inderdaad snap al die jongetjes hier ook niet die hiero staan te condoleren en zijn andere cd's door te pasen. white power teken om je nek, van mij mag je langzaam wegrotten!
Doe niet zo ongelovelijk triest joh
Die white power ketting is indd triest maar dan kan die nog wel lekkere cdtjes hebben gemaakt
Ik luister liever niet naar muziek van mensen met zo'n trieste tering gedachte. Jammer dat er neit meer zoals hij spontaan overlijden (mensen met diezelgfde attitude als hem natuurlijk).
ik heb een hekel aan nazi,s!!laatste aanpassing 11 april 2006 18:32
heeft iemand toevallig tracklist van ze cd's ??
IK HEB RESPECT VOOR DJ PEP PERRY
zijn muziek is gewoon super vet kan er uren naar luisteren!! geweldig gecomponeerd, vette maar simpele melodiën... geen lange saaie intro's maar gewoon de beuk erin!!
R&B raggen en beuken
wat zit iedereen te zeiken over white power enzo??? wa boeit dat nu weer??
ik heb 4 cd's van hem en zijn muziek is super VET!! en ik hoor geen rascistische teksten in zijn liedjes dus hij kan misschien rascist zijn, maar hij uit het niet in zijn muziek dus dan is het toch geen probleem!!!! zeikers!!!! nu durven jullie dat wel allemaal te zeggen; hij is toch dood
IK HEB RESPECT VOOR DJ PEP PERRY
zijn muziek is gewoon super vet kan er uren naar luisteren!! geweldig gecomponeerd, vette maar simpele melodiën... geen lange saaie intro's maar gewoon de beuk erin!!
R&B raggen en beuken