Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik word nooit bedreigd!
Ik word nooit bedreigd!
of iemand ze keel wat je zelf wilt maar kijk je heb dus wel wapens oke volgende wie heb nog meer wapens, en zou je ze ook gebruiken om andere te steken/slaan/ schieten
2 rambo messen, 1 vlindermes, 1 stilleto, gumi knuppel, zwaard, kort japans zwaard, een goeiedag, kattapult, 4 degens, bijl, pepperspray, zo'n rimboe kapmes (weet niet hoe dat heet)en een webly 5.6 en nee ik gebruik het niet en loop der ook niet mee op zak...
zo'n rimboe kapmes (weet niet hoe dat heet)
Smijten met ouwe meetjes schrikt velen wel af denk ik
en je broer gebruikt het eigenlijk altijd?? voor de lol ofzo?? of om dan stoer te zijn?
Nee klopt dan moet je gelijk stejken
jaa jij wel
rennen
electroshocker ??
dingetje uit duitsland.
en je ligt pas plat na 6sec, maar een schok is ook al heel misselijk
100.000 volt heeft helemaal niks te zeggen. het amperage moet hoog zijn. op een leren jas voel je zo,n paralizer nauwelijks.
arme jongen was zich vn geen kwaad bewust
een ploertendoder, is inderdaad een wapen, walt onder categorie 1 sub 3. verboden wapen dus ..
afgelopen donderdag lagen er grote houten palen op straat
zie je je al staan tegen een overvaller
nagels ook?
ga me nagels een beetje breken op mensen
hijs van piepschuim
nagels zie ik meer als "speelgoed"
het word dan ook een wapen genoemd hoor .. cat 4 sub 7..
aaaaah, das voor vervelende kabouters dus......
een ploertendoder
wtf is dat dan??
en Vagejetje je heb dan wel zo een pinpasje bij je, maar de vraag is of je wel bij diegene zijn gezicht komt. Als een gemiddelde man jou wil verkrachten of iets lukt hem dat echt wel door je echt pijn te doen.. Probeer hem gewoon recht op ze knie te schoppen en ze oor eraf te trekken
Ik probeer haar iets te vertellen, en jij maakt er gelijk een grote grap van
en ach .. als je een verkrachting niet ontwijken kan ... geniet er dan maar van
denk niet dat het mij zal lukken als er een grote dikke neger komt die mij wilt verkrachten
Jah van die Chinese dingen. Die vind ik wel mooi hoor
Shadowlands ben jij een kenner? Zoja waar raad je me aan dan zo een katana te kopeN?
hehe khad t kunnen weten toen ik t las dat jij t was
hoe wast weekend?
mien bazooka en heb net eem een gun turret op mien dak gemonteerd,moar gelukkig kané er nog wel af want anders ken ik mien scud raket er nait lanceern...
Daar had ik dus nou ook last van! Ff bij de grote goeroe Bot geinformeerd. Hij had een goede maar wel kostbare oplossing. Je kan die turret daarbij naar binnen schuiven en automatisch komt dan je scudlanceerplatform tevoorschijn. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat! Het helpt mij nu al zown jaar om veilig op mijn werk te komen. En dat allemaal dankzij Defensie! Bedankt jongens, jullie doen echt goed werk!laatste aanpassing 10 oktober 2005 12:08
vraagje:
gewoon puur uit intresse, niet omdat ik nazi, wazi, vreemdelingen hater ben of wat dan ook,
waarom eten Moslims geen varkensvlees??
jaja koeien, geiten etc etc niet
Mij matties vonden het juist goed dat ik wapen heb gebruikt je hoort meer erbij dan ik had iemand gestoken maar ik was juist held toen ik kwam hier in mij wijk
Was nog deze week Ilpendam bij Jisp ergens even iets bekijken met vrienden
woow jah dan staat er wel een glansrijke toekomst voor je klaar idd
Berenburger en Martini staan bij mij in de kast als wapen.
Of schaatser.
Piet Paulusma gesproken ofzeu..
Uiteindelijk komen we allemaal de man met de hamer tegen
Maar dat kan lang duren meestal
Handen omhoog! dat kan de pindakaas van Saddam of Bin zijn.
Eerst de instructies lezen voordat je hetop je brood smeert
zowiezo gevechtssport kennis (8 wapens)
alleen vechtsport ervaring en da's genoeg.
Albassiedam kwam je toch vandaan?
En Sugar Lee roeleert btw.