1 volger · 22557x bekeken
| Betreft: | evenement: Parkzicht, zaterdag 26 november 2005 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
moet zeggen dat ik er zeker ook blij mee ben dat het 25+ is hoor Lin, vind het zeer jammer voor jou en hoop dat je ook gewoon binnenkomt, maar ik vind het heerlijk
(voel ik me nie zo oud op dit feest )
Is ook terecht, heb je mij nog niks over horen zeggen.
poe...nou daar moet ik eerst nog ff n nachtje over slapen hoor...ben tenslotte geen echte parkzicht die hard...
Nee oke maar je bent wel PARKZICHT MINDED
wij ouwuh dozuh hihi....zijn weer eindelijk ook eens bofkonten
zijn de heren op hol aan t slaan???
laatste aanpassing
Is ook terecht, heb je mij nog niks over horen zeggen.
donateur
je bent nie eens zelf op Parkzicht geweest en parkzicht zat vroeger ook geen leeftijds limiet aan verbonden...
Dan vergis je toch wel heel erg maar geef niet iedereen kan wel eens een foutje maken
donateur
laat ons ook 1 parkzicht mee maken... maar weet wel wordt toch nie meer als vroeger...
Maar aan je leeftijd te zien was jij nog iets van 10 toen die tent dicht ging.
Heeeey Onno
whehehehehee hoest nah, zo kom je mekaar weer ineens tegen zeg kick 
MrPark is er ook zeker bij!
Ik vind t heel goed dat de leeftijdgrens op 25 staat!
Zoals Clarence al schreef..t lijkt me tof om iedereen weer bijelkaar te zien! en dat kan alleen met deze leeftijdgrens.
Dit maakt nu juist t onderscheid,met alle andere oldskoolfeesten.De jongeren moeten gewoon niet zo zeiken..er zijn zat andere parkzicht minded feesies!
Maar dit is de gene waar de oude garde van park al jaren op w8! Gun ons dat dan ook..zonder alles af te kraken..
Parkzicht was a feeling..a way of life..die ik mn hele leven zal koesteren! Ben blij dat ik er 6jaar heb mee mogen maken!
En Legend.. MrPark heeft dr ook 1 hoor zo een mooie poster..als dr 1 m verdient ben ik t wel hahaha!!
Greeetzzzzzzzzzz
Parkzicht 
Ik vind t heel goed dat de leeftijdgrens op 25 staat!
Zoals Clarence al schreef..t lijkt me tof om iedereen weer bijelkaar te zien! en dat kan alleen met deze leeftijdgrens.
Dit maakt nu juist t onderscheid,met alle andere oldskoolfeesten.De jongeren moeten gewoon niet zo zeiken..er zijn zat andere parkzicht minded feesies!
Maar dit is de gene waar de oude garde van park al jaren op w8! Gun ons dat dan ook..zonder alles af te kraken..
Parkzicht was a feeling..a way of life..die ik mn hele leven zal koesteren! Ben blij dat ik er 6jaar heb mee mogen maken!
En Legend.. MrPark heeft dr ook 1 hoor zo een mooie poster..als dr 1 m verdient ben ik t wel hahaha!!
Greeetzzzzzzzzzz
donateur
weet je wat ik net denk... als dit feest heel netjes verloopt, zouden 'we' het dan de volgende keer echt in parruk mogen vieren?? ...... *droomt weg..
Denk dat inderdaad droommuziekjes blijft. Maar je weet het natuurlijk nooit
Ben juist heel benieuwd of ik nog bekenden daar tegen kom, want velen hebben ondertussen huisje, boompje en beestje en gaan nooit meer weg. Heb er nog wel een stel die ik nog weet een mail gestuurd
Uitspraak van Terror Is Timeless op maandag 10 oktober 2005 om 16:50:
Minumum leeftijd 25 jaar, ga een leven zoeken dat slaat weer nergens op.... Triest man... verlaag naar 16 ofzo... alsof ik niet weet hoe ze vroegah draaiden man
gefeliciteerd dat jij weet hoe ze vroeger draaiden......
je weet alleen niet Wie er in Park kwamen....,en daar is nu juist zo'n feest voor!
Weet k wel mah goed, hoezo zou k dat niet weten k snap dat ze de oude garde erheen willen maar tis jammer voor de liefhebbers die geen 25 zijn