Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 00:38:Kbedoel en dat scheren veel jongens toch ook weg?
ik vindt dat op cker een homo-actie
ik vindt dat op cker een homo-actie
nie mee eens, ik vin t juist wel goeie verzorging, als je daar een hele lading heb zitten en t ziet er nie uit, is t netter als je t bijhoud,, en dat is nie alleen zo met borsthaar, dat is ook beneden zo,, mannen houwe nie van flossen wij vrouwen ook nie,, tenminste ik nie op dat gedeelte bah
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 10:19:Vindt jij mannen met borsthaar sexy...
NEE!!!
mijne is kaal, overal, en i love it!!
nopes niet sexy
geeen borsthaar 
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 10:19:Vindt jij mannen met borsthaar sexy...
sexy is anders
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 08:18:ik vind borsthaar wel mooi. lekker mannelijk
dan ben ik zeker verwijfd?
want bij mij gaat overal het mes over...
behalve m'n benen dan,m'n kop is ook elke 3 weken aan de beurt,zijkant naar 1mm en boven wat langer.
gewoon lekker strak en glad die handel!..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 12:29:Het maakt dus eigenlijk niet uit,of je nou wel of niet borsthaar hebt...er zijn zoals gewoon mensen die er wel...en niet van houden
Tja das met alles zo toch?
NEEEEEE
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 00:25:Uitspraak van netjuhhh op maandag 10 oktober 2005 om 17:19:
geen borsthaar
dat streepje vanaf de navel naar beneden mogen ze trouwens wel laten zitten
Daar ben ik het helemaal mee eens!!!
ben ik het ook helemaal mee eens
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 13:24:ja wel het streepje van de navel naar beneden
oke, kank me nou niks van voorstellen, dat DAT sexy is