| Betreft: | evenement: Parkzicht, zaterdag 26 november 2005 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Minumum leeftijd 25 jaar, ga een leven zoeken dat slaat weer nergens op.... Triest man... verlaag naar 16 ofzo... alsof ik niet weet hoe ze vroegah draaiden man
OMG, Minumum leeftijd 25 jaar, ga een leven zoeken dat slaat weer nergens op.... Triest man... verlaag naar 16 ofzo... alsof ik niet weet hoe ze vroegah draaiden man, CARE dat al die mensen (ik ook ja ) toen nog met hun vingers in hun eigen poep lagen te graaien, die cd's van toen draai k nu nog en nou zou je 25 moeten zijn voor zo een feest, beetje jammer weer!
Denk dat die trein echt last heeft van een Gigantische storing, ze zit er echt al zooo lang in
Minimum leeftijd is 25 jaar!
Triest man... verlaag naar 16 ofzo... alsof ik niet weet hoe ze vroegah draaiden man,
Ik gvd al de hele tijd uitkijken naar dat feestje, omdat ik dacht dat het weer Robs OldschoolClassics was. Van 't weekend feestje gemist, maar dat maakte niet uit, want dan weer dat feestje.
Al helemaal gepland met z'n allen daar verjaardag van m'n te vieren.
Gaan gewoon lekker toch
Maar dan is het alsnog kut dat niet iedereen mee ken..
Ouwe garde is sowiezo 100 duizend keer gezelliger,en die mensen weten wat respect is,iets wat men tegenwoordig ver kan zoeken op kinder-feesies laatste aanpassing 10 oktober 2005 19:51