Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 17:28:nu is t nog een fashion-item ook zeker??
Hoop het niet .. Want alle trends komen naar een paar jaar terug
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 21:10:NEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kvind borsthaar zo smerig !! bah bah bah bah egt n afknapper.. klein beetje kan dr nog wel meej door das wel ok maar egt alles wat meer is dan een klein beetje bah !!
juist!
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 21:46:kvind die kaalgeschoren mannen homo's!
bleeeegh dikke nepperds!
laatste aanpassing
Borsthaar hoeft voor mij niet, maar een beetje vind ik geen bezwaar. Wel bezwaarlijk: schaamhaar en okselhaar: Bah!!!
kan me er niet aan storen als een man borst haar heeft. vind juist de mannen die het steeds afscheren mietjes
Ik ga mèn borsthaar zeker ook nog ff scheren. Ik ben niet gek in mèn hoofd
Precies
Gelukkig wat pro-borsthaar geluiden, wat een anti-borsthaar klimaat hier
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 11:30:een lijntje onder de navel is zooo sexy
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 13:05:een lijntje onder de navel is zooo sexy
Dat kan dan nog wel
laatste aanpassing
boh eg ene afknapper
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 10:19:Vindt jij mannen met borsthaar sexy...
ff turven hier, en anders scheer je het weg cker?? whaha
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 17:19:geen borsthaar
dat streepje vanaf de navel naar beneden mogen ze trouwens wel laten zitten
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 00:25:dat streepje vanaf de navel naar beneden mogen ze trouwens wel laten zitten
ken niemand die DAT wegscheert hoor moe'k zeggen..
Geen idee waarom hij dat deed. Ach hield hem van de straat he hihihihi 
Ok, maar borsthaar toch net zo en dat scheren toch ook veel weg?
Uitspraak van ::*TØ®®i©elli*:: op donderdag 13 oktober 2005 om 00:33:haar hoort daar te groeien, das natuurllijk, en daarom logisch onnatuurlijk om het weg te scheren
Ok, maar borsthaar toch net zo en dat scheren toch ook veel weg?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 00:36:Ok, maar borsthaar toch net zo en dat scheren toch ook veel weg?
Kbedoel en dat scheren veel jongens toch ook weg?
He wat typ ik weer geweldig