Minute naar Turkije te boeken ofzo.. Nog goedkoper.. Ben zelf al in Marmaris geweest en hij in Alanya.. Dus suggesties? En zijn er hier mensen die goede of slechte ervaringen
Welk hotel ga je Mefke??
dan kun je net zogoed thuis blijven hahah....
Owja en nog iets over die opdringerige mensen bij de eettentjes?? als ze zien dat je een bandje om hebt van een all in hotel..dan laten ze je veel meer met rustlaatste aanpassing 22 juni 2006 12:25
Ik ga om 16:10 de lucht in naar Antalya.
Ben nog nooit in Turkije geweest maar k heb dr echt zin in
Jeej das lullig, maar dan kun je toch geld terugkrijgen van het reisbureau? Althans zoiets heb ik ergens gehoord..
Jeej das lullig, maar dan kun je toch geld terugkrijgen van het reisbureau? Althans zoiets heb ik ergens gehoord..
Als je er nog nooit bent geweest kan je ook nix erover zeggen..
het eten? het eten is daar ook niet bijzonders, en pas maar heel goed met dat eten daar waarschuwen ze van te voren al heel uitdrukkelijk voor, eet niet aan kraampjes...en zelfs restaurants moet je mee oppassen. dus met andere woorden je moet ook nog eens gaan uitkijken wat je gaat vreten, nu heb je dat wel bij elk land een beetje maar bij hun extreem, ken er genoeg die doodziek zijn terug gekomen, of daar zelfs ziek zijn geweest haha op vakantie!
..laat mensen maar eens wat leuke punten geven..ik zie er niet zoveel
cultuur? hebben ze niet.. ja simbad en de 70 rovers
dat heb je in ieder warm land
en ook zelfs hier als het warm is dus dat is dom gelul van je
jij hoeft ze ook niet te zien als wij ze maar weten
dit zegt al genoeg over jou
dit zegt al genoeg over jou
land als turkije is extremer dan andere landen heb k begrepen
dat klopt, zo sluit je wel snel een discussie maar was toch een benieuwd daar de positieve kanten van het verhaal of zijn die er gewoon niet aangezien je er niks over zegt.
ook genoeg over jou
we hadden het over de positieve en negatieve kanten van turkije..
heb je het helemaal vekeerd begrepen
waarom woeten wij jou dat vertellen
als het land jou niet boeit?
wij hebben het hier in dit topic wie waar heen gaat
en jij komt hier met je anti turkije uitspraken
Ik denk erover om naar Turkije te gaan in de zomervakantie 2006.
Welke bestemming is volgens jullie het leukste, en waarom?
ook reisbureas melden dat!! is zelfs aantal keren op tv geweest zulke reclames dat turkije bij de risico landen behoorde 100% zeker.
en nog een x....die turken...die vind je niet in de discotheken...tis een en al toerisme daar!!!...
kijk even wat voor beroep ik doe
Lekker belangrijk hoe goed of slecht het er zal zijn, ik ga daar lekker op vakantie, ik zal het zelf gezellig moeten maken en dat zal zekerrr gebeuren!
En overal let ik op m'n eten, of het nu hier in Nederland is of daar in Turkije..
er naar toe gaat voor de cultuur dat is immers niet interessant, en niet iets bijzonders wat je hier niet kunt vinden.
het eten is daar ook niet bijzonders
ik vind het geen mooi uitzicht.
nee gek ik persoonlijk zou en wil daar nooit naar toe gaan dat geld weet ik wel beter te bestedigen.
Hehehe...die zit....Sjab fijne vakantie
Ja en voor diegene die een hekel aan het land hebben, waarom reageer je in hemelsnaam in dit topic ?
Als het je toch niks boeit wat doe je dan hier..
Ga andere mensen lastig vallen ofzo...laatste aanpassing 24 juni 2006 14:09