4599x bekeken
| Betreft: | evenement: DJ Partyraiser CD release party, zaterdag 26 november 2005 om 22:00 |
kaartje al binnen, laat het maar zaterdag de 26ste worden. ik leef er helemaal naartoe.
donateur
Metalslet in het huis zaterdag?
Fix Jeschoen ook ff dan
Jeschoen is allang gefixed toch!
wie niet!!!
ik twijfel nog steeds.. lol maar kheb steeeeeds meer zin om toch maar gewoon te gaan
word wel breken zaterdag.
ik hoop het
donateur
jah ik vin het best want ken dat welgebruike... pb me maar
ok
doar goat wie hen!
:
ik ga aanstaande zaterdag naar partyraiser in het mooie enschede. ik ga daar heel veel biertjes drinken, zodat ik dr een mooi feessie van kan maken..
vertaal maar :
donateur
ACTIE:
Om de bezoekers toch nog een klein beetje tegemoet te komen in het eventuele ongemak door de gewijzigde openingstijden is er een special actie in het leven geroepen. Elke bezoeker die voor 00.00 uur binnenloopt krijgt een gratis kaartje voor de volgende Oldschool Madness die plaatsvindt op 21 januari 2006.
maarre hoe zit dat dan met de mensen die al z'n kaartje hadden??
van de vorige actie??
heb hem namelijk al
Om de bezoekers toch nog een klein beetje tegemoet te komen in het eventuele ongemak door de gewijzigde openingstijden is er een special actie in het leven geroepen. Elke bezoeker die voor 00.00 uur binnenloopt krijgt een gratis kaartje voor de volgende Oldschool Madness die plaatsvindt op 21 januari 2006.
van de vorige actie??
heb hem namelijk al
van de vorige actie??
heb hem namelijk al
ik ook
Dan geef je hem aan iemand die hem nog niet heeft,zijn vast mensen die op 5 november niet zijn geweest.
laatste aanpassing
ohhh wat heb ik er toch zin in...
Ik heb weleens een battle meegemaakt, maar nou weet ikniet wat het doel ervan is, je draait allemaal een plaatje?en scratch misschien soms, battle of apart..maakt me niet veel uit. Maar leg het me eens uit 
Ik heb weleens een battle meegemaakt, maar nou weet ikniet wat het doel ervan is, je draait allemaal een plaatje?en scratch misschien soms, battle of apart..maakt me niet veel uit. Maar leg het me eens uit
Zaterdag goed opletten dan
donateur
Mc. Lunatick kan helaas niet aanwezig zijn, zijn vervanger is Mc. Da Hustla
´
is ook goed wes, bijna zover!