| Betreft: | evenement: Darkness4life, zaterdag 15 oktober 2005 om 23:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
speedcore........
en PEP rulezZ
Ben niet zo'n fan van het standaard "Wall-publiek" en bijbehorende sfeer, wat ik daar verwacht.
En wil wel paar coole namen bij die UK/Frenchcore draaien
als iemand die staat te hakken of wat op mijn teen gaat staan of tege me aan stoot (in 95% van de gevallen) draaitie zich om zegtie 'sorry' en geeftie een hand ofzo (gabber united) en als er zo'n pogo geval tege me aan pleurt is dat nooit het geval
Dat is echt gelul hoor
Ik heb ZO vaak van iemand de staat te hakken een elleboog gehad of iets anders, en d'r is dr nooit 1 geweest die sorry zei ofzo
dat is het helemaal niet ..ELKE pogo MONGOOL die tegen me aanbeukt zegt geen sorry
elke relaxt andere normale gabber wel !!!
vind je t gek
En wat noem jij een 'normale' gabber?
Gabbers hakken
Ga mij nou niet vertellen dat het geen bullshit is
en je noemt jezelf geen gabber ..
wat ben je dan wel
precies een wazi
wat denk je nou...je komt net kijken joh
Ow, logisch ??
Dus als iemand geen gabber is.. Dan ben je maar gelijk een wazi..?
Lekker kortzichtig ben jij
Wie lult er hier nou bullshit?
Stakker..
Wat heb jij trouwens een vrolijk eigen inbreng meisje..
Je hebt vast een blij leven..
Met deze muzieksmaak, ben je óf een echte gabber óf een wazi. Jij mag kiezen, maar volgens mij had je dat al gedaan
echt triest die kindjes die allemaal van die taal uit kermen als ..fuck iedereen ..bla bla
echt stoer
je kan niet hakke..dus ga je maar pogo'en !!! waarom ga je naar hardcore feesten eigenlijk ..??
andere mensen irriteren ??
want ander kan ik het niet noemen
lelijke wazi
Je kent me niet eens
En ook JIJ kent me niet
Ik ga naar feesten omdat 'k van de muziek hou, en gewoon lekker me ding ken doen, en mensen ontmoeten, enz..
Geeft niet hoor, het is de leeftijd. De pubertijd, ofwel afzetten tegen de maatschappij... komt wel weer goed, daar geloof ik wel in
Ik weet niet hoor, maar je ziet er wél degelijk uit als een Irakees..
het hoort toch thuis op een rock-(hardcore/terror)metal feest?
dus als iemand daar mss een antwoord op kan geven?
En dit is wel erg charmant??
enkele jaren later werd die kapot gemaakt door een stel wazi's, die vreemd genoeg vonden dat ze eruit moesten zien als nazi's
Ik weet dat de vrouwen van beide afkomst een snor hebben..
Op metal feesten gaat 't er toch echt wat harder aan toe, kan het weten
fijn
blijf dan alsjeblieft naar zulke infantielen feesten gaan.
in de hoop dat je een keer ECHT goed geraakt word
Als k jou was zou k eerst n beetje 'research' doen voordat je je mond opentrekt..
je hebt gelijk.... ik heb even wat research gedaan
Arisch ras Pseudo-wetenschappelijk begrip uit de 19e eeuw, overgenomen door de Nazi’s. Bedoeld wordt het meest superieure menselijke ras. Het Arische ras is oorspronkelijk een aanduiding voor de Indogermanen die enige duizenden jaren voor het begin van onze jaartelling Europa vanuit het oosten bevolkten. De term groeide uit tot een racistische aanduiding waarop de nazi's hun rassenleer baseerden.
Ik vind je dus maar een Wazi als je deze term gebruikt
Nazi's dragen kisten... dus jawel, op kisten naar een hardcore feest, jeeeej! Alleen jammer genoeg valt er NIET te hakken op kisten, dus wat doet men? Men stampt zo hard mogelijk met hun kisten, in de hoop dat ze hun in China horen, want dan..... dan is het een leuk feest![]()
wat denk je nou...je komt net kijken joh
ja dat zijn die kleine groepjes wazi's op feesten die zo lekker NIET gewild zijn ..je gaat zeker nooit naar de hemkade ?? haha daar kom je niet eens binnen als je er zo belachelijk uitziet
echt triest die kindjes die allemaal van die taal uit kermen als ..fuck iedereen ..bla bla
echt stoer
lelijke wazi
ag gossie meneer is ook 23 en denkt ook dat ie mee kan praten whahaha..........
ag gossie meneer is ook 23 en denkt ook dat ie mee kan praten whahaha..........
maar je gedraagd je als een WAZI
late we het maar niet over jou hebbe