Partyflock

Forumonderwerp · 817957

Waarschuw beheerder
ik ben de laatste tijd veel in amsterdam geweest en het viel me op dat de graffiti ongelofelijk kut is. Behalve op houten platen van bouwketen, maar dat wordt weer weggeheaald.

Zo heb je 'NBK' een mongool die werkelijk overal, en als ik zeg overal dan bedoel ik overal 'NBK' zet. En op zich kan een tag mooi zijn, maar hij doet niets om zn tag ook maar iets mooier te maken. gewoon nbk.

nja je hebt natuurlijk laser.. die heeft dan wel weer een piece (wow ik doe nooit graffiti, maar ik weet wel een naam!) gemaakt bij de nederlandse bank. Wel mooi maar ergens anders staat vrijwel dezelfde. ja en zn poetisch tekstjes...

en dan EGO... staat ook overal door de stad en de man heeft ook een piece gemaakt bij waterlooplein en nog ergens. Lijkt ook nergens op.

Alleen juice heb ik kunnen betrappen op een mooie in de marnixstraat. En een vage kerel die overal Boxen maakt die is ook wel dope.

maar kom op mensen.....
Waarschuw beheerder
mensen die niet weten moeten ook niet praten
Waarschuw beheerder
waarom als er over amsterdam gepraat wordt
komt de naam sender nergen tegen
die gast is toch ook redelijk oldskool king
Waarschuw beheerder
[img width=1000 height=232 cacheid=000f7a610009c71d0686bca61a0111d565]http://www.dapprestrijders.nl/honk/pics/home.jpg[/img]

[img width=679 height=453 cacheid=001393c1001f0f4258aaca701a0111d565]http://www.dapprestrijders.nl/honk/pics/grafitti/bobby_michels.jpg[/img]

[img width=679 height=453 cacheid=001393c2001f0f43952572731a0111d565]http://www.dapprestrijders.nl/honk/pics/grafitti/cruijff.jpg[/img]

[img width=679 height=453 cacheid=00034a05001b2e9ecf4227c51a0111d565]http://www.dapprestrijders.nl/honk/pics/grafitti/heldhaftig.jpg[/img]

wat nou geen mooie mooie graffiti in amsterdam :[

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik kan op zich wel aardig met een stift overweg maar tja met een spuit is t toch wel hele andere koek... wat voor bussen moet je gebruiken??

Waarschuw beheerder
hardcore's :jaja:

Belton is ok
Waarschuw beheerder
Ok thanx gozer.. ga ik maar eens proberen want met stiftjes kloten heb je op n gegeven moment wel gezien.. mocht t iets worden dan post ik m wel ff op t forum
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [HuipiE] op donderdag 10 november 2005 om 11:49:
Ik kan op zich wel aardig met een stift overweg maar tja met een spuit is t toch wel hele andere koek... wat voor bussen moet je gebruiken??

montana, net ff beter.

bij henxxx te koop op het waterloo plein.. ff tussen de kraampjes scheumen, en je vind hem zo..
(y)
Waarschuw beheerder
montana's houden langer dezelfde druk aan, beltons in het begin veel, later weinig. Allebei handig.
Op staal vind ik belton zelf beter.
Maar voor HARDCORE bomben beter de montana's
leeg is ook echt leeg :D
Waarschuw beheerder
Dat zal em vies tegenvallen, als hij voor de 1e keer een piece zou zetten, ik heb nog nooit van een schrijver gehoord dat zijn eerste piece gelijk flex was..

Ik dig simpele letters dus 10x zo hard als van die idiote mega wildstyles. Graffiti moet leesbaar zijn, ook voor de 'leek'

Altijd grappig om te zien, wanneer mensen net beginnen met graff dat ze letters met elkaar gaan verbinden op de meest vreemde manieren, met rare pijlen enzo. Meestal zie dan je dan na verloop van tijd dat het allemaal wat minder 'ingewikkeld' wordt en ze vaak overgaan op iets duidelijkers.
Waarschuw beheerder
gelijk ff eenvraag die HOF eind halte 14 is die er nog
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TH-PACkMAN op donderdag 10 november 2005 om 15:23:
gelijk ff eenv[quote element=message id=17955801]{element is niet toegankelijk}gelijk ff eenvraag die HOF eind halte 14 is die er nog

Jeps(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op donderdag 10 november 2005 om 15:48:
Jeps(Y)

was altijd wel strak daar alleen die plassen
als het had geregend kut om een goede foto tekrijgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TH-PACkMAN op donderdag 10 november 2005 om 16:04:
was altijd wel strak daar alleen die plassen
als het had geregend kut om een goede foto tekrijgen

Enig verschil met vroeger trouwens..

is ondertussen illegaal geworden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op donderdag 10 november 2005 om 16:07:
Enig verschil met vroeger trouwens..

is ondertussen illegaal geworden

jammer dat aan al het goede een einde komt :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tacone* o:) op donderdag 10 november 2005 om 12:02:
waterloo plein..

dé plaats om te zijn voor je bussen ;)

mooie uitspraak altijd als je klaar was met kopen:
"...nou jongens...geluk!!" :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Twenty-Eight op donderdag 10 november 2005 om 13:52:
Ik dig simpele letters dus 10x zo hard als van die idiote mega wildstyles. Graffiti moet leesbaar zijn, ook voor de 'leek'

in het begin wel om je naam te zetten...
zodra je naam staat en je respect krijgt( wat niet trouwens niet zomaar gebeurt is ) kan je wel meer wildstyle gaan zetten,vind ik dan.

volgens mij is iedereen wel begonnen met 'simpele letters' ;)
groot,wit/zilver en zwarte outlines 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 16:21:
volgens mij is iedereen wel begonnen met 'simpele letters'
groot,wit/zilver en zwarte outlines laatste aanpassing 10 november 2005 16:22

in begin deed ik hema rood of blauw die dekte wel redelijk met zwarte outlines

daarna sparvar kleuren diverse

pas na 4 a 5 jaar me eerste zilver piece gezet
was een hele ervaring zo snel als dat ging :p

Waarschuw beheerder
donateur
Hema en Sparvar...das pas beginners-oldschool :yes: :D
die heb ik ook nog gebruikt 8)

Uitspraak van TH-PACkMAN op donderdag 10 november 2005 om 16:28:
was een hele ervaring zo snel als dat ging

Mooi he?
fat-cap erop...1,2,3 klaar :)

Waarschuw beheerder
Gelezen in een tunneltje vlakbij de Arena:

Amsterdam hooligans wil kill Roterdam hooligans!

:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 18:26:
Mooi he?
fat-cap erop...1,2,3 klaar

JA CEKER
maar tegewoordig lekker black of gold

Waarschuw beheerder
ik zou noch die 'simpele' noch die met pijltjes, rare manieren van linken van letters doen. Ik hou van sierlijke uitlopers en fantasieletters. (denk aan dwergrunen of elvenschrift) Ook grieks leent zich erg goed om de letters 'scherp' of angstaanjagend te maken. Op papier lukt dat allemaal wel mooi.. met graffiti op de muur zal het eerst wel heel wat anders zijn. Als ik maar scherpe lijnen kan maken dan komt het wel goed.

Heb tot nu toe nog niets gedaan, geen spuitbs gekocht. Heb eigenlijk alleen maar zwart nodig. du smoet ooit wel komen. Voor nu hou ik het bij een grote mond.

Waarschuw beheerder
donateur
graffiti is nutteloos vandalisme. boeit niet waar het geschreven is :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik ben een groot fan van de Amsterdamse Graffiti...Vooral de na-oorlogse werken.
Waarschuw beheerder
..
Uitspraak van actief op vrijdag 18 november 2005 om 17:59:
graffiti

nutteloos

boeit niet

in principe is jouw mening hier net zo nutteloos hier als dat jij het vindt dat het op de muren geschreven staat, en boeit wat dat betreft verder ook niet, ongeacht dat je het hier geschreven hebt..

..wacht ff..
dus:

Wat jij doet is ook een soort graffiti ..:O

O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 17:04:
ik zou noch die 'simpele' noch die met pijltjes, rare manieren van linken van letters doen. Ik hou van sierlijke uitlopers en fantasieletters. (denk aan dwergrunen of elvenschrift) Ook grieks leent zich erg goed om de letters 'scherp' of angstaanjagend te maken. Op papier lukt dat allemaal wel mooi.. met graffiti op de muur zal het eerst wel heel wat anders zijn. Als ik maar scherpe lijnen kan maken dan komt het wel goed.

....en dan dit:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 17:04:
Heb tot nu toe nog niets gedaan, geen spuitbs gekocht.

geweldig :D
je haalt met 1 zin je geloofwaardigheid compleet door de stront 8)

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TH-PACkMAN op donderdag 10 november 2005 om 11:12:
waarom als er over amsterdam gepraat wordt
komt de naam sender nergen tegen
die gast is toch ook redelijk oldskool king

Uitspraak van Jeff London op woensdag 12 oktober 2005 om 15:36:
SHOE, OASE, MESS, ZEDS, SENDAR. !!!

Had 'm erbij zitten O:)
Waarschuw beheerder
wat dachten jullie van delta !!! ja hij schreef ook mess en wat dachten jullie van juice

Waarschuw beheerder
[img width=679 height=453 cacheid=00034a05001b2e9ecf4227c51a011652cb]http://www.dapprestrijders.nl/honk/pics/grafitti/heldhaftig.jpg[/img]
deze is zeker wete wel mooi :respect:

Maar deze is eigenlijk nog mooier (vind ik)8)

[img width=728 height=422]http://www.tomsart.nl/art/img21.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
het kan beter, in het geheel is het mooi maaar kan het mooier, al die portretten kunnen wij beter
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zelfs hier presteren ze het om alleen Amsterdam aan te kaarten als het over graffiti gaat!
Waarschuw beheerder
prachtstad

Waarschuw beheerder
ECHO... New York thats the shit:yes:
Waarschuw beheerder
shadow!! :yes:
Waarschuw beheerder
Amsterdamse graffity is de gekste.. Metro's vol rocken alles... heerlijk.. Spur de gekste
Waarschuw beheerder
Die legale spots zien er trouwens ook gelikt uit in Zuidoost.. Ben er laatst nog geweest, en vetjes.. Vooral Shet

Waarschuw beheerder
donateur
het interreseert me echt geen ene REET!
Waarschuw beheerder
bak een taart:D
Waarschuw beheerder
=krza= waarom reageer je dan in godsnaam..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je hebt in amsterdam zekers die hard shit...

Onder de schellinwoude brug daar staan de dope pieces....

SMD, CBS, ASD.

Waarschuw beheerder
en die je nu bij frederiksplein hebt... dan die ene die het meest richting spiegelgracht is. (niet die ene met blokjes en vrouwen, hoewel die ook wel wat heeft, maar eentje terug.) echt heel mooi gedaan met de kleuren en een soort water/rook effect

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=453 height=340]http://vhsound.com/website/e107_plugins/kig_menu/_imagefiles/vhs_admiraalll_73_resized.jpg[/img]

VHS :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 maart 2006 om 19:21:
VHS

vandalen hebben schijt (y)

zit Final eigenlijk niet hier op PF?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geen idee :/
Waarschuw beheerder
vrijdagnacht men eerste piece gezet. als 8tergrond rode explosie met blauwe letters eroverheen outlined met zwart. leuk om te doen en ik ga ook zeker wat meer oefenen. heb inmiddels men 2e order spuitbussen gedaan O:)