Partyflock

Forumonderwerp · 817146
1258x bekeken
Waarschuw beheerder
misschien is het al tig keer besproken hoor (kom net binnen) maar ben gewoon eens benieuwd.
hoeveel mensen zijn hier wilde stappers zonder dat ze ook maar een klein beetje drugs gebruiken?
mijn stukje is niet bedoelt om te veroordelen hoor...ieder zijn eigen ding he, respect for all! maar uit nieuwsgierigheid schrijf ik het toch op.

ik ben geen echt wilde stapper hoor....ik ga naar een enkel feestje per jaar. maar op die feesjes gebruik ik dus niets! noppes, nada.
een aantal jaren terug ging ik zo'n beetje elk weekend hakkuh met vrienden en ik was de enige die altijd nuchter was. ik drink niet of zelden (ik wordt in elk geval niet superdronken) en van drugs moet ik helemaal niets hebben.
ik ga ook vrolijk door tot het feest ten einde is hoor, en oke...rond half 6 krijg ik echt wel een flinke dip waar ik doorheen moet bijten dus ja ik wordt echt wel knettermoe na een aantal uren en als het ff kan ga ik de middag ervoor ff een uurtje liggen om geheel uitgerust te gaan feesten. (ben ook geen 16 meer haha)
oke..ik hoef ook niet direct door te gaan naar een after party ofzo, ook dat is niet aan mij besteed maar dat betekent niet dat ik geen superavond/nacht heb.

de stelling dat je drugs neemt omdat je het anders niet naar je zin hebt is een beetje lulkoek....net zoals de stelling dat je drugs alleen maar gebruikt om het vol te houden...je kunt jezelf daar prima op trainen hoor.
ik denk dat drugs vooral iets toevoegen aan het sfeertje en het relaxte gevoel he.
ik kies er persoonlijk voor puur natuur te feesten maar als ik rondkijk op het gemiddelde feesje lijk ik soms echt de enige.

dus ik ben gewoon benieuwd in hoeverre ik ook werkelijk de enige ben. (oke, ik zie ze zelden maar het lijkt me toch dat er meer mensen zijn die uit hun dak gaan zonder drugs)

greetz.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Akuja op maandag 10 oktober 2005 om 02:00:
nog zo'n profeet die nog nooit ook maar iets heeft gebruikt en totaal geen idee heeft wat het effect is maar al zijn levenswijsheid en ervaringen heeft gekregen door de opvoeding van zijn ouders en er nooit bij stil heeft gestaan dat het misschien anders is..en dan die smiley erachter..alsof je nu een of andere volksheld bent en beter bent dan gebruikers, moeten we je nu een schouderklop en een lintje geven? van wat ik heb gezien zijn het vooral de NIET-gebruikers die relaties in welke vorm dan ook kapot maken omdat hun, zonder enige aanleiding of daadwerkelijke mening met andere argumenten dan "gewoon, omdat het kut is"
,niets met drugs te maken willen hebben of de mensen die het gebruiken en diegene ook veroordelen. En dan nog voor al diegene die zeggen dat pep de grootste tyfus zooi is wat er bestaat: ga maar is kijken wat er voor schadelijke bestandsdelen er in bijv. vapona zitten, wat je zo doodleuk zomers in je stopcontact stopt en dat allemaal 's nachts op zit te snuiven,muggen gaan niet dood van een lekker geurtje en kijk dan tegelijkertijd maar op VELE medicijnen naar de mogelijke bijwerkingen..de meeste zijn een stuk erger dan die van pep...
maaarrrrrr..de meeste niet gebruikers vinden dit allemaal onzin en zijn te koppig en te trots op hun wijsheden-zonder-ervaring, hun mening-zonder-argumenten, en hun dwangmatig-opgelegde-morele-waarde-van-hun-ouders om ook maar iets van dit alles in hun hersenpan op te slaan en zeggen strax bij het volgende gelijke topic weer doodleuk: drugs is kut en ik ben goed want ik doe geen kut-drugs.

Ehm kerel ik heb dus wel gebruikt maar ben dr nu gewoon zwaar op tegen omdat mn hele oude vriendengroep door die teringzooi uit elkaar is gevallen en dr nog wel meer is gebeurd...

DUS....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 17:05:
hoeveel mensen zijn hier wilde stappers zonder dat ze ook maar een klein beetje drugs gebruiken?

IK
je ziet mensen om je heen wegkwijnen als het ware. Dus drugs:no: niet voor mij.
Waarschuw beheerder
@ Akuja....

Ik kan niet anders als het helemaal met je eens zijn...

Ik praat niks voor mezelf goed maar dat zwart-witte denken irriteerd me ook mateloos :/

Waarschuw beheerder
donateur
Skrew_Terr­eur_Mädche,­n Alsof dat ook echt bij elke drugs zo is zeker?:s

Ga toch eens weg met die vooroordelen. Noem dan dan de drug bij de naam die je bedoeld...heb je het over alcohol toevallig ofzo, of wat?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 13:14:
Skrew_Terr­eur_Mädche,­n Alsof dat ook echt bij elke drugs zo is zeker?

Ga toch eens weg met die vooroordelen. Noem dan dan de drug bij de naam die je bedoeld...heb je het over alcohol toevallig ofzo, of wat?

wat ik WEET van uit mijn omgeving.
en dan heb ik het over coke,speed, pillen..wat er ook gebruikt werd.. mensen waar het eerst goed mee ging. ze zagen er goed uit. Pff moet je ze nu zien..

en wat LUL jij met je vooroordelen..ik zeg drugs is niks voor mij.. ik heb niet gezegd dat JIJ of anderen het niet mogen doen.
Ga je gang .. help yourselves.
en of dat zo bij elke drugs is,. weet ik niet,.. ik heb tamelijk weinig gezegd in mijn berichtje dus ik weet niet waar je al die dingen vandaan haalt want ik heb ze niet getypt, pff over vooroordelen gesproken.
PLUS hier in dit topic word een mening gevraagd. dus ik geef het mijne, vanuit mijn standpunt.
Dus fuck off met je "slimme" reactie op mijn bericht.
Je moet je niet zo aangevallen voelen.
Ik geef gewoon mijn mening over drugs zo als ik het heb gezien in mijn omgeving. dus heb niks gezegd over drugs algemeen..

KOMT erop neeer

NEE IK heb geeen drugs nodig om gezellig te kunne stampen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rx-snowy op maandag 10 oktober 2005 om 02:29:
Ook mee eens!

:worship: hij houdt het "Hoe heet dit nummer" Topic in leven :D
Waarschuw beheerder
drugs is wel ok, en mensen die alcohol drinken (ik zelf ook) en zeiken over drugsgebruik zijn hypocriet.

Waarschuw beheerder
alcohol is ook drugs
Waarschuw beheerder
Akuja....
(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kada op zondag 9 oktober 2005 om 17:02:

Ik! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 oktober 2005 om 13:42:
en wat LUL jij met je vooroordelen..ik zeg drugs is niks voor mij.. ik heb niet gezegd dat JIJ of anderen het niet mogen doen.
Ga je gang .. help yourselves.
en of dat zo bij elke drugs is,. weet ik niet,.. ik heb tamelijk weinig gezegd in mijn berichtje dus ik weet niet waar je al die dingen vandaan haalt want ik heb ze niet getypt, pff over vooroordelen gesproken.
PLUS hier in dit topic word een mening gevraagd. dus ik geef het mijne, vanuit mijn standpunt.
Dus fuck off met je "slimme" reactie op mijn bericht.
Je moet je niet zo aangevallen voelen.
Ik geef gewoon mijn mening over drugs zo als ik het heb gezien in mijn omgeving. dus heb niks gezegd over drugs algemeen..

:respect:
Waarschuw beheerder
Makkelijk praten wanneer men nog nooit iets gebruikt heeft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op zondag 9 oktober 2005 om 17:08:
Zonder drugs heeft mijn leven geen inhoud

Dan vind ik jou een hele erge.. naja laat ik het maar niet zeggen ook ..
Waarschuw beheerder
Iedereen zou het een keer moeten proberen.. Het heeft mij iig best veranderd. Niet altijd positief, maar ook zeker niet negatief! 't kan soms wel een eyeopener zijn, duss.. zolang je een btje nadenkt bij wat je doet ;)

Waarschuw beheerder
tis een leuke ervaring;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 16:24:
alcohol is ook drugs

begint dat gezeik ook weer
iedereen weet wel wat mensen met drugs bedoelen.
ik krijg ook vaak van die iri pfjes dat ik anti drugs ben maar wel met een biertje in mijn hand op de foto sta :gaap:
[img width=623 height=90 cacheid=000147680002cf81a494a8c91a010b2486]http://img.photobucket.com/albums/v473/DordtmeissieNL/geendrugs1.jpg[/img]
:bier:

Waarschuw beheerder
ach joh ieder zijn ding ik ga me niet druk maken dat mensen gebruiken hoor...

Waarschuw beheerder
donateur
denk dat jij een verkeerde instelling hebt over anti drugs!

Waarschuw beheerder
ja ik geef ff me mening.... problemen mee? donder dan op ofzo

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:21:
ja ik geef ff me mening.... problemen mee? donder dan op ofzo

ik had het niet tegen jou!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ik gebruik niet meer, maar even veel lol zonder drugs:D alleen me uithoudings vermogen is er wel op achteruit gegaan
Waarschuw beheerder
donateur
vermaak me prima mey en zonder
qaarom maken mensen er toch een problem van

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gebruik geen harddrugs maar ga denk ik meer uit mn dak dan de gemiddelde gebruiker:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
soms paddo's maar niet standaard een pil of een snuif
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 oktober 2005 om 03:12:
gebruik geen harddrugs maar ga denk ik meer uit mn dak dan de gemiddelde gebruiker

sommige mensen hoeven niet eens uit hun dak te gaan om plezier te hebben in hun leven

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
leef jij lekker verder in je eige wereldje :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij gaat naar feesten om 'lekker van de muziek te genieten' onder het genot van een zooi drugs en dan kan je stil blijve staan?? %)
Waarschuw beheerder
donateur
leuk inderdaad om nuchter te kijken naar drugs gebruikende anderen. Met verantwoord gebruik is niets mis!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mwah wel grappig hoe sommige onverlatenen zichzelf niet meer in de hand hebben :D maar ik vind het toch triester als je een berg gebruikt, geen zak meemaakt maar jezelf toch wijsmaakt dat het leuk is :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 oktober 2005 om 03:26:
mwah wel grappig hoe sommige onverlatenen zichzelf niet meer in de hand hebben maar ik vind het toch triester als je een berg gebruikt, geen zak meemaakt maar jezelf toch wijsmaakt dat het leuk is

Geen zak meemaakt? Hehe, vertel, volgens mij zit jou iets dwars....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
?

lees de reactie van banaan is
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 oktober 2005 om 03:31:
lees de reactie van banaan is

wel erg filosofisch..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neem er nog 5 :xtc:

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=412 cacheid=001289bb000263cd41a712851a010c1411]http://www.mijnalbum.nl/Foto=I6IOD6H3[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Een geheelonthouder is een zwakkeling die toegeeft aan de verleiding om zichzelf een genot te ontzeggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 19:08:
Een geheelonthouder is een zwakkeling die toegeeft aan de verleiding om zichzelf een genot te ontzeggen

:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 19:08:

Zelf verzonnen ?

Waarschuw beheerder
donateur
nee stond ergens bij iemand onder zijn eigen tekst vond m wel de moeite om te onthoude is een kern van waarheid toch

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een gelul zeg
Waarschuw beheerder

ik in ieder geval! ik ben tegen drugs, maar ik spreek voor mezelf, ik heb hiervoor mijn redenen en wat een ander doet moet hij of zij lekker zelf weten!
ik rook en blow niet, het enige wat ik gebruik is af en toe alcohol, ik word nooit dronken hooguit aangeschoten.

en wat een ander doet boeit mij verder niet zo eigenlijk... gewoon wederzijds respect ;)
Waarschuw beheerder
Kan altijd lol maken....
met of zonder drugs....
Waarschuw beheerder
ik ben ook anti drugs... nog noooit gebruikt zal ik ook niet doen.. mijn reden is dat ik er mensen aan kapot heb zien gaan die kunnen geen dag meer zonder die shit...

Waarschuw beheerder
Ik ben niet anti-drugs...maar gebruik zelf geen drugs...alleen alcohol en wiet voor mij. Okej...das drugs...maarja...niet de drugs die hier bedoeld word...en ik feest veel bijna elk weekend en sta ook rustig tot het eind te hakken. Conditie is het gewoon! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 oktober 2005 om 03:12:
gebruik geen harddrugs maar ga denk ik meer uit mn dak dan de gemiddelde gebruiker

het is wel zo :P
Waarschuw beheerder
Gaan we weer....%)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op maandag 10 oktober 2005 om 12:43:
Ehm kerel ik heb dus wel gebruikt maar ben dr nu gewoon zwaar op tegen omdat mn hele oude vriendengroep door die teringzooi uit elkaar is gevallen en dr nog wel meer is gebeurd...

DUS....

dat ligt dan aan je vrienden...

geniet, maar drink/gebruik met mate
nooit van gehoord??
bij de mensen waar het fout is gegaan, die kunnen er gewoon niet mee omgaan. en schuiven het dan maar af.

(hulde aan Akuja voor dat stukje wat hij geschreven heeft.)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [~~]DWAAS[~~] op woensdag 22 februari 2006 om 11:50:
ik ben ook anti drugs... nog noooit gebruikt zal ik ook niet doen.. mijn reden is dat ik er mensen aan kapot heb zien gaan die kunnen geen dag meer zonder die shit...

zomaar voordringen? trek een nummertje voor de zoveelste die drugs de schuld geeft van dat vrienden naar de kloten zjn
Waarschuw beheerder
ach ik rook is een jointje maar daar blijft het voor mij ook bij :) wat andere doen moeten ze lekker zelf weten :jaja: