Betreft: | evenement: Thunderdome 2005, zaterdag 3 december 2005 om 21:00 evenement: Darkness4life, zaterdag 15 oktober 2005 om 23:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Bier en piemels
sorry verkeerde topic..
sorry verkeerde topic..
Oud genoeg om BrEezAZa te drinken..
Hai Hai Mensuh!
Welkom op me profiel ik moet er alleen nog heel veel aan doen.
Dus kom snel een keer trug.
kben dus Silvana en 15 jaar oud.
Kheb blond haar en groen blauwe oge.
Enkwoon in den haag.
wil je meer weten moet je even ene brichtjuhh sturuh
Silvana
Welkom op me profiel ik moet er alleen nog heel veel aan doen.
Dus kom snel een keer trug.
kben dus Silvana en 15 jaar oud.
Kheb blond haar en groen blauwe oge.
Enkwoon in den haag.
wil je meer weten moet je even ene brichtjuhh sturuh
Silvana
jij mag iig ni!!
Aller eerst wilk ff zeggen dat jullie allemaal onwijs stoer zijn natuurlijk, want jullie zijn ouder dan ik en natuurlijk noooit 15 geweest!
Maar, jullie reacties bewijzen wel weer dat jullie geestelijk dus nog erg.. erg klein zijn..
Tsja, het blijkt dus moeilijk om volwassen gewoon antwoord te geven, dat zegt meer over jullie dan over mij.
De vraag voor darkness is voor een vriend van mij, en thunderdome wil ik graag zelf heen.
Maar, jullie reacties bewijzen wel weer dat jullie geestelijk dus nog erg.. erg klein zijn..
Tsja, het blijkt dus moeilijk om volwassen gewoon antwoord te geven, dat zegt meer over jullie dan over mij.
De vraag voor darkness is voor een vriend van mij, en thunderdome wil ik graag zelf heen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 19:45:ik wil ook heeel graag na TD maarja heb van vele gehoord dat vorig jaar heel streng was op leeftijfdscontrole.. heb geen zin om daar voor niets met een kaartje te staan...
ja was ook zo wij waren al in de zaal en toen kwame er nog een paar van die klerekasten naar ons toe om ons id...gelukkig waren we allemaal 18... verderop werden er wel mense eruit gegooid.. maja dit jaar weer volop los
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 21:53:ja was ook zo wij waren al in de zaal en toen kwame er nog een paar van die klerekasten naar ons toe om ons id...gelukkig waren we allemaal 18... verderop werden er wel mense eruit gegooid.. maja dit jaar weer volop los
ook dom bedoel ze staan toch niet voor niks bij de ingang om voor ID te checken
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 12:54:Toen jij rond de 16 was wilde je toch ook naar feesten??
Nee...in die tijd ging ik met vrienden gezellig naar de discotheek waar ik gewoon uit mn dak kon gaan in allerlei trancezaaltjes, bierhutten, cocktailbars enz. (Morgenzon & Time Out)...ben blij dat ik pas echt vanaf mn 18e ben gaan feesten...
18+ en hopelijk net zo'n strenge ID controle als vorige jaar. Sfeer was toen goed, dus graag weer.
Uitspraak van [hardcore]SexySil[hardcore] op zaterdag 15 oktober 2005 om 19:06:Aller eerst wilk ff zeggen dat jullie allemaal onwijs stoer zijn natuurlijk, want jullie zijn ouder dan ik en natuurlijk noooit 15 geweest!
Pak ze meid. Bijt van je af!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 13:03:uhh je komt wel binnen orr
ik was vorig jaar 15 dus
en jij bent een meisje dus die komen eerder binen gwoon gaan en als ze vragen om legitimatie moet je gwoon zeggen benk vergeten n dan een goeie geboortedatum zeggen
maja je komt heus wel binnen orr
ik kwam ok gwoon binnen duz
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 13:06:ga gwoon met paar ouderen van min 21 dan kom je zieozoo binnen dat zijn dan je begeleiders hahahaha nie met amaal mensen van je leefty gaan dan is de kans groot dat je nie binnen komt
Damned Krijgen jullie geen spelling meer op school ofzo of is het stoer om fout te schrijven
Uitspraak van [hardcore]SexySil[hardcore] op zaterdag 15 oktober 2005 om 19:06:Aller eerst wilk ff zeggen dat jullie allemaal onwijs stoer zijn natuurlijk, want jullie zijn ouder dan ik en natuurlijk noooit 15 geweest!
als je een beetje volwassen ben(niet met 15) dan weet hoe oud je moet zijn voor zo'n feest!! hoef je geen onnozele topic te openen waar je dan kan verwachten dat sommige onnozele dingen gaan zeggen!!