Partyflock

Forumonderwerp · 816853
2309x bekeken
Waarschuw beheerder
er was eens een polterbear en die probeer ik al jaren te vangen in een speciale fles maar hij is nu in nl dus misschien dat iemand deze beer // poltergeist heeft gezien

er volgt nu een plaatje van hoe hij er de laatste x dat ik um zag eruitzag
[img width=640 height=480 cacheid=00138b10001e0bfc205758c71a0101b21a]http://www.polyu.edu.hk/~or/Polar%20bear%20with%20fun.JPG[/img]

please help
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ok:P:P:P

Waarschuw beheerder
ze staan nu te trappelen in de tuin om te vertrekken.... ik stuur ze twee aan twee de straat uit en dan moet jij wel op tijd op de knop van de ruimtelazer drukken zodat ze de lucht in kunnen he!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb al gedrukt je heb een uur de tijd:P

Waarschuw beheerder
ze zijn nu allemaal opgestegen hoor!! weltrusten... morgen kijk ik hoe alles ervoor staat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gelukkig zeg ff wanneer ik de lazers weer kan activeren:P

Waarschuw beheerder
wat mij betreft kun je de lazers weer activeren hoor.... ik zou als ik jou was proberen om mars gewoon op te blazen... is dat geen optie??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee das geen optie

want dan gaan er een hoop dingen fout:S
Waarschuw beheerder
zo polterbear had me nog net ff genard op de pc wehehehe zal ik wel gaan missen :P

Waarschuw beheerder
ze zitten allemaal op mars nu... polterbear zal het lastig gaan krijgen!! hahahahaha!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 10:05:
ze zitten allemaal op mars nu... polterbear

:S:S:S

haal er maar 3 terug want 3 kids van polterbear zijn al hier:S:S:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b) de onnavolgbaere b) op donderdag 29 december 2005 om 12:40:
haal er maar 3 terug want 3 kids van polterbear zijn al hier

o nee!!!!!! ik kan ze niet terug halen... ze zitten daar voor altijd vast... maar gelukkig ben ik goed in het werken met DNA-profielen en telekinetische shit enzo.... ik heb nu een supersonische telekinetische kameleon gekruist met een hyperactieve ADHD kip... en die heb ik beinvloed met het DNA van een groenlandse paarse stippelpad... en daaruit komt uiteraard een supersonische, telekinetische, hyperactieve ADHD kameleonkippenpad met paarse stippels... die kan ik dan weer vermenigvuldigen en die zal ik per luchtpost naar de kinderen van polterbear sturen... ze zullen niet weten wat ze overkomt!! :[ :[ :[ :8 muhahahahaha!!!
Waarschuw beheerder
nou ik weet dat nu niet ik ben al 3 dagen met die kids aant het knokken

:[

Waarschuw beheerder
als het goed is, hebben de kinderen van polterbear nu net hun pakje
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 12:45:
een supersonische, telekinetische, hyperactieve ADHD kameleonkippenpad met paarse stippels

ontvangen......:[ :[ :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jajaja ut is al goed we hebben nu alleen nog maar met opapolterbear af te rekenen :P:P

Waarschuw beheerder
opa polterbear aleen nog? dus mijn actie heeft geholpen??? maar opa is een taaie oude beer hoor... daarvoor moeten we met grof geschut komen!!
Waarschuw beheerder
nee hoor ik heb hem al invalide geschopt en verdoofd met speed:[

Waarschuw beheerder
juist!!! hahahahaa....misschien kun je er ook nog wel een litertje ghb bij gebruiken???
Waarschuw beheerder
neee geen ghb dat werkt averechts

Waarschuw beheerder
o echt joh??? hahahaha... ik heb er toch wel een paar mensen van tegen de vlakte zien gaan hoor! hihihi

Waarschuw beheerder
ik ga lekker slapen!! ik vang opa polterbear morgen wel ff weltrusten!!! :Z
Waarschuw beheerder
je ken iets wat verdwenen is nie vangen maar maakt niet uit keb een zender in zijn reet gestampt dus ken um volgen hij is hier in huis ken um alleen ff nie zien:vaag:

trusten

Waarschuw beheerder
goedemorgen.... en al iets van die kolereleier vernomen???
Waarschuw beheerder
jajajaja ik heb um veranderd in een muis en hij zit nu in mijn speciale muizenklem:P:P

Waarschuw beheerder
je bent goed bezig hoor... maarre... oma polterbear is opgestaan uit haar graf en dwaalt nu als een zombie rond bij allerlei kerkhoven hier in de buurt... ik weet niet wat ze van plan is.. maar het kan nooit goed zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 13:33:
je bent goed bezig hoor... maarre... oma polterbear is opgestaan uit haar graf en dwaalt nu als een zombie rond bij allerlei kerkhoven hier in de buurt... ik weet niet wat ze van plan is.. maar het kan nooit goed zijn!

nee das nie erg ik heb deer opgeroepen op te staan en naar hier te komen

Waarschuw beheerder
o jij hebt het gedaan??? je hebt wel lef he!! wat ga je met haar doen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 13:37:
o jij hebt het gedaan??? je hebt wel lef he!! wat ga je met haar doen??

ze moet opa gaan meenemen naar zijn graf

Waarschuw beheerder
goed plan!!! maar kijk je wel uit dat ze niet stiekem contact leggen met de chinese polterberenfamilie? die zijn aanverwandt.. maar tot nu toe weten ze nog niets over dit hele voorval...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 13:48:
chinese polterberenfamilie

waaaaaaaaaaaaat?????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op zaterdag 14 januari 2006 om 13:50:
waaaaaaaaaaaaat?????

precies zoals ik het zeg... ik heb ontdekt dat de polterberen familiebanden hebben met de chinese polterberen... dit is een echte chinese maffia berenfamilie... ze weten nog van nix... dat komt omdat polterbear niet wist dat hij aan deze familie toebehoorde... maar oma polterbear weet dit wel... zij zou ze dus best eens in kunnen gaan lichten.. en dan hebben we pas echt de poppen aan het dansen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 14:23:
precies zoals ik het zeg... ik heb ontdekt dat de polterberen familiebanden hebben met de chinese polterberen... dit is een echte chinese maffia berenfamilie... ze weten nog van nix... dat komt omdat polterbear niet wist dat hij aan deze familie toebehoorde... maar oma polterbear weet dit wel... zij zou ze dus best eens in kunnen gaan lichten.. en dan hebben we pas echt de poppen aan het dansen!!

owww maar die demente koe ist vast vergeten:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op zaterdag 14 januari 2006 om 14:37:
owww maar die demente koe ist vast vergeten

daar zou ik zo zeker maar niet van zijn hahahahahaa.... ze is aardig slim hoor!!
Waarschuw beheerder
kut ik zag net een spleetoog naar binnuh kijken

:S:S:S

Waarschuw beheerder
zie je nou wel!! ik zei het toch... je moet voortaan beter oppassen met die beren.... nu zijn we echt ver van huis hoor met die chinesen!!
Waarschuw beheerder
ach maakt niet uit heb al giftige bami klaarliggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op zaterdag 14 januari 2006 om 14:53:
giftige bami

goed denkwerk (y)
Waarschuw beheerder
jaja ben altijd voorbereid

Waarschuw beheerder
erg fijn!! maar wat doe je tegen de ninja's??? die mogen geen bami eten... daar worden ze te dik van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op zaterdag 14 januari 2006 om 16:02:
trutjes en lulletjes

dat is toch zeker niet voor je trouwe polterbear maatje bedoelt he!!!!
Waarschuw beheerder
neee maar was wel ff leuk hahahahaha

Waarschuw beheerder
o gelukkig maar hihihi... maarre heb je nou al nagedacht over die ninja's???
Waarschuw beheerder
ja ik heb speciale anti ninja eenheden besteld die zijn er zo al want ik ga zo feestuh

Waarschuw beheerder
mooi zo! waar ga je feesten???
Waarschuw beheerder
dj pauls b-day in nighttown rotterdam

Waarschuw beheerder
joh! das vlakbij! hahaha... ik ga helaas niet... t geld is een beetje op! haha veel plezier!!
Waarschuw beheerder
haha is maar 15 euro

en volgende weeek naar mindcontroller en de week daarop naar uhhh weet nie maar ook ergens heen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op zaterdag 14 januari 2006 om 16:21:
haha is maar 15 euro

ja en dan daar de hele avond op een droogje zeker... nee mij niet gezien! hahaaaa heb geen zin om uit te drogen!
Waarschuw beheerder
owww je krig van mij wel zuipen hoor:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op zaterdag 14 januari 2006 om 16:28:
owww je krig van mij wel zuipen hoor

hahaha.... dat geloof ik best, maar toch ga ik niet! volgende keer beter.... als ik weer geld heb ga ik weer naar een feest.. heb geen zin om afhankelijk te zijn van anderen!