zyprexa
jp kon je niet slapen ofzo?
Op de een of andere manier denken psychologen dat een zo hoog mogelijke dosering zonder ernstige bijwerkingen het best is.
Ik denk juist dat een zo laag mogelijke dosering zonder ernstige psychotische verschijnselen beter is.
Af en toe een kleine psychotische neiging is niet zo erg, zolang de patient zich er maar bewust van is en het onder controle kan houden.
Dat lijkt me in ieder geval beter dan helemaal vrij zijn van psychotische klachten, maar dan de hele dag in je bed liggen en nergens zin in hebben door de versuffende bijwerkingen van de hoge dosering antipsychotica.
Wat Pleur a.k.a. PePsLeT [tis ENZO Ray]™ schrijft dat over een raar gevoel in de benen en niet normaal kunnen zitten, hebben sommige mensen van zichzelf
Voordat men leponex uberhaubt gaat geven zijn er allerlei ap die eerst gegeven worden en word er nog voorzichtig aan mee gedaan..
ow enne alleen de psych mag pillen geven
Wat Pleur a.k.a. PePsLeT [tis ENZO Ray]™ schrijft dat over een raar gevoel in de benen en niet normaal kunnen zitten, hebben sommige mensen van zichzelf. Dan wordt het 'rusteloze benen' genoemd. Het wordt veroorzaakt door een tekort aan dopamine. Deze mensen krijgen soms medicatie die het dopamine peil verhoogt. Ik ken ook iemand die er oxacepam voor krijgt.
Nah ik ben blij dat ik het normaal niet heb, dat rusteloze benen Maar werkt oxacepam daar echt tegen?
daar helpt akineton
Ik denk dat die gast wakker gehouden wordt door het gevoel in zijn benen en dat oxacepam hem snel in slaap helpt, zodat hij er geen last meer van heeft.
Vond temacepam lekkerder.
Heb je zowel oxacepam als Dormicum geprobeerd dan?
Wat is het verschil?
Nooit gebruikt maar misschien het proberen waard (recreatief dan).
Misschien moeten we dat dan maar eens gaan doen in plaats van onze bourgondische avonden
Van de pammetjes wordt je moe/rustig en van de dormicum val je als een blok in slaapAlleen niet meer als je het zoveel gebruikt als ik Dan heb je aan 5 pillen nog niet genoeg
Hey ik heb gehoord dat je ze het beste met goldstrike kunt innemen
En daarbij ook met wat GHB.
Gaan we daarna Per's bus kapen en rondjes door de stad rijden. Wie het langste wakker blijft.
Sjit van Goldstrike wordt ik zoooooooooooooooooo dronken
Beter pikken we dan morgen de auto, want dan heeft ie zijn nieuwe polo
de laatste keer dat ik het deed was ik 4 uur tijd kwijt
ssssssssst niks zeggen
delirium
Sjit hij las het net bijna over mijn schouder heen mee Maar ik was hem te snel af
In alle enthousiasme nam ze het tegelijk met Dormonoct en na een halve fles wijn.
Die is er de hele nacht en de volgende dag van naar de klote geweest
natuurlijke GABA
Glutamine is toch een precussor voor GABA, die wel wordt doorgelaten en in de herenen in GABA wordt omgezet?
Mischien werkt het ook op andere plekken in het lichaam.
ze kwamen er pas een jaar geleden achter dat t niet aan de "opvoeding" lag
vandaar dat ze ook heel laat met medicatie begonnen zijn
gabapentine
Ja wordt je daar ook drowsy van? Hebbie dat wel eens op? Als ik schokken door me lijf voel enzo vertrouw ik tog liever op de goeie ouwe carbamazepine. Stuk goedkoper ook.
wil weleens zien als jullie dalijk zwaar dement zijn of echt psychisch niet in orde
Benzo's zijn volgens mij een stuk veiliger dan straatdrugs als xtc of speed en het is toch ieders eigen keuze.
wil weleens zien als jullie dalijk zwaar dement zijn of echt psychisch niet in orde en die middelen niet meer helpen, omdat je er imuun voor bent...
Dus niet blindelings vertrouwen op de dokter, maar zelf verantwoording nemen voor je gezondheid.
Als de artsen je nou eens wat minder vol zouden stoppen met middeltjes zou je waarschijnlijk ook minder imuun zijn tegen bepaalde medicijnen In mijn geval wordt ik al jaren vol gestopt met zware medicijnen, dat is de rede waarom ik imuun ben voor veel middelen, dus niet omdat ik het zo graag wil
haldol is wel megatroep.
Meer clozapine voorschrijven die al deze ellende niet heeft
tja, het is dat het zo goed werkt bij acute psychose, maar van langdurig gebruik in hoge doseringen moeten ze toch maar eens afstappen.
Clozapine/ leponex heeft wel weer andere ellende
Kun je toch fijnmalen en in capsule stoppen?
Wie gebruikt hier Haldol of andere soorgelijke middelen zoals Risperdal of andere antipsychotica? Wat zijn je ervaringen hiermee? Bijwerkingen enzo.
Wat!!! Schrijven ze antipsychotica voor tegen angsten??
Ongelovelijk. Helemaal omdat het op den duur risico geeft om een psychose te krijgen.
ja niet normaal he!! Toen ik bij een andere psych kwam verbijsterde hij zich hier ook over. Heb namelijk geen psychoses...
Daar kreeg ik het ook voor, angstaanvallen..