Partyflock
 
Forumonderwerp · 817155
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 87534, 3403}
26 november
rob&mc joe
miss monica
stanton
ludie
parkneger:p
joshua
gijs
en vele anderen.....
misschien niet de beste locatie voor n park feest, maar wel een super line-up...

wie gaan er ook naartoe?
laatste aanpassing
 
Artiest Deaz
Helemaal mee eens Suraya..

Nu nog een typ cursus? ;)
hahahahaha ik heb allang een typcursus gehad ho0r;)
 
ik ook zekers aanwezig,heb er zin in!!!!!
 
Whahahaha, let the bass be louder,

uiteraard ook weer aanwezig.
 
vet vet vet vet

en als afsluiter afteren bij parruk
Artiest Nekro
cool line-up

I came all the way to Holland for the 1992isforyou party that was meant to be held in Parkzicht but it got cancelled, so we went to hardbeat cafe instead. I heard the Parkzicht venue has re-opened agin?
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 12:44:
en als afsluiter afteren bij parruk

:[
 
Zeker aanwezig
 
is het nou nog geen 26 november??! :[
 
Artiest Thanoz
Uitspraak van nekro op maandag 10 oktober 2005 om 12:49:
I heard the Parkzicht venue has re-opened agin?

Not as a party venue :no:
Uitspraak van PSYCKODJ op zondag 9 oktober 2005 om 17:26:
misschien niet de beste locatie voor n park feest, maar wel een super line-up...

Helemaal waar!!!!

Ben zeker van de partij :BOUNCE:
 
Lekker stuk! :D
 
hahahahaha ik heb allang een typcursus gehad ho0r

Dan moet je de o en de 0 op het toetsenbord ff verwisselen :P
Uitspraak van actief op maandag 10 oktober 2005 om 11:44:
ouwe jongens krentebrood

idd :respect:
OMG, Minumum leeftijd 25 jaar, ga een leven zoeken dat slaat weer nergens op.... Triest man... verlaag naar 16 ofzo... alsof ik niet weet hoe ze vroegah draaiden man, de echte liefhebber weet heus wel waar t over gaat en die cd's van toen draai k nu nog en nou zou je 25 moeten zijn voor zo een feest, beetje jammer weer! :( zou er graag heen gaan...
laatste aanpassing
Uitspraak van The Fighting 69th op maandag 10 oktober 2005 om 16:50:
Minumum leeftijd 25 jaar, ga een leven zoeken dat slaat weer nergens op.... Triest man... verlaag naar 16 ofzo... alsof ik niet weet hoe ze vroegah draaiden man

gefeliciteerd dat jij weet hoe ze vroeger draaiden..(y)....
je weet alleen niet Wie er in Park kwamen....,en daar is nu juist zo'n feest voor!
 
de échte garde :yes:
Uitspraak van The Fighting 69th op maandag 10 oktober 2005 om 16:50:
OMG, Minumum leeftijd 25 jaar, ga een leven zoeken dat slaat weer nergens op.... Triest man... verlaag naar 16 ofzo... alsof ik niet weet hoe ze vroegah draaiden man, CARE dat al die mensen (ik ook ja ) toen nog met hun vingers in hun eigen poep lagen te graaien, die cd's van toen draai k nu nog en nou zou je 25 moeten zijn voor zo een feest, beetje jammer weer!

ga janken joh :gaap:

aan de ene kant vind ik het jammer, maar ik kan het best begrijpen dat het een feestje met idd de oude garde moet worden :)
laatste aanpassing
 
cool line-up

I came all the way to Holland for the 1992isforyou party that was meant to be held in Parkzicht but it got cancelled, so we went to hardbeat cafe instead. I heard the Parkzicht venue has re-opened agin?

I remember you :)

dit feest is hetzelfde concept als 1992 is for you(maar Parkzicht kreeg er geen vergunning voor)
toen hebben ze op het laatste moment naar een andere lokatie gezocht(maar dat was allemaal te kort dag)
dus het feest werd helemaal gecancelled :(
gelukkig was Hardbeat(en een hoop mensen die dit niet konden accepteren er nog :P )en met z'n allen hebben we er toch nog een super feest van weten te maken :D :respect:
nu gaat dit feest dus als nog komen.. maar niet in Parkzicht zelf :@ dat kennen we denk ik voor altijd vergeten :cry: of ik moet burgemeester worden ;)
feest wordt gehouden in het Maasgebouw..

p.s misschien wil dit iemand effe vertalen anders zit ik hier over een uur nog :D
 
kvind ut best jammer dat het vo0r 25 en ouder is...mah vo0r de mensen die in die tijd zijn geweest is dat wel beter hebbuh ze niet van de vervelende "kinderen" dr bij...maja jullie zulluh wat k0mt die 17jarige pratuh..mah hier thuis w0rd veel 0ldscho0l gedraaid en kvind ut egt leuk 0m te h0ren en 0p te dansuh...maja ut is niet anders mah vo0r iedereen die wel gaat HAVE FUN...!!!

vind het voor een 17 jarige mooi gesproken :D
Oldskool is ook gewoon het vetste om op te dansen :yes:
gewoon kaartje halen ;) (maar ik heb niks gezegt :X )
denk echt niet dat ze je de toegang weigeren
(ligt er natuurlijk aan met welke mensen je komt.. als die nu allemaal wat ouder zijn (25+) lijkt het me niet zo'n probleem)
is denk ik meer bedoeld om de grote massa "kinderen" te mijden :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 17:14:
p.s misschien wil dit iemand effe vertalen anders zit ik hier over een uur nog

:yes:

Just come to Holland and vote for me as president...


Zo goed?
:yes: Aanwezig :D
 
Zo goed?

hehe (y)
zit je nou nog steeds in die trein Chantal? :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 18:10:
zit je nou nog steeds in die trein Chantal

Jaaaaaaaa :d Is super gezellig hier man :D
Denk dat die trein echt last heeft van een Gigantische storing, ze zit er echt al zooo lang in ;-p
Uitspraak van GerardAM op maandag 10 oktober 2005 om 18:15:
Denk dat die trein echt last heeft van een Gigantische storing, ze zit er echt al zooo lang in

nee hoor, maar dat feest wat hier in de trein is, dat duurt gewoon heel lang :woop:
25 nov stap ik uit want dan ken ik de 26e naar dit feessie :woop:
laatste aanpassing
 
zorg je wel dat de raampjes heel blijven tot die tijd :X :D
anders vat je nog kou ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 18:36:
zorg je wel dat de raampjes heel blijven tot die tijd
anders vat je nog kou

Die zijn er allemaal al uit :$ :D
En de trein rijd alleen overdag's s'nachts staan we stil :D:D
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 17:42:
gewoon kaartje halen (maar ik heb niks gezegt )

:@

gaan we al...;-)
als we allemaal zo denken....
laatste aanpassing
 
Die zijn er allemaal al uit

hooligan :D
 
als we allemaal zo denken....

dacht vorig jaar koop al die kaartjes in eindhoven maar op(20 stuks)scheelt al weer een hoop wannabees ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 18:44:
hooligan

Wie ik :o
:no: Zou niet durven hoor o:)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 18:48:
dacht vorig jaar koop al die kaartjes in eindhoven maar op(20 stuks)scheelt al weer een hoop wannabees

doe dat dit jaar ook weer (y) goeie actie....
 
Heb er veel zin in en leef er naar toe. (nog 47 nachtjes)
 
moordend :/ maarja iig wel iets om heel de dag aan te denken :bloos:
ben nog naar de klote van weekend,zou ik dat na afloop van dit feessie ook hebben???
 
Denk nog wel erger ook :p
 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 oktober 2005 om 09:07:
Minimum leeftijd is 25 jaar!

vind het wel minder!

parkzicht moet al van vroeger uit een feest zijn heb ik gehoord. natuurlijk tof voor de mensen die toen gingen om het nog eens zoals de "oude" dagen mee te maken.

maar jammer voor de iets jongere generatie....
laatste aanpassing
 
Uitspraak van The Fighting 69th op maandag 10 oktober 2005 om 16:50:
Triest man... verlaag naar 16 ofzo... alsof ik niet weet hoe ze vroegah draaiden man,

25 is juist qua leeftijd goed, dat maak het juist zo speciaal , wat moet een 16 jarige er nou zoeken ???? Die heb alleen maar via de VVV route kunnen zien waar vroeger DE club :respect: Parkzicht :respect: zich bevond.
 
Die heb alleen maar via de VVV route kunnen zien waar vroeger DE club Parkzicht zich bevond.

hahaha idd :D
 
Ouwe garde is sowiezo 100 duizend keer gezelliger,en die mensen weten wat respect is,iets wat men tegenwoordig ver kan zoeken op kinder-feesies :s
laatste aanpassing
 
doe dat dit jaar ook weer goeie actie....

was het dichtsbijzijnde verkoopadres vanuit hier..
had die jongen gevraagt of ie me wilde bellen als ie de kaartjes binnen kreeg..
wij met z'n vijven er naar toe(stond op de flyer "max 2 kaartjes p.p")
hij vraagt.. hoeveel moet je er hebben.. ik zeg 10.. max 2 p.p toch.?
hij zo.. van mij mag je ze allemaal hebben.. zeg hoeveel z'n het er dan..
20 of 25 zegt ie.. ik zeg dan doe maar allemaal.. kon ik niet meer terug natuurlijk :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Hennep op maandag 10 oktober 2005 om 19:20:
ben nog naar de klote van weekend,zou ik dat na afloop van dit feessie ook hebben???

:yes:
 
:cheer: gaaaaaf :bounce:


ps:leuk al die parkzicht(profiel) plaatjes(Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van lindaaatje op maandag 10 oktober 2005 om 09:02:
Ik gvd al de hele tijd uitkijken naar dat feestje, omdat ik dacht dat het weer Robs OldschoolClassics was. Van 't weekend feestje gemist, maar dat maakte niet uit, want dan weer dat feestje.

Al helemaal gepland met z'n allen daar verjaardag van m'n te vieren.

Gaan gewoon lekker toch
Maar dan is het alsnog kut dat niet iedereen mee ken..

Gewoon gaan natuurlijk...Anders gewoon op de avond zelf kaartjes halen bij de deur...Doen ze echt niet moeilijk over als de zaal nog niet vol is....Zijn 3 zalen dus er kunnen wel aardig wat mensen in....Zeker als je bedenkt dat het Robs Old Schoolclassics niet echt overdreven druk was...En dat was ook 3 zalen....
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 19:51:
Ouwe garde is sowiezo 100 duizend keer gezelliger,en die mensen weten wat respect is,iets wat men tegenwoordig ver kan zoeken op kinder-feesies laatste aanpassing 10 oktober 2005 19:51

Die gaan tenminste lekker los en staan niet allemaal naar elkaar te kijken. Was zaterdag ook wel weer lachen...iedereen doet gewoon lekker gek....
 
Pecies (y) mijn mentaliteit=van begin tot eind feesten,en niet de hele avond de player uit lopen hangen :s echt iets van deze tijd (n)