Partyflock

Forumonderwerp · 817613
1 volger · 15807x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik doe nu mijn laatste poging. Dit keer ga ik het gewoon echt doen. Stoppen met roken.

Mijn plan? Eerst minderen. (dwz, ik rook nu 1 sigaret per dag, s'avonds)
Ik neem geen sigaretten mee naar mijn werk en biets niet bij collega's (zijn ingelicht)

Heb t nu ontzettend benauwd (ja heerst) en dat maakt het nu wel makkelijker.

Heb alle negatieve punten van roken (en dat zijn er nogal wat) op een rij gezet. Positieve punten aan roken, die bestaan niet.

En dit plaatje heb ik mezelf ingeprent.

[img width=400 height=197 cacheid=000a6a4c001e1f63710bfff21a0102e47a]http://www.kennislink.nl/upload/131701_962_1116417410977-Longvergelijking_klein.jpg[/img]

Iemand die met me mee wil doen met stoppen? Samen is altijd makkelijker dan alleen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 11:06:
Maar sinds eind juli rook ik alleen nog maar in het weekend.

Tis iig iets Kit (Y)

Waarschuw beheerder
roken
stoppen
roken
stoppen
roken
stoppen
roken
stoppen

het lijkt wel een wellus nietus spelletje hiero... maar ben nu wel helemaal gestopt :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb na 18 jaar roken ook maar eens een poging ondernomen

gebruik alleen nog in het weekend tabak voor mn jointje (mn wiet heb ik ook terug gedraait naar alleen in het weekend)

en tijdens het stappen zal ik wel roken, want tja als je een pilletje slik ga je ook roken :P

en even voor al die zeikerd van een anti rokers, ik stop niet voor mn gezondheid (die is toch al naar de klote) , niet voor jullie zeikerds, maar ik stop puur voor het geld !!!

Waarschuw beheerder
8,5 week gestopt :)

Waarschuw beheerder
NINOTCHKA moet als de sodemieter stoppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
moet ook stopeen aangezien ik astma heb wil maar niet echt lukken!!

Waarschuw beheerder
ik heb gekeken op die site van stivoro, krijg nu gratis smsjes die moeten helpen, en aangezien ik zo'n pakje per dag rook, raden ze aan om wel iets van nicotinevervangers te gebruiken. mijn stopdatum wordt 3 oktober.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik was ruim 1,5 jaar gestopt maar door een nare stressvolle periode weer begonnen helaas. Gelukkig maar voor 3 maanden, want ben nu weer gestopt, bijna 2 weken. Is niet niets maar heb er totaal geen problemen mee. Alleen die vreetbuien zijn wat minder :x

Waarschuw beheerder
donateur
Vorige week zondag voor het laatst gerookt :)

het is een begin :yes: eerste weekend met alcohol heb ik al overleefd :D
laatste aanpassing