeeer 1 van mij)
Thijs: "Waar is Henk naartoe?"(steekt z'n sigaartje aan en neemt een slok bira)
Arjan: "Ooooh die zit weer op de plee"
Thijs: "Oh, ok.... ik dacht al" (en gaat weer liggen terwijl Arjan weer 2 bira's gaat halen)
nee, die pakt ze trouwens gewoon.. en ik maar denken wat is dat doosje snel leeg...
Nog een maandje en dan naar Side!! Whoeii!!!
Hellen, ik denk dat dat waardeloze speedtravel niet deugt
Ten eerste is het daar veel duurder, op de officiële site staat; 24 HOURS
Local spirits and soft drinks
We hebben iemand gesproken die er ook is geweest en die vertelde dat het wel 24/7 was
zou kunnen ik weet het niet
Chick Have fun zou ik zeggen
Denk dat jij niet meer zoveel fun hebt met die bomaanslagen
Alsof jij nu de juist vakantie hebt geboekt
Alsof jij zoveel verstand hebt van waar je nou wel op vakantie moet gaan
Denk dat jij niet meer zoveel fun hebt met die bomaanslagen
Ik zat er met de bomaanslagen heb het geweldig naar me zin gehad was een heerlijk KNALfuifje
jaah ik ga volgende week maandag
Ik ook!! wij kregen vorige week te horen dat het hotel dat we geboekt hadden eerder ging sluiten.. Nu kunnen we voor datzelfde geld in een ander hotel, die we eerder uit hadden gekozen, maar toch maar niet deden omdat dat erg duur was, ivm ultra all-inclusive..
Ik ga volgende week dinsdag Kusadasi!!
soww das betere werk
Ik ga volgende week dinsdag
12 dagen ultra all in baco, tequila, cocktails, minibar
Sherwood
juist!!
veel plezier!
e de foto's wel ergens verschijnen
alleen je bent wel op je resort aangewezen
overal ver vandaan
maar ach je pakt de dolmus en jebent met 25 min in anyalya
Helemaal mee eens, Dit was voor mij de eerste keer op een resort maar miste gewoon het "vrije" gevoel, dat je het hotel uit loopt en bijv. in de stad bent.
wordt me 3e keer op een resort daar
alleen dus vlucht moeten betalen
en drank inslaan op schiphol straks
wel naggie doorgaan dus morgen wordt veel luieren
alleen hopelijk veranderd het nog wel wat bij jouw 2 en 3 oktober....
Ik hoop dat het nog lekker warm is in alanya..... ga vrijdag die kant op
die jonges die ik heb gesproke (zat in dorpje naast alanya)
die zeiden da het in de winter
dus dec. makkelijk 15 graden is
dus denk nie da het echt koud ga zijn hoor
ja ik heb ook alweer zitten kijken om terug te gaan. begin maart 780 euro voor 2 personen weer in sherwood breezes
Ýk ben er nu en het is slecht weer , maar nog altijd gezellig...............
vooral de "i" gheghegheghe
Was voor mij de 6de keer afgelopen jaar
OP naar de eerste week april dan vlieg ik daar weer heen..als ik vrij kan krijgen...en anders sowieso Juni.