jij snapt t
maar denk wel dat jongere vrouwen ook wel weten wat ze willen, alleen het niet zo gauw zullen/durven zeggen...? zo was t bij mij iig wel toen ik 20 was zeg maar...
nou wat maakt dat nou uit ik ben ook nog maar 28 en ik heb ook een leuke vrouw van 45 moet toch kunnen
nou wat maakt dat nou uit ik ben ook nog maar 28 en ik heb ook een leuke vrouw van 45 moet toch kunnen
..... maar denk wel dat jongere vrouwen ook wel weten wat ze willen, alleen het niet zo gauw zullen/durven zeggen...? zo was t bij mij iig wel toen ik 20 was zeg maar...
Denk idd dat ze wel weten wat ze willen maar het niet zeggen omdat ze bang zijn voor de reaktie.... en willen dat de jongen het goed heeft
Denk idd dat ze wel weten wat ze willen maar het niet zeggen omdat ze bang zijn voor de reaktie.... en willen dat de jongen het goed heeft
En dat is nou juist net fout het gaat niet alleen om de man heur de vrouw is net zo belangrijk...het gaat erom dat je samen plezier hebt ,niet alleen de een of de ander.
Daarom moet je juist wel dingen gewoon eerlijk zeggen,dan heb je samen ook meer plezier
En dat is nou juist net fout het gaat niet alleen om de man heur de vrouw is net zo belangrijk...het gaat erom dat je samen plezier hebt ,niet alleen de een of de ander.
Maar is t dan niet zo dat juist de jongens zo goed mogelijk willen presteren en het dus op 'een oude fiets' willen leren? (ik gebruik tegenwoordig meer de uitdrukking 'oud barrel' waar ze in leren rijden... als ze eenmaal weten hoe ze moeten 'rijden'kan t barrel naar de sloop)
Denk dat openminded ook een heel stuk met opvoeding te maken heeft
klopt, maar niet op een omafiets dan hè...
'Oudere' vrouwen gaan der meer voor, zijn wilder, spelen minder met je voeten in het begin en zijn niet zo schijnheilig
Ja idd...dat slaat nergens op
Wees tenminste eerlijk
Heb ik meer respect voor