nee joh ik heb ook wel vrouwelijke schoenen hoor
(maar dan niet van die hele smalle)
heb gisteren deze nog gehaald
http://www.bristolonline.nl/fileadmin/www.bristol-online.nl/folder/2005/wk_41/pdf/0203_wk41.pdf
helemaal rechtsonder die van 29.00 (jaja duur he)zit geen punt aan
komen ze toch door de keuring meneer schoenen fetish QQ ?
heb gisteren deze nog gehaald
http://www.bristolonline.nl/fileadmin/www.bristol-online.nl/folder/2005/wk_41/pdf/0203_wk41.pdf
helemaal rechtsonder die van 29.00 (jaja duur he)zit geen punt aan
komen ze toch door de keuring meneer schoenen fetish QQ ?
laatste aanpassing
Oh die met punt en hakje ziet er mooier uit 
Maare, daar kan ik zo niet over oordelen, ik moet ze eerst aan je voeten zien enz
Enne.. ik heb geen fetish

Maare, daar kan ik zo niet over oordelen, ik moet ze eerst aan je voeten zien enz
Enne.. ik heb geen fetish
En je stopt ook zeker niet je broek erin..
Wij weten wat geil is, Rooz 
Heb maandag een paar bruinen bemachtigd van Miss sixty
Geen porum. Om te huilen zo lelijk. 
Ik vind ze 
Vandaag weer gezien, echt afschuwelijk! 
Alsof die sg03nuh misvormd zijn
Alsof die sg03nuh misvormd zijn
Wat een lompe dingen he, volgens mij loop je er ook op alsof je in je kont genomen bent!
Alles is mooi totdat je de hak ziet!
Alles is mooi totdat je de hak ziet!
Hoe loop je eigenlijk als je in je kont genomen bent??
Zag er vanavond een meisje mee lopen en met de juiste outfit erbij stond et best 
Lelijk:

Heerlijk opwindenddddd geilllllllllll! 

QQ: die bovenste zijn idd lelijk dat ben ik met je eens 

deze zag ik gister en die zijn echt wel

deze zag ik gister en die zijn echt wel
Uitspraak van Profiel 11580 op vrijdag 28 oktober 2005 om 08:27:deze zag ik gister en die zijn echt wel
die heb ik gister gepast en ik vond ze toch niet zo leuk
ik vind sleehakken heel erg lelijk.. Maar ik loop altijd enorm achter. Heb pas sinds een paar maanden puntschoenen terwijl ze alweer uit zijn..
Mijn probleem: klapkuiten!! Ik heb dikke/brede kuiten en pas dus geen enkele laars..!!!!! En nee, dat heeft niks te maken met de huidige zwangerschapkilo's die nog zijn blijven plakken want die heb ik altijd dus..! Echt zooo klote!!! Ik krijg laarzen, halfhoog of heel hoog nooit dicht!! Heb in al die jaren slechts 2 paar gevonden die ik wel helemaal dicht kan doen
Mijn probleem: klapkuiten!! Ik heb dikke/brede kuiten en pas dus geen enkele laars..!!!!! En nee, dat heeft niks te maken met de huidige zwangerschapkilo's die nog zijn blijven plakken want die heb ik altijd dus..! Echt zooo klote!!! Ik krijg laarzen, halfhoog of heel hoog nooit dicht!! Heb in al die jaren slechts 2 paar gevonden die ik wel helemaal dicht kan doen
Uitspraak van Profiel 11580 op vrijdag 28 oktober 2005 om 08:27:QQ: die bovenste zijn idd lelijk dat ben ik met je eens
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 20:33:geef mij maar gewoon n naaldhak
Clubkutje!!!!

Deze bruine zien er idd best leuk uit..
Maar nee, echt kapot ben ik er niet van.. die sleehak
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 20:33:geef mij maar gewoon n naaldhak
oooh....
maak mij eens even gek
Uitspraak van Heleeentje op vrijdag 4 november 2005 om 16:07:Ben ook gewoon nog steeds voorstander van een hoge, dunne hak
Dan liever geen hak, zoals:

laatste aanpassing