Partyflock

Forumonderwerp · 817612

Sorry tis in het engels en een lap tekst maar ja je moet wat he.

Hooligan fears over England fans

A football hooliganism expert has fears over the behaviour of England fans at the 2006 World Cup in Germany.
Henk Groenevelt heads a hooligan monitoring unit set up by Dutch police and believes England's fans are one of several groups who could pose a risk.

He told Radio Five Live: "I think the England fans and the Germans and some eastern European countries, they can have a lot of risk supporters.

"I think it will be very easy for England fans to travel to Germany."

England's followers had a good record at the 2002 World Cup in South Korea and Japan as well as Euro 2004 in Portugal.

But Groenvelt believes that was because of the difficulty and cost associated with getting to the host nations.

His concerns about trouble-making England fans were also recently heightened when he attended the national team's World Cup qualifier against Wales at the Millennium Stadium.

"They were provoking, in an aggressive way - not only young people but older people too," he said.

"They were drinking without shirts on, they don't integrate with the local supporters, they hate some people from other countries and refer to the war, and it doesn't make a nice relaxing atmosphere for the match."

ow jee ze dronken bier zonder shirt aan bel 112!!! :X

Uitspraak van Richard op donderdag 13 oktober 2005 om 20:10:
k heb wat anders gehoord...

ja maar jij heb t niet zo op polen natuurlijk :d en lawinepijlen :d
waarom altijd dit gezeik bij elk wk en ek?

Kranten vullen ...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 10:14:
Kranten vullen ...

Dit is een forum :P

dus

Forumkrant :D

Goeiemorgen allemaal tis weer weekend tijd voor voetbal :cheers:

Als Nederland niks doet ga ik wel mee met de Engelsen. Ik gaat er sowieso heen.

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 oktober 2005 om 20:20:
engelse komen denk weer op volle sterkte hoor..die gaan gewoon 2 weken van te voren al reizen als er nog weinig controlles zijn..of ze gaan weer via denemarken en polen ofzo..

Ook de Engelse wordt het reizen flink moeilijk gemaakt, de grote jongens komen het land niet uit. Alleen bij de Engelse verandert (bijna) iedereen in een hool, als het om het nationale elftal gaat.. Tuurlijk zullen ze verder wel sterk vertegenwoordigt zijn..

de engelsen willen zeer zeker in duitsland en vooral tegen duitsland een goed figuur slaan,dus reken maar erop dat ze er zijn.ik denk idd dat ze ook al veel en veel eerder afreizen.ze zullen ergens in een omliggend land een vakantie boeken!

maar als nederland iets wil maken zullen ze toch zoals de andere landen dat wel doen moeten samenwerken,dus ook met ajax,anders word het nooit wat met NL.in principe als nederland voor 1x 1 is en groeperen,kunnen we zelfs de engelsen aan,en de duitsers in eigen land aan!zo kort bij komt het nooit meer!
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 14:53:
dus ook met ajax,anders word het nooit wat met NL

Dus als ajax er niet bij betrokken wordt, wordt 't niks :vaag:

:Z

Uitspraak van Richard op zondag 16 oktober 2005 om 15:52:
Dus als ajax er niet bij betrokken wordt, wordt 't niks

dat bedoel ik nu,laat maar zitten joh.forza utreg,toch!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 16:01:
dat bedoel ik nu,laat maar zitten joh.forza utreg,toch!!

Beetje simpele reply..

iedereen is gewoon nodig,we zijn geen duitsland met 80 miljoen mensen.het enigste land wat nooit samen gaat is NL.bij belgie-nederland hadden die van roda en nec rellen.die engelsen en duitsers knijpen met zo'n tournooi voor 1x een oog dicht en slaan de handen inelkaar!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 21:18:
Uitspraak van vanH. op donderdag 13 oktober 2005 om 20:20:
engelse komen denk weer op volle sterkte hoor..die gaan gewoon 2 weken van te voren al reizen als er nog weinig controlles zijn..of ze gaan weer via denemarken en polen ofzo..

Ook de Engelse wordt het reizen flink moeilijk gemaakt, de grote jongens komen het land niet uit. Alleen bij de Engelse verandert (bijna) iedereen in een hool, als het om het nationale elftal gaat.. Tuurlijk zullen ze verder wel sterk vertegenwoordigt zijn..

Dat zeg ik dan reizen ze een paar weken van te voren al..omdat ze dan nog niet tegen worden gehouden bij de grenzen..!

:gaap: :gaap:

:cheer:

:cheer: :woep: :cheer:

:bier::nocheer::woep::cheer:

:xtc: :woep: :coke: :cheer:

:bier::coke::xtc:

:coke: :bounce: :smoke:

Rellen - WK 2006

laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 13:40:
ReNNen - WK 2006

:O